AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Jeg er drittlei kjipe mannfolk og har nå veddemål med ei venninne om å holde meg unna menn i hele 2014. Det vil si at jeg kan ikke så mye som kysse en mann, ikke noen avsugninger eller noe nærkontakt. Starter 1/1/14 og avsluttes på nyttårsaften neste år! Flere som vil være med og knipe igjen beina? Anonymous poster hash: 35cb7...dd3 2
Arnt Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Hehe, jeg gjorde det for noen år siden, anbefales ikke... 5
Milii Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Nei, ellers takk! Men var et morsomt påfunn! haha, Masse lykke til :D
Gjest Raindrops Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Nah, jeg kjenner meg selv for godt til at det er noe poeng. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Nei, kjedelig å ha et nyttårsforsett jeg VET ryker. Anonymous poster hash: 670c3...94e
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Hehe, jeg gjorde det for noen år siden, anbefales ikke... Hvorfor det? Er vel bedre å holde seg unna menn enn å ende opp i hjertesorg og drama? Jeg skal ikke snakke med menn heller, utenom når jeg må. Som f.eks hvis jeg er i en butikk. Skylder venninna mi en øl om jeg ikke klarer det Anonymous poster hash: 35cb7...dd3 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 HAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAH NO FREAKIN WAY Anonymous poster hash: b6194...386 1
Gjest Ironically me Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Er i ferd med å avslutte "prosjekt sølibat 2013", så jeg er desverre ikke med! 7
Gjest Lille-pus Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Beste måten å si det på er nok denne: No fucking way my dear! Kommer ikke på tale.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 Er i ferd med å avslutte "prosjekt sølibat 2013", så jeg er desverre ikke med! Da må jeg neste spørre hvordan sølibatet ditt gikk i 2013? Fortsatt noen dager igjen da Anonymous poster hash: 35cb7...dd3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #11 Skrevet 20. desember 2013 Jeg er med! Møter bare drittsekker jeg også, så er ikke noe tap å leve i sølibat de neste 30 årene for min del Anonymous poster hash: 17925...002 2
Gjest Summers Skrevet 20. desember 2013 #12 Skrevet 20. desember 2013 Selvsagt med får meg ikke noe uansett. 1
Petra75 Skrevet 20. desember 2013 #13 Skrevet 20. desember 2013 Er vel ingen stor forandring fra 2013, så hvorfor ikke? Men hvis sjansen byr seg til sprekk, så kan det være at jeg melder meg ut, altså. 11
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #14 Skrevet 20. desember 2013 Nei jeg blir ikke med. Jeg skal nyte de mennene som jeg føler at jeg vil ha Anonymous poster hash: b8f63...867 2
Arnt Skrevet 20. desember 2013 #15 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Hvorfor det? Er vel bedre å holde seg unna menn enn å ende opp i hjertesorg og drama? Jeg skal ikke snakke med menn heller, utenom når jeg må. Som f.eks hvis jeg er i en butikk. Skylder venninna mi en øl om jeg ikke klarer det Sier vel seg selv med mindre du ikke eier sexlyst.. Jeg får sterkt redusert livskvalitet av mangel på sex. Har møtt mange drittsekker jeg også, og hadde samme tanker som deg... Men jeg traff den rette til slutt. Hadde 0 nytte av sølibat! Ved å vende seg til å distansere seg totalt fra menn tror jeg man har betydelig mindre sjanse for å møte noen i fremtiden... Jeg synes det var vanskelig å sosialisere og date igjen. Et år i sølibat kan ikke sammenlignes med å spandere en veddermåls-øl... Hahah. Endret 20. desember 2013 av Arnt
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #16 Skrevet 20. desember 2013 Sier vel seg selv med mindre du ikke eier sexlyst.. Jeg får sterkt redusert livskvalitet av mangel på sex. Har møtt mange drittsekker jeg også, og hadde samme tanker som deg... Men jeg traff den rette til slutt. Hadde 0 nytte av sølibat! Ved å vende seg til å distansere seg totalt fra menn tror jeg man har betydelig mindre sjanse for å møte noen i fremtiden... Jeg synes det var vanskelig å sosialisere og date igjen. Et år i sølibat kan ikke sammenlignes med å spandere en veddermåls-øl... Hahah. Alternativet til TS og oss som er positive til i leve i sølibat for en periode er jo at sølibat er bedre enn alternativet. Dersom du vasser i kvalitetsmenn skjønner jeg jo at dette ikke er noe for deg, men for oss andre er det kanskje ikke helt slik..For min del blir jeg mer sosial, gladere til sinns og har lettere for å være rundt folk dersom jeg slipper drittsekker. Det er de jeg blir både mannevond og sint av. Jeg har også et problem med avvisning, dumping og utroskap. Derfor er tror jeg det er godt å slippe hele den dritten en periode fremover Anonymous poster hash: 17925...002 3
Gjest Raindrops Skrevet 20. desember 2013 #17 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Hvorfor ikke bare holde seg unna drittsekker da, og ikke menn i sin helhet? Du vet jo hvem fellesnevneren er her (ja, det er deg ja), så det er ikke sikkert det blir bedre bare av et år uten fysisk eller psykisk kontakt med menn. Jeg kan ikke se hvordan det skal gjøre deg noe flinkere til å sile ut drittsekkene i det hele tatt faktisk, selv om du sikkert får et udramatisk år på mannefronten. Endret 20. desember 2013 av Raindrops 8
Kyary Pamyu-Pamyu Skrevet 20. desember 2013 #18 Skrevet 20. desember 2013 Jeg må nesten innrømme at dette blir prosjekt umulig for min del. Tror nesten det å trene og spise sunt blir hundre ganger enklere, så da går jeg for det! Lykke til da, TS.
Gjest Ironically me Skrevet 20. desember 2013 #19 Skrevet 20. desember 2013 Hvorfor skulle ikke det gå "bra" da? Har hatt så mye å gjøre ferdig i år - kan aldri tenke meg at det sprekker nå. Da må jeg neste spørre hvordan sølibatet ditt gikk i 2013? Fortsatt noen dager igjen da Anonymous poster hash: 35cb7...dd3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #20 Skrevet 20. desember 2013 Hvorfor ikke bare holde seg unna drittsekker da, og ikke menn i sin helhet? Du vet jo hvem fellesnevneren er her (ja, det er deg ja), så det er ikke sikkert det blir bedre bare av et år uten fysisk eller psykisk kontakt med menn. Jeg kan ikke se hvordan det skal gjøre deg noe flinkere til å sile ut drittsekkene i det hele tatt faktisk, selv om du sikkert får et udramatisk år på mannefronten. Nei, vet du - jeg tar ikke ansvar for at menn oppfører seg slik. Hverken mot meg eller andre, det får stå på menn sin regning. For min del handler det ikke om valg, jeg er ikke attraktiv nok til at jeg har et utvalg menn å velge mellom. Jeg må heller vurdere de som viser meg interesse og det er her det går galt. De som "velger" meg er useriøse, uærlige, håpløse, respektløse drittsekker. Det kan ikke jeg noe for, det er deres valg. Når jeg velger å holde meg unna drittsekker, betyr det i praksis at jeg også holder meg unna menn på romantisk nivå. Anonymous poster hash: 17925...002 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå