Gå til innhold

Er peplum helt ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner ikke alt dette om at ting er ut eller in; det er jo noe folk må få bedømme selv, altså, om de vil ha plagget på seg. Det er jo ikke akkurat sånn at det står en jentegjeng på hvert hjørne og prater drit om andre som har på seg disse plaggene som visstnok er ut, være seg peplumtopper eller hva som helst annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du har kropp til å bruke det, er det jo bare å bruke det! Jeg brukte det på sist fest jeg var på, for ca 1 mnd siden. Bryr meg ikke særlig om det er in eller ut, bare det ser bra ut :)
Verre med de som absolutt skal følge hva som er in, til tross for at det ikke passer kroppsfasongen deres i det hele tatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, ut!? De har det jo overalt, spesielt på kjoler...



Anonymous poster hash: 2f0e9...7e4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har oppfattet at det er ganske ut nå, ja, og jeg vil si det var på tide. Jeg har alltid syntes det ser helt latterlig ut. Jeg synes derimot ikke du skal bry deg så mye om hvorvidt det er inn elelr ut. Hvis du liker de toppene, så bruk dem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Bare sånn for info så tenker jeg bruke min ene såkalte peplumtop når jeg føler for det.

Jeg følger ikke annen mote enn min helt egen, og å kassère en Vivienne Westwood topp fordi noen har funnet ut at denne designen kun var 'in' noen sommermåneder 2013?

Kommer ikke på tale, - dessuten kler den meg usannsynlig godt.

Og mitt 'motehus' i London selger vinterkjoler med peplum så det gjomer etter.

Mulig det 'ut' i den norske granskogen, men i London er det 'in' ;)

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det 'ut' i den norske granskogen, men i London er det 'in' ;)

Nå bor vi i Norge og ikke i London, da.

Anonymous poster hash: 99769...f76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nå bor vi i Norge og ikke i London, da.

Anonymous poster hash: 99769...f76

Det merker jeg usannsynlig godt om jeg skulle gjøre den feilen å forsøke å finne meg klær her ja.

- og jeg vet jeg ikke er helt alene om det.

Og det merkes for alle dem som to ganger i året leter seg 'småsprø' enten for å finne noe som passer eller noe som ikke er sort eller marineblått.

Det merkes fordi miljøet er så uendelig lite og fordi alle skal presses inn i nøyaktig samme 'mote'.

Moten utenfor vårt lille land byr på så mange muligheter vi burde tørre å ta.

ille julaften 'sukk' fra Pus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det merker jeg usannsynlig godt om jeg skulle gjøre den feilen å forsøke å finne meg klær her ja.

- og jeg vet jeg ikke er helt alene om det.

Og det merkes for alle dem som to ganger i året leter seg 'småsprø' enten for å finne noe som passer eller noe som ikke er sort eller marineblått.

Det merkes fordi miljøet er så uendelig lite og fordi alle skal presses inn i nøyaktig samme 'mote'.

Moten utenfor vårt lille land byr på så mange muligheter vi burde tørre å ta.

ille julaften 'sukk' fra Pus...

Vel de driver jo på og kaller seg fashionista og stylista...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...