AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Jeg tenner på eldre menn, jeg er 23år. Og har alltid tent på eldre menn, typ 40+. Vil komme i kontakt med eldre menn, og se om kjemien er der og eventuelt møtes.. Og er det flere som har det sånn? Anonymous poster hash: 576f1...d08 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Treffer en 44-åring nå og er 23, så ja. Mange forfaller, men endel gjør ikke det. Og hvis de først er attraktive, finner jeg dem langt mer attraktive enn yngre menn. At han er selvsikker, ambisiøs og flyr meg ut til New York iblant skader heller ikke. Samt at han stort sett vet hva han driver med seksuelt. Anonymous poster hash: 73556...fe7 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 Treffer en 44-åring nå og er 23, så ja. Mange forfaller, men endel gjør ikke det. Og hvis de først er attraktive, finner jeg dem langt mer attraktive enn yngre menn. At han er selvsikker, ambisiøs og flyr meg ut til New York iblant skader heller ikke. Samt at han stort sett vet hva han driver med seksuelt. Anonymous poster hash: 73556...fe7 Hehe, du er heldig Anonymous poster hash: 576f1...d08 1
oslom Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Hvor så anonym...? ;-) Send evnt en melding...
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 Hehe, du er heldig Anonymous poster hash: 576f1...d08 Hvis du er attraktiv, så er det ikke så vanskelig. Må bare møte dem Noen menn i den aldersgruppen kan være litt mer forsiktige ettersom de er usikre på om det er "ok" å prøve seg på så unge jenter. Anonymous poster hash: 73556...fe7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #6 Skrevet 22. desember 2013 Jeg tenner på eldre menn, jeg er 23år. Og har alltid tent på eldre menn, typ 40+. Vil komme i kontakt med eldre menn, og se om kjemien er der og eventuelt møtes.. Og er det flere som har det sånn? Anonymous poster hash: 576f1...d08 Herregud som det flommer over av disse trådene om dagen. Jeg kan opplyse dere om at menn er forskjellige, på tvers av alder. Noen er gode i senga og unge, noen er dårlige i senga og unge. Noen er gode i senga og gamle, noen er dårlige i senga og gamle. Den største forskjellen mellom yngre og eldre menn er at det er flere eldre menn som sliter med potensproblemer enn det er yngre. Anonymous poster hash: ed390...645 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #7 Skrevet 22. desember 2013 Hehe, du er heldig Anonymous poster hash: 576f1...d08 Hun er heldig ja. Og hore... Anonymous poster hash: ab809...57b 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #8 Skrevet 22. desember 2013 Hun er heldig ja. Og hore... Anonymous poster hash: ab809...57b Hehe uff da, er ikke greit å høre om menn som får seg noe. Anonymous poster hash: 73556...fe7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #9 Skrevet 22. desember 2013 Herregud som det flommer over av disse trådene om dagen. Jeg kan opplyse dere om at menn er forskjellige, på tvers av alder. Noen er gode i senga og unge, noen er dårlige i senga og unge. Noen er gode i senga og gamle, noen er dårlige i senga og gamle. Den største forskjellen mellom yngre og eldre menn er at det er flere eldre menn som sliter med potensproblemer enn det er yngre. Anonymous poster hash: ed390...645 Selvsagt, men det er jo likevel jenter som tenner mer på voksne menn enn unge. Selv om de er forskjellige. Det er jo åpenbart. Er bare en alderspreferanse. Anonymous poster hash: 73556...fe7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #10 Skrevet 22. desember 2013 Selvsagt, men det er jo likevel jenter som tenner mer på voksne menn enn unge. Selv om de er forskjellige. Det er jo åpenbart. Er bare en alderspreferanse. Anonymous poster hash: 73556...fe7 Ja jøss. Men med så mange tråder som er startet om dette i det siste, ser det mer ut til å være eldre menn som ønsker seg yngre damer, som prøver å reklamere for seg selv. Hvis du virkelig er en yngre dame og mener dette, hvorfor søker du ikke bare opp en av de uttallige trådene om dette fra de siste månedene? Anonymous poster hash: ed390...645 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #11 Skrevet 22. desember 2013 Ja jøss. Men med så mange tråder som er startet om dette i det siste, ser det mer ut til å være eldre menn som ønsker seg yngre damer, som prøver å reklamere for seg selv. Hvis du virkelig er en yngre dame og mener dette, hvorfor søker du ikke bare opp en av de uttallige trådene om dette fra de siste månedene? Anonymous poster hash: ed390...645 Godt mulig det er noen 40-something mannlige lurkers her Hvorfor skal jeg søke opp gamle tråder? Ga bare svar til det jeg antok var en jente. Anonymous poster hash: 73556...fe7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #12 Skrevet 22. desember 2013 Eldre menn er knall! Selv i 20 åra og beste partnere har vært dobbelt så gamle ++ Eneste ulempen er når du finner ut at han knuller min 20 andre 20 åringer også, siden han har så stor ting for det, som vi jentene her kan sitte å si vi liker de eldre.. Anonymous poster hash: 410ae...2d5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #13 Skrevet 22. desember 2013 Er du riktig heldig, så kan det ende slik: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=797657 Anonymous poster hash: 098ff...f69 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #14 Skrevet 22. desember 2013 Eldre menn er knall! Selv i 20 åra og beste partnere har vært dobbelt så gamle ++ Eneste ulempen er når du finner ut at han knuller min 20 andre 20 åringer også, siden han har så stor ting for det, som vi jentene her kan sitte å si vi liker de eldre.. Anonymous poster hash: 410ae...2d5 Tror den er unik for deg... Alle menn vil ha variasjon, men eldre menn er ikke mer tilbøyelige for å ligge rundt enn yngre menn. Å få en vakker 20 år gammel jente til sengs er ikke bare bare for en mann på 45 heller. Anonymous poster hash: 73556...fe7
Gjest Lille-pus Skrevet 22. desember 2013 #15 Skrevet 22. desember 2013 Tror den er unik for deg... Alle menn vil ha variasjon, men eldre menn er ikke mer tilbøyelige for å ligge rundt enn yngre menn. Å få en vakker 20 år gammel jente til sengs er ikke bare bare for en mann på 45 heller. Anonymous poster hash: 73556...fe7 Å jo da, det er 'peace of cake' om du er den rette 45 åringen
Gjest doktor Skrevet 23. desember 2013 #16 Skrevet 23. desember 2013 Elsker disse trådene. Jeg tenner på eldre menn, jeg er 23år. Og har alltid tent på eldre menn, typ 40+. Vil komme i kontakt med eldre menn, og se om kjemien er der og eventuelt møtes.. Og er det flere som har det sånn? Anonymous poster hash: 576f1...d08
Gjest Lille-pus Skrevet 23. desember 2013 #17 Skrevet 23. desember 2013 Det mest interessante er egentlig ordbruken synes jeg... Jeg vil... Ingen ønsker noe... bare vil...
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #18 Skrevet 28. desember 2013 Treffer en 44-åring nå og er 23, så ja. Mange forfaller, men endel gjør ikke det. Og hvis de først er attraktive, finner jeg dem langt mer attraktive enn yngre menn. At han er selvsikker, ambisiøs og flyr meg ut til New York iblant skader heller ikke. Samt at han stort sett vet hva han driver med seksuelt. Anonymous poster hash: 73556...fe7 Hadde det vært like attraktivt med en kjekk eldre mann som bodde på en liten hybel, kjørte et gammelt vrak, ikke hadde penger men som ellers var bra i sengen? Helt ærlig ? Tror mange av dere unge jenter faller for den delen med dyre gaver og opplevelser.... Anonymous poster hash: ece2f...fcf
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #19 Skrevet 28. desember 2013 En halvslapp gammelmanns pikk? grøss. Anonymous poster hash: e2efd...c8c 1
Gjest Lille-pus Skrevet 28. desember 2013 #20 Skrevet 28. desember 2013 En halvslapp gammelmanns pikk? grøss. Anonymous poster hash: e2efd...c8c Nå ja... stram og stiv, lysten og leken... lenge... bare å suge hard igjen... gang etter gang etter gang... Selvsagt variasjoner i alle aldersgrupper. Gjelder bare å plukke de riktige
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå