AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Vurderer å kjøpe tjeneste for nettbasert film, men aner virkelig ikke noe om de ulike som tilbyr tjenesten. Eneste jeg har hørt litt om er netflix. Noen som kan anbefale hva man bør kjøpe? Anonymous poster hash: f2033...955
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Netflix har stort utvalg, men dårlig på nye titler. Det koster jo bare 79,- i måneden, så du kan jo bare teste en måned. Ingen bindingstid.Anonymous poster hash: 37813...03c 1
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 Den amerikanske netflixen har utrolig godt utvalg. Enkel fremgangsmåte, just Google it 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Netflix har stort utvalg, men dårlig på nye titler. Det koster jo bare 79,- i måneden, så du kan jo bare teste en måned. Ingen bindingstid.Anonymous poster hash: 37813...03c Er det andre som har bedre på nye titler da? Anonymous poster hash: f2033...955
LiilS Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Har både Netflix, Viaplay og HBO Nordic. Skal si at jeg hadde valgt HBO Nordic om jeg skulle valgt én av dem, og dette er fordi de har et veldig stort utvalg av tv serier og filmer, selv om det bare er tv seriene jeg er der for. De har et veldig mye større utvalg enn Netflix og Viaplay, men jeg tror HBO er i begynnerfasen, så det kan klikke litt noen ganger, men det er verdt det, og det koster like mye som Netflix, hvis jeg husker riktig, så HBO hadde jeg anbefalt
Gjest NerdMedSverd Skrevet 21. desember 2013 #6 Skrevet 21. desember 2013 Jeg ville droppet tanken om å betale for en streamingtjeneste for film (og musikk). Testet ut Netflix en måned og synes utvalget var svært labert, tar ikke lang tid før du har sett det som er verdt å se. Drister meg til å si at streaming av musikk og film bidrar til å hindre folk i å utvide horisonten sin, det begrenser deg til å se mye skit. Jeg logget meg nettopp inn på en kamerat sin konto for å sjekke litt. En film av Bergman, ingen av David Lynch, en av Hitchcock, en av Orson Welles, ingen av Kubrick, en av Tarkovsky. Er man litt interessert i film fungerer rett og slett ikke netflix optimalt, men det er en mulighet å ha det "ved siden av" nedlasting/kjøp av film. . 3
Lila Skrevet 21. desember 2013 #7 Skrevet 21. desember 2013 Jeg er fornøyd med Netflix. Bruker den amerikanske versjonen. De er ikke helt i topp når det gjelder nye titler, men syns det har kommet seg mye i det siste. Regner med det bare blir bedre og bedre, det er i hvert fall det jeg har inntrykk av. Altså, jeg kunne ikke bare brukt Netflix, men de seriene jeg ikke klarer å vente på laster jeg heller ned.
Gjest Bond Skrevet 21. desember 2013 #8 Skrevet 21. desember 2013 Akkuratt fått Netflix selv. Bruker den ikke for filmer dog, kjøper fortsett det meste jeg vil se - men virker ok for serier, dessverre mange der man kun har en sesong, men får i alle fall testet litt.
Guadaloupe Skrevet 22. desember 2013 #9 Skrevet 22. desember 2013 Jeg lurer også litt på hva jeg skal velge når det gjelder slike tjenester - nå er jeg mest interessert i serier, spesielt nye serier også. Men tenker nok at jeg skal prøve ut netflix gratis for å se hvordan det er.
Skilpadden Skrevet 22. desember 2013 #10 Skrevet 22. desember 2013 Jeg er fornøyd med Netflix. Bruker den amerikanske versjonen. De er ikke helt i topp når det gjelder nye titler, men syns det har kommet seg mye i det siste. Regner med det bare blir bedre og bedre, det er i hvert fall det jeg har inntrykk av. Altså, jeg kunne ikke bare brukt Netflix, men de seriene jeg ikke klarer å vente på laster jeg heller ned. Hvordan kan du bruke den amerikanske versjonen i Norge? Har prøvd så mye men er bare den norske netflixen jeg får opp.
Gjest Ciegus Skrevet 23. desember 2013 #11 Skrevet 23. desember 2013 Hvordan kan du bruke den amerikanske versjonen i Norge? Har prøvd så mye men er bare den norske netflixen jeg får opp. Som noen sa, google it. Bruker du Chrome eller Firefox trenger du en utvidelse som heter Media Hint. Det er utrolig enkelt. Gitt at du bruker det på pc da, vet ikke om det fungerer på smart-tv.
Lila Skrevet 23. desember 2013 #12 Skrevet 23. desember 2013 Hvordan kan du bruke den amerikanske versjonen i Norge? Har prøvd så mye men er bare den norske netflixen jeg får opp. Gå inn på mediahint.com og følg stegene der Veldig enkelt. Det er mulig å slå det av og på også, så du kan veksle mellom det norske og det amerikanske. (Da går du bare inn på Vindu (Window) -> Utvidelser (Extensions?))
Gjest Funky Punk Skrevet 23. desember 2013 #13 Skrevet 23. desember 2013 Så HBO Nordic er den beste på nyeste episodet og sesonger? Vurderer å ta 1 mnd prøveperiode på alle som det er mulig, men har hørt at mange av disse er dårlige på å legge ut nye sesonger. (F.eks true blood hvor bare 3 sesonger ligger ute)
Skilpadden Skrevet 23. desember 2013 #14 Skrevet 23. desember 2013 Som noen sa, google it. Bruker du Chrome eller Firefox trenger du en utvidelse som heter Media Hint. Det er utrolig enkelt. Gitt at du bruker det på pc da, vet ikke om det fungerer på smart-tv. Gå inn på mediahint.com og følg stegene der Veldig enkelt. Det er mulig å slå det av og på også, så du kan veksle mellom det norske og det amerikanske. (Da går du bare inn på Vindu (Window) -> Utvidelser (Extensions?)) TUSEN TAKK!!!! Dette var virkelig HELT fantastisk. Og jeg som begynte å gå lei av netflixen min. Tusentusen takk, og God Jul! 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #15 Skrevet 23. desember 2013 Får man norske undertekster når man bytter til amerikansk netflix? Anonymous poster hash: 87f24...c67
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #16 Skrevet 23. desember 2013 Får man norske undertekster når man bytter til amerikansk netflix? Anonymous poster hash: 87f24...c67 nei Anonymous poster hash: fe1ef...a63
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #17 Skrevet 23. desember 2013 nei Anonymous poster hash: fe1ef...a63 Men man kan få engelske undertekster? Da tror jeg egentlig at jeg prøver å bytte til amerikansk, jeg. Anonymous poster hash: 87f24...c67
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #18 Skrevet 23. desember 2013 Men man kan få engelske undertekster? Da tror jeg egentlig at jeg prøver å bytte til amerikansk, jeg. Anonymous poster hash: 87f24...c67 jepp Anonymous poster hash: fe1ef...a63
Gjest Ciegus Skrevet 23. desember 2013 #19 Skrevet 23. desember 2013 Så HBO Nordic er den beste på nyeste episodet og sesonger? Vurderer å ta 1 mnd prøveperiode på alle som det er mulig, men har hørt at mange av disse er dårlige på å legge ut nye sesonger. (F.eks true blood hvor bare 3 sesonger ligger ute) De legger det ut samtidig som det sendes på tv i Norge. Men de legger jo bare ut egne serier (og noen produsert av andre), mens Netflix bare produserer et fåtall av seriene selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå