AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Hvordan kan jenta komme? Jeg mener, vaginalt? Jeg får liksom følelsen av at alle jenter kommer under sex med kjæresten osv, og jeg bare lurer på hva gutta gjør for at jenta kommer? Noen erfaringer som vil deles? Jeg kommer hvis han slikker meg.. men det tar minst 20 min, noen ganger blir han så fort sliten at han ikke orker å slikke meg til jeg kommer Anonymous poster hash: f73f1...a5d
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Det er ikke alle som komer vaginalt. Jeg gjør ikke det. For at jeg skal komme mens kjæresten puler meg, så må jeg stimulere klitoris imens. Vi har også samme problemet når det gjelder slikking, det tar en eeeeevighet så han blir sliten til slutt Men her har vi løst problemet med at jeg stimulerer klitoris helt til jeg nesten kommer, også utsetter jeg orgasmen 3-4 ganger og da kan han slikke meg i 1 minutt også kommer jeg Anonymous poster hash: 6d4d2...645 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Det er ikke alle som komer vaginalt. Jeg gjør ikke det. For at jeg skal komme mens kjæresten puler meg, så må jeg stimulere klitoris imens. Vi har også samme problemet når det gjelder slikking, det tar en eeeeevighet så han blir sliten til slutt Men her har vi løst problemet med at jeg stimulerer klitoris helt til jeg nesten kommer, også utsetter jeg orgasmen 3-4 ganger og da kan han slikke meg i 1 minutt også kommer jeg Anonymous poster hash: 6d4d2...645 stimulere klitoris mens dere har sex? eller bare du gjør det alene liksom? tror han ikke er så veldig keen på å slikke meg etter vi har pult. jeg må alltid vaske meg skikkelig der nede for at han i det hele tatt skal slikke Anonymous poster hash: f73f1...a5d
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Jeg brukte faktisk over tre år på å komme med kjæresten første gang under sex. Nå går det bra hver gang, men har noen ting som MÅ gjøres. Jeg må være mentalt kåt, jeg må har utvendig forspill noen minutter som feks slikking, jeg må være veldig aktiv i sexen (vanskelig å forklare, men kan ikke bare ligge "å få") og jeg må stimulere klitoris litt før jeg kommer. Denne kombinasjonen funker for meg hvertfall. Anonymous poster hash: 7912e...be5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Jeg har aldri fått orgasme av å bli pult. Det har vært nære på noen få ganger når jeg har blitt tatt skikkelig hardt og fort, men de fleste menn greier jo ikke å holde på sånn så lenge jeg har blitt snytt fra orgasmen hver gang. Min hemmelige sexfantasi er å bli pult av to-tre menn som alle puler meg hardt og fort etter tur (altså, at en gjør det først og når han kommer så tar neste over og puler meg hardt og fort ) helt til jeg får orgasme (mennene i min fantasi er to kompiser av meg. ). Haha. Anonymous poster hash: f93d1...fe3 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 stimulere klitoris mens dere har sex? eller bare du gjør det alene liksom? tror han ikke er så veldig keen på å slikke meg etter vi har pult. jeg må alltid vaske meg skikkelig der nede for at han i det hele tatt skal slikke Anonymous poster hash: f73f1...a5d Jeg gjør det mens vi har sex ja. Eller var det før han slikker meg du mente? Isåfall så fingrer jeg før vi har sex ja, så slikker han meg til jeg kommer også har vi sex etterpå Anonymous poster hash: 6d4d2...645
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Jeg gjør ikke det. Går helt fint Sexen er bra uansett, så jeg er fornøyd. Føler rett og slett ikke jeg trenger det Anonymous poster hash: acd25...f78
mara2012 Skrevet 21. desember 2013 #8 Skrevet 21. desember 2013 Jeg har heller aldri klart å få orgasme gjennom samleie. Bare ved fingring e.l. Tror det kommer litt av dårlig selvbildet også, fordi jeg ikke klarer å slappe helt av og nyte. Når jeg får oralsex også, må jeg til slutt bare gi opp, når jeg skjønner at det ikke kommer til å skje. Men jeg klarer det på egen hånd da! :D
Inwe Skrevet 21. desember 2013 #9 Skrevet 21. desember 2013 Jeg har fått det med en partner, og nesten med en annen.. Men somregel funker det dårlig. Hva med leketøy som kan stimulere klitoris mens han puler deg? Det fungerer iallefall helt sinnsykt for min del 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #10 Skrevet 21. desember 2013 Jeg kommer ikke vaginalt med mindre jeg stimulerer klitoris samtidig som kjæresten knuller meg. Som dog er UTROLIG deilig da jeg komme vaginalt og ved klitoris samtidig. mmm. Prøv dere litt frem? Har du forresten en vibrator? Du kan bruke den på klitoris samtidig som dere har sex hvis det blir for kinky å bruke fingrene. Anonymous poster hash: d1bc5...25d
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #11 Skrevet 21. desember 2013 Hvordan kan jenta komme? Jeg mener, vaginalt? Jeg får liksom følelsen av at alle jenter kommer under sex med kjæresten osv, og jeg bare lurer på hva gutta gjør for at jenta kommer? Noen erfaringer som vil deles? Jeg kommer hvis han slikker meg.. men det tar minst 20 min, noen ganger blir han så fort sliten at han ikke orker å slikke meg til jeg kommer Anonymous poster hash: f73f1...a5d Gikk 8 år før jeg fant ut hvordan jeg skulle greie å få orgasme under samleie. Men hadde litt med han kom etter få minutter bare :O Men min nåværende kjæreste blir jeg mere tent og han holder ut mye lengre Men jeg får kun orgasme når han slikker meg menst han fingrer samtidig, når jeg sitter oppå han sånn at klitorisen blir stimulert samtidig menst jeg beveger meg oppå han. Og når han ligger oppå meg tett inntil så jeg får stimulert klitorisen samtidig. Har du prøvd det? Anonymous poster hash: 244ca...4d6
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #12 Skrevet 21. desember 2013 Jeg har ikke kommet vaginalt siden jeg var 16. Nå er jeg 40. Var kanskje fordi ting var mer spennende dem gang. Nå kommer jeg knapt. Anonymous poster hash: e35d2...414
tøydokka Skrevet 21. desember 2013 #13 Skrevet 21. desember 2013 Jeg bruker en vibrator på klitoris mens han knuller meg bakfra eller fra siden. Funker så til de grader! Kommer hardt, fort og flere ganger
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #14 Skrevet 26. desember 2013 Jeg har heller aldri klart å få orgasme gjennom samleie. Bare ved fingring e.l. Tror det kommer litt av dårlig selvbildet også, fordi jeg ikke klarer å slappe helt av og nyte. Når jeg får oralsex også, må jeg til slutt bare gi opp, når jeg skjønner at det ikke kommer til å skje. Men jeg klarer det på egen hånd da! :D Dårlig selvbilde tror jeg kan ha vært årsaken hos meg også. Nå først har jeg funnet meg en kjæreste som klarer å gi meg orgasme. Jeg har aldri savnet det egentlig. Klarte det jo på egen hånd, alene. Men nå kommer de som perler på en snor. Anonymous poster hash: c2e11...ef7 1
mara2012 Skrevet 27. desember 2013 #15 Skrevet 27. desember 2013 Dårlig selvbilde tror jeg kan ha vært årsaken hos meg også. Nå først har jeg funnet meg en kjæreste som klarer å gi meg orgasme. Jeg har aldri savnet det egentlig. Klarte det jo på egen hånd, alene. Men nå kommer de som perler på en snor. Anonymous poster hash: c2e11...ef7 Wow, men føler du at du kan slappe mer av med han enn med de tidligere partnerne dine? Jeg har alltid tenkt at den dagen jeg møter en mann som kan gi meg en orgasme, HAN skal jeg gifte meg med!
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #16 Skrevet 27. desember 2013 Wow, men føler du at du kan slappe mer av med han enn med de tidligere partnerne dine? Jeg har alltid tenkt at den dagen jeg møter en mann som kan gi meg en orgasme, HAN skal jeg gifte meg med! Ja, det føler jeg. Han er så annerledes enn alle andre jeg har vært sammen med. Så jeg er totalt avslappet. Og det er så deilig og herlig befriende Heheh, ja jeg burde kanskje gifte meg med han Da vet jeg i alle fall at sexen er bankers :D Anonymous poster hash: c2e11...ef7 1
Fantasier Skrevet 27. desember 2013 #17 Skrevet 27. desember 2013 Stimulere klitoris samtidig med fingring et kvarter før samleie. Under samleie stimulering av klitoris. Vi får orgasme begge to innen ett minutt. Deilig nytelse og begge to har en fin opplevelse. Prøv dere frem. Lykke til.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå