Gå til innhold

V-utringning og små bryster.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!
Nå nærmer det seg nyttårsaften og i den anledning er jeg på utkikk etter en ny kjole. Jeg har funnet et par kjoler, men jeg vil gjerne høre deres mening om den som skapte mest interesse for meg. Det som bekymrer meg er den dype V-utringningen. Jeg bruker 75A i BH-størrelse, så jeg kan ikke skryte på meg de største brystene.. :fnise: Hvis det er til noe hjelp, så er mine kun litt større enn disse (Link).
I mine øyne må jeg ha bryster på størrelse med modellen for at kjolen skal kle meg, men jeg vil gjerne høre hva dere synes. Jeg er også litt redd for at jeg skal
fremstå "billig" i den. Til informasjon er jeg 18 år, hvis det har noen betydning.
Hva tenker dere?
Jeg ønsker dere alle en god jul og et godt nyttår!

post-37809-0-43359600-1387546665_thumb.j

Her er kjolen jeg snakker om.



Anonymous poster hash: fb21c...bd1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjolen var digg, digg, digg, og jeg er sikker på at du rocker den herfra til månen. Og jeg tviler på at mannfolk ville bry seg mye om at du har litt mindre pupper en modellen, de har nok aldri sett det bildet der uansett og vil nok ikke "forstå" at det er beregnet på større pupper.

Jeg hadde nok lett tatt en dans med deg hvis jeg fikk lov.



Anonymous poster hash: 41fa8...de1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike utrigninger funker kun på jenter med små pupper etter min mening, så du kommer nok til å se langt bedre ut enn modellen. :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kan gå! Jeg har en veldig lik en, som også er fra nelly, og den passer meg veldig fint (dog har jeg en C-cup). Om du ikke synes det blir fint så kan du alltids returnere den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheRighteous

Slike kjoler fungerer jo faktisk mye bedre på jenter med mindre bryster. Modellen har etter min mening for store for den typen kjole, og det ble voldsomt og vulgært. (Er ikke fan av den typen kjole egentlig, men er hvertfall bedre med et par små bryster i den) :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.
Tusen takk for raske og ikke minst positive svar!

Slike utrigninger funker kun på jenter med små pupper etter min mening, så du kommer nok til å se langt bedre ut enn modellen. :)

Av å lese dette steg selvtilliten min et hakk, hehe. Det har seg kanskje slik at jeg er så ung enda, at i mitt hode er det store bryster som kler utfordrende plagg best. Men der tar jeg vel feil, det finnes jo alltid unntak :-)

Jeg tror det kan gå! Jeg har en veldig lik en, som også er fra nelly, og den passer meg veldig fint (dog har jeg en C-cup). Om du ikke synes det blir fint så kan du alltids returnere den

Så godt å høre! Tanken har slått meg om å returnere kjolen dersom den ikke passer, men ville gjerne høre andres meninger før jeg eventuelt bestiller den :-)

Er det ingen som synes den er for vulgær?



Anonymous poster hash: fb21c...bd1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns kjolen var altfor vulgær. Men mulig det bare er meg da. Men mange unge går jo veldig vulgært kledd. Til trøst for deg så er du heldig som har små pupper, da blir det iallefall ikke seende SÅ tøsete ut. Syns ikke det er noe pent med BÅDE veldig kort kjole og dyp utringning. Blir litt for mye av det gode.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den, og jeg har G cup, og syns kjolen sitter bra på. Så tror den skal sitte bra på deg også <3



Anonymous poster hash: 87a4a...616
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes slike utringninger er penest på jenter som har små bryster. Har noen kjoler fra American Apparel som har en slik utringning som jeg kjøpte et år siden, husker å ha fått noe refs her på KG for de da jeg kom til å se ut som en hore siden jeg har en D-cup.. Ingen som har klagd på det, men ser jo gjerne litt mer vulgært ut når man har større bryst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Kjenner jeg fryser bare jeg ser på den kjolen :P Ser ikke så varmt ut. Du kan i alle fall ikke bruke den et sted der du kommer til å være litt ute.

Men passer vel best til små pupper ja, selv om jeg personlig synes den er alt for vågal for min smak :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har større pupper enn bildet du linket til, så har du ikke veldig små pupper kjære deg. :)

men enig med de andre her, slike kjoler fungerer best om man ikke er veldig for-tung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hn skrev at hun er litt større pupper enn modellen da, ikke mindre.

Nei, hun linket til disse og sa hennes var litt større.

Ikke så store som modellen som har på seg kjolen altså.

:opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo nesten classy mot hva jeg til daglig ser i England..... :-)

Tror du vil se smashing ut, bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earthquake

Slike utrigninger funker kun på jenter med små pupper etter min mening, så du kommer nok til å se langt bedre ut enn modellen. :)

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...