AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Hei, det har seg slik at gjennom flere fantastiske erfaringer med silikonpupper så har jeg rett og slett fått formet mine preferanser. Jeg foretrekker silikonpupper langt over naturlige, og det har gått så langt at jeg rett og slett ikke tenner så voldsomt på de naturlige. Jeg er så til de grader en "puppegal" gutt! Videre har jeg lest at stadig flere jenter legger seg under kniven og får seg slike utrolig sexy pupper! Spørsmålet mitt er da, hvor utbredt er dette i bergen? Jeg skal nå flytte fra Oslo til Bergen og jeg har da kanskje blitt bortskjemt av alle disse flotte oslodamene! Silikon i Bergen, populært? Anonymous poster hash: 11b23...5b6
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Jeg tar heller en noe saggy, men naturlig pupp når som helst fremfor en silikonpupp. Fint det er forskjell på oss menn Anonymous poster hash: f4e12...939
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 hehe, ja den forskjellen bryr jeg meg fint lite om Mer silikon på meg! :D Anonymous poster hash: 11b23...5b6
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Tror det er litt mindre utbredt enn i Oslo, men noen skal det da alltid finnes. Silikon generelt er jo ikke like uglesett nå som det var for ti år siden heller. Anonymous poster hash: d801b...cb9
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Noen liker first price, andre foretrekker gilde Anonymous poster hash: e1e82...fac
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 de henger mer i Bergen. gikk på skole der. men flere uten BH . det er braAnonymous poster hash: ace43...3e7
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 Du finner nok noen med silikon pupper i de fleste byer. Har silikon selv, men bor et stykke ifra bergen, heheAnonymous poster hash: 502b0...5c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå