Gå til innhold

the simple life


Gjest Catwoman

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman

det er vel slutt nå, men jeg har sett litt på det de siste to episodene.

Er virkelig de jentene så dumme eller spiller de et spill for å virke dummere enn de er?

:ler: Syns de var helt latterlige å se på til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller en brønn...Hva er det spurte de!!!

Dette er overklasse jenter som har fått ALT i hendene, og de lever et jetset liv. Hverdagen dems består av å handle klær, få manikyr, pedikyr, frisørtimer, restaurantlunsj og middag og coctails på kvelden...Unreal-life for oss.. Derav seriens navn real life for dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller en brønn...Hva er det spurte de!!!

Dette er overklasse jenter som har fått ALT i hendene, og de lever et jetset liv. Hverdagen dems består av å handle klær, få manikyr, pedikyr, frisørtimer, restaurantlunsj og middag og coctails på kvelden...Unreal-life for oss.. Derav seriens navn real life for dem!

Må si jeg er oppriktig glad jeg ikke lever slik!!!

Serien er helt dust synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Phair

Jeg synes de er kjempe morsomme jeg. Blir facinert av at noen mennesker er så dumme/later som de er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel slutt nå, men jeg har sett litt på det de siste to episodene.

Er virkelig de jentene så dumme eller spiller de et spill for å virke dummere enn de er?

:ler: Syns de var helt latterlige å se på til tider.

Jeg tror de spiller litt dum. De er sikkert blitt fortalt at de må sprelle mest mulig. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

De påsto også at de ikke var bortskjemte..... hmmm :roll:

Men jeg syns også de ute på landet der til tider virket litt... hva skal jeg si.... ikke helt oppdatert på dagens samfunn kanskje ?!

Men Paris og Nicole.. er de søstre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har kanskje levd såpass beskyttet fra et liv med vaskeri og brønnvann og alltid hatt folk til å ta seg av ting for dem, slik at de ikke har hørt om det før?

Kanskje bare bra de kom seg en tur ut fra den verden de er vant til (selv om det kanskje var litt drøyt å sende de langt utpå bondelandet) så de kunne se hvordan folk som ikke er så rike, lever.

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gloria

Tror nok media klipper og limer litt her og der. Nekter å tro at noen faktisk er så dumme. Men hun der Jessica Simpson lurer jeg litt mer på.. hun er visst nok nokså "lost in space".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...