vaniljeglasur Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Hei! Er det noen som vet om det er internett tilgang på singapore airlines? Vi skal til Australia om et par dager, og fly fra London-Singapore- Singapore- Sydney. Noen som har erfaringer med singapore airlines? Er det noe stikkkontakt til mobil på flyene evt?
Jellybean78 Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Hei! Er det noen som vet om det er internett tilgang på singapore airlines? Vi skal til Australia om et par dager, og fly fra London-Singapore- Singapore- Sydney. Noen som har erfaringer med singapore airlines? Er det noe stikkkontakt til mobil på flyene evt? Om de har stikkontakter så benytter de et annet system der borte, slik 3 pinne kontakter. Du må ha en konverter isåfall.
vaniljeglasur Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2013 Ja, det har jeg kjøpt Vet du om det er internett tilgang?
Noteknekk Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Slike ting bruker å stå på hjemmesidene deres. Et kjapt google søk viser at det ser ut som at det er mulighet for internett, men tror det koster penger. http://www.singaporeair.com/jsp/cms/en_UK/flying_with_us/inflight-connectivity.jsp
reiseglad Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Sist jeg reiste denne ruten med Singapore Airlines hadde de ikke nett på flyet. Hvis du går inn og søker på seatguru.com, og legger inn flightnummeret ditt, så vil du finne seteinformasjon om flyet. Så vidt jeg husker, kunne man også finne ut her hvilke tilbud som finnes på denne flighten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå