AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Jeg har aldri opplevd å squirte, og kunne tenkt meg å få det til. prøvd selv noen ganger, og har ikke holdt igjenn når jeg kjenner orgasmen kommer. Men det kommer ingenting :S ( da fingret meg selv og prøvd) Men har opplevd noen ganger jeg har hatt sex og fått orgasme at jeg er veldig våt etterpå. Dvs når han penetrerer videre så hører jeg hvor våt jeg er. Hvor kommer den væsken fra? Etter en orgasme så blir jeg veldig våt der nede (ikke alltid) Men jeg har ikke squirtet. Har ikke kejnt noe væske komme ut iallefall. Anonymous poster hash: ea299...62e
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Fitta blir våt når man har sex. Skikkelig våt. Når du g-punktet? Det er det svampaktige området "foran" på skjeden. Om du har noen til å fingre deg, be dem lage en "kom hit"-bevegelse og å gjøre det HARDT. Altså, ikke slik at de banker deg opp innenfra (med mindre du tenner på det, så klart), men som at de tar i kraftige tak, gjerne så du "letter" litt fra senga. Så prøver du å slippe deg løs. Anonymous poster hash: d28db...763
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 Ja blir jo våt når jeg har sex, men jeg blir enda våtere rett etter jeg har fått orgasme.. det jeg mente. Ja jeg når g-punktet, og jeg har gjort det selv. Får best orgasme når jeg stimulerer klitoris og fingrer meg samtidig.. Samme med penetrening og stimulering av klitoris (da nok med å stimulerer med å knikke den mot han uten å bruke fingrene) Jeg får øve på det, så får jeg se om jeg spør typen om han vil prøve Anonymous poster hash: ea299...62e
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Det er ikke alle kvinner som kan squirte. Inkludert meg Anonymous poster hash: f9a6b...057 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 Hvis du blir ekstra våt av gpunktstimuli kan det være begynnelsen på en squirt, ja. Er ikke alle det spruter som en fontene av, i begynnelsen renner det gjerne bare, så blir spruten hardere jo mer man trener. Og det de sier om at det må være hard stimuli stemmer ikke, dette er veldig individuelt, for noen er hardt løsningen, for andre blir det for voldsomt, og man må gjøre det mykere. Hos meg må det gjøres hardt til å begynne med, for "aktivisere" gpunkt, også mykere når det nærmer seg orgasme. Prøv det frem og finn ut hva som funker for deg. De fleste gutter som kan dette her sier jo at de kan få alle jenter til å squirte, så det er nok et fåtall som ikke kan fysisk. Anonymous poster hash: 1574d...b6d
embla1807 Skrevet 22. desember 2013 #6 Skrevet 22. desember 2013 Må prøve meg frem til dette! Foreløpig har det ikke gått..
frøkenkoz Skrevet 22. desember 2013 #7 Skrevet 22. desember 2013 Men "ekspertene" sier at "alle" kan få det...
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #8 Skrevet 22. desember 2013 Mannen min tenner veldig på dette over har alltid prøvd å få det til. Men siden det aldri funka trodde vi at det bare ikke var mulig. Men så kom samboeren min over en instruksjonsvideo, og gjorde som i filmen, og da funket det. Når han bruker rette teknikken tar det bare 2-3 minutter. Og nei, det er ikke urin. Det lukter ingenting, heller ikke dagen etter. Det kommer ganske mye også... Anonymous poster hash: b5284...191
oslom Skrevet 22. desember 2013 #9 Skrevet 22. desember 2013 Bare å trene. Hvis du vil ha en mann gal så squirt...
Gjest Bud Skrevet 22. desember 2013 #10 Skrevet 22. desember 2013 Husker et intervju med Kalla Anka, hu svenske burugla som var gift med Paul Anka, hun skrøt av at hun fikk "fonténorgasm".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå