AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Dersom du og en flørt avsluttet flørtingen, feks. fordi dere fant ut at dere ville ulike ting, hadde du allikevel fortsatt å runke til bildene du hadde fått av henne, eller hadde det vært skikkelig "turn off" å vite at hun hadde følelser for deg?Anonymous poster hash: 41503...0d5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Er ikke gutt, men vil si at jeg kan tenke meg at de fleste ikke ville gjort det. At det ikke hadde blitt det samme liksom. Anonymous poster hash: e6d86...15f 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 Er ikke gutt, men vil si at jeg kan tenke meg at de fleste ikke ville gjort det. At det ikke hadde blitt det samme liksom.Anonymous poster hash: e6d86...15f Det er egentlig det jeg tenker også, men det er ikke første gang menn har et annet syn på det... For han har det jo bare vært en flørt uansett, og en kropp man synes er digg er vel det allikevel?! Anonymous poster hash: 41503...0d5 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Hadde ikke gjort det av respekt for jenta, uavhengig av om jeg hadde fortsatt tent på henne eller ikke. Anonymous poster hash: da60a...31d 1
Inwe Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Hvorfor vil du vite om han fortsatt runker til bilder av deg? 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #6 Skrevet 21. desember 2013 Hadde ikke gjort det av respekt for jenta, uavhengig av om jeg hadde fortsatt tent på henne eller ikke. Anonymous poster hash: da60a...31d Hvorfor vil du vite om han fortsatt runker til bilder av deg? Du verden så gentle, da! Hun hadde jo aldri fått vite det.. Hvorfor jeg lurer er uvesentlig. Anonymous poster hash: 41503...0d5 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #7 Skrevet 21. desember 2013 ååååååååååå jises....av respekt for jenta?for hvem, moder theresa? selvsagt ville jeg fortsatt å runke til et bilde av ei deilig jente. (såfremst hun ikke hadde avvist meg stygt eller ellers vært klinisk hjernedød med kun vitale organer i funksjon.) jeg snakker såklart ikke generelt på vegne av mitt kjønn, men som person (og mann) skal det lite til før jeg vil ha sex med ei pen jente Anonymous poster hash: 9c00b...da2 2
Mr.Omg Skrevet 21. desember 2013 #8 Skrevet 21. desember 2013 Er ikke gutt, men vil si at jeg kan tenke meg at de fleste ikke ville gjort det. At det ikke hadde blitt det samme liksom. Anonymous poster hash: e6d86...15f Dette stemmer for meg hvertfall. Det hadde ikke vært det samme. Og hadde jeg visst at hun hadde følelser for meg, så hadde jeg sannsynligvis bare blitt forvirra av å se på bilder av henne. Så nei, jeg hadde ikke runka til bilder av henne uansett hvor fin hun hadde vært.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #9 Skrevet 21. desember 2013 Dette stemmer for meg hvertfall. Det hadde ikke vært det samme. Og hadde jeg visst at hun hadde følelser for meg, så hadde jeg sannsynligvis bare blitt forvirra av å se på bilder av henne. Så nei, jeg hadde ikke runka til bilder av henne uansett hvor fin hun hadde vært. Nå er det ikke snakk om bilder der ansiktet vises, kun bilder av kroppen... Anonymous poster hash: 41503...0d5
Gjest Katten. Skrevet 21. desember 2013 #10 Skrevet 21. desember 2013 Følelser forsvinner ikke selv om man går hver for seg. Ville nok ikke gjort det, da jeg uansett foretrekker film kontra bilder 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #11 Skrevet 21. desember 2013 Følelser forsvinner ikke selv om man går hver for seg. Ville nok ikke gjort det, da jeg uansett foretrekker film kontra bilder Så du hadde ikke syntes det var "turn off" dersom du kun var ute etter en flørt, og så fikk du vite at hun hadde følelser for deg? Ta utgangspunkt i at du selv hadde bedt om bildene og hadde benyttet dem tidligere. Anonymous poster hash: 41503...0d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå