Gå til innhold

Skjorte til mannen min!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min kjære ønsker seg pen-skjorter til bursdagen sin, og derfor tenkte jeg at han skulle få nettopp det! :) Men problemet er at han er veldig lang i ryggen, og ganske så smal, så sliter veldig med å finne noen som passer til han :s noen som har tips til hvilke butikker som har fine skjorter i bra kvalitet, som faktisk er slim-fit?



Anonymous poster hash: 69f8c...b05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs jo litt på hvordan prisnivå du tenker. Min samboer pleier å kjøpe penskjorter på brandstad.. God kvalitet og sitter fint :)

Endret av Hegehege
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at vi snakker om dress skjorter her.

Eton (snippen sitter som et skudd med slips).

Stenstrøms

Burberry

Filippa K.

Noe som ofte er kult til en navy blå dress er rik rosa skjorte /m blått slips med striper i samme rosa farge som slipset. Rent bortsett fra at damene digger det og du ikke er for sjalu ;-)

Vil også anbefale og kjøpe ensfargede skjorter. Om man har slips med striper så blir det mye lettere å kombinere uten å plutselig se ut som et julehus.

Om du holder til i Oslo-omegn vil jeg anbefale en tur til House of Scotland. Noe høyere prissjikt enn Brandstand, men de vet hva de styrer med.

Jeg vil også sterkt anbefale og gå på Follestad/Eger på nyttårssalget som starter 3. Jan tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...