Gå til innhold

Du er penere enn du tror

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaa den er så fin. Begynner å gråte hver gang

Anonymous poster hash: f1edd...4a7
Gjest Ironically me
Skrevet

..og en for gutta! Rett på spikeren, den også ;)

www.youtube.com/watch?v=4N1o1et9ebU

Skrevet

gå'kke an

Anonymous poster hash: 45bc2...5a5
Skrevet

Her om dagen sa en venninne av meg nærmest i en bisetning at jeg hadde pen, smal og proposjonert nese, og jeg ble helt himmelfallen fordi jeg alltid har hatet nesen min og synes den er enormt stor i ansiktet mitt. Til gjengjeld er hun redd for at hennes egen nese har vokst og hun synes den er stor. Hun som har en så søt og fin nese. Det er helt sært.

Anonymous poster hash: 5a14e...e8a
Skrevet

Hvis jeg er penere enn jeg tror, (og jeg synes allerede jeg er jævlig snasen), så skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke er på lista over verdens vakreste ennå!?

Neida.. :rolleyes:

• Liker 3
Skrevet

Jeg har alltid gått rundt og mislikt nesen min av en eller annen grunn, men har ofte fått komplimenter for nesen min, at den er så rett og fin, men jeg har aldri syntes at det er noe fint med nesen min. Jeg slet med disse tankene i tenårene og begynnelsen av tyveårene, men nå som jeg er i midten av tyveårene har jeg oppdaget at jeg egentlig har en ganske OK nese, ikke noe galt med den... Så jeg lurer på hva som foregår oppe i hodet på oss damer i blant.

Det er ofte jeg ikke er fornøyd med utseendet og føler meg helt gjennomsnittlig, noen ganger under gjennomsnittet, men jeg får blikk og komplimenter av folk i blant... Så jeg vet ikke helt om jeg skal stole på meg selv eller ikke.

Anonymous poster hash: f494a...a59
Skrevet (endret)

Synes mange i klippet er mindre pene kvinner. Poenget blir dermed noe ala: "Gratulerer, du ser ikke fullt så ille ut i virkeligheten som du tror". Slik jeg ser det er det viktigere å få folk til å godta utseendet sitt enn å overbevise dem om at de er "vakre". Ekte selvtillit kontra falsk selvtillit.

Endret av Eriks
Gjest Eurodice
Skrevet

Er jeg enda penere enn jeg tror? Går det an? :ler: (Nå skal jeg ta tiden det tar før det kommer sure oppgulp fra AB-er)

• Liker 1
Gjest Mr. Toad
Skrevet

Er jeg enda penere enn jeg tror? Går det an?

Nei. Her setter jeg foten ned. Du sprengte systemet for lenge siden, og det finnes maks tre innenfor området som dekkes av NATO som kan sammenlignes med deg. For oss andre som ikke hører til NATO så vil jeg bare takke for at du gir oss en utvetydig tro på kvinner igjen.

Gjest Eurodice
Skrevet

Nei. Her setter jeg foten ned. Du sprengte systemet for lenge siden, og det finnes maks tre innenfor området som dekkes av NATO som kan sammenlignes med deg. For oss andre som ikke hører til NATO så vil jeg bare takke for at du gir oss en utvetydig tro på kvinner igjen.

:tongue:

Skrevet

Synes mange i klippet er mindre pene kvinner. Poenget blir dermed noe ala: "Gratulerer, du ser ikke fullt så ille ut i virkeligheten som du tror". Slik jeg ser det er det viktigere å få folk til å godta utseendet sitt enn å overbevise dem om at de er "vakre". Ekte selvtillit kontra falsk selvtillit.

Mindre pene kvinner? Det der ser ut som helt vanlig, middelaldrende kvinner. Kunne aldri tenkt at de var mindre pene.

Anonymous poster hash: 23f78...3ac

• Liker 1
Gjest Mr. Toad
Skrevet

:tongue:

Noe av det beste med deg er at du ikke er blant de "hipsterne" som skal ha et ordtak under brukernavnet som forklarer hvor smarte de er, og hvor dumme alle andre er. Jeg liker ditt, for det gir god mening, samtidig som det er for langt til at man kan tatovere det på armen sin. Det er faktisk det verste. På en generelt grunnlag kan man si det er et godt ordtak du har. Bra jobbet, og jeg mener virkelig det med NATO altså.

Gjest Eurodice
Skrevet

Noe av det beste med deg er at du ikke er blant de "hipsterne" som skal ha et ordtak under brukernavnet som forklarer hvor smarte de er, og hvor dumme alle andre er. Jeg liker ditt, for det gir god mening, samtidig som det er for langt til at man kan tatovere det på armen sin. Det er faktisk det verste. På en generelt grunnlag kan man si det er et godt ordtak du har. Bra jobbet, og jeg mener virkelig det med NATO altså.

Dette var hyggelig å lese, tusen takk!

Skrevet

Jeg har hørt at man er styggere enn det man føler.

Blir usikker jeg nå.

Gjest Amber Rose
Skrevet

Jeg har hørt at man er styggere enn det man føler.

Blir usikker jeg nå.

Ja, jeg leste også det på en tråd her inne...

Skrevet

Dette er bare tull. De fleste er styggere enn det de egentlig tror de er. Dette gjelder da spesielt menn.

Skrevet

Anonymous poster hash: 7e1a7...e57

For kvinner her inne tror jeg "problemet" er det motsatte. Iallfall virker det å være mange som definitivt tror de er atskillig vakrere enn de er. De mest ukritisk narsissitiske av dem spammer jo nettet ned med bilder av seg selv, og selv om de ofte har gjort sitt beste for å kamuflere sitt naturlige utseende, er fleste jeg har sett (i beste fall) helt ordinære. Mao: det er behov for realitetsorientering, og ikke ytterligere stimulering av mange kvinners oppblåste selvbilde:)

Anonymous poster hash: d5abc...7e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...