Gå til innhold

Tenner på eldre menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg tenner på eldre menn. Rotet litt med en som er 20 år eldre enn meg, vi hadde ikke sex men vært var ikke langt unna. Jeg har aldri vært så kåt i hele mitt liv.

Jeg er i tidlig tyveårene, og føler at det er litt feil det jeg gjør. Har opplevd at de har fått følelser for meg, noe som ikke er min intensjon.. Det er noe med det der at de eldre virkelig vet hva de gjør, de øser liksom av kåthet og vil virkelig ha meg mer enn noe annet i øyeblikket :P det er nok ikke hver dag de får seg noe fra ei i tyveårene. Er dette normalt? Føler meg litt annerledes, de kunne vært fedrene mine.. Jeg blir kåt bare av å tenke på det. "Det beste jeg har hatt på 20 år.." Artig.

Anonymous poster hash: c7b92...e10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra det er flere!

TS

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hei

Jeg tenner på eldre menn. Rotet litt med en som er 20 år eldre enn meg, vi hadde ikke sex men vært var ikke langt unna. Jeg har aldri vært så kåt i hele mitt liv.

Jeg er i tidlig tyveårene, og føler at det er litt feil det jeg gjør. Har opplevd at de har fått følelser for meg, noe som ikke er min intensjon.. Det er noe med det der at de eldre virkelig vet hva de gjør, de øser liksom av kåthet og vil virkelig ha meg mer enn noe annet i øyeblikket :Pdet er nok ikke hver dag de får seg noe fra ei i tyveårene. Er dette normalt? Føler meg litt annerledes, de kunne vært fedrene mine.. Jeg blir kåt bare av å tenke på det. "Det beste jeg har hatt på 20 år.." Artig.

De virkelig attraktive av dem får akkurat det de vil ha, fra akkurat den eller de jentene i 20 årene som de vil ha.

• Liker 2
Skrevet

Jeg går ikke etter de som er spesielt pene, men de jeg har god kjemi av og som blir attraktive i mine øyne på grunn av kjemien stemmer..

Skrevet

Jeg faller også for eldre menn. Det er noe med selvtilliten, roen, tryggheten.....

Anonymous poster hash: 4fb1b...6fe
Skrevet

"Det beste jeg har hatt på 20 år.." Artig.

Så ser ikke ut som kvinnene blir bedre i senga med årene altså.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Så ser ikke ut som kvinnene blir bedre i senga med årene altså.

Selvfølgelig ikke, - det er 'frys' for all utvikling mentalt sett fra fylte 20.

:ironi:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenner også på eldre menn! Jeg er 20, for ikke så lenge siden hadde jeg sex med en på 41. Har også hatt sex med en på 40, og tre stk i alderen 33-38. Kan ikke noe for det. Føler liksom jeg blir "passet på" samtidig som det er jæævlig god sex

Anonymous poster hash: 5c326...6ad
Skrevet

Hei

Jeg er i tidlig tyveårene, og føler at det er litt feil det jeg gjør. Har opplevd at de har fått følelser for meg, noe som ikke er min intensjon.. Det er noe med det der at de eldre virkelig vet hva de gjør, de øser liksom av kåthet og vil virkelig ha meg mer enn noe annet i øyeblikket :P det er nok ikke hver dag de får seg noe fra ei i tyveårene. Er dette normalt? Føler meg litt annerledes, de kunne vært fedrene mine.. Jeg blir kåt bare av å tenke på det. "Det beste jeg har hatt på 20 år.." Artig.

Tenn på meg da.

Anonymous poster hash: b1f06...0a4

Skrevet

Om du vil ha noen fler er dette absolutt plassen å skrive på. Snart kommer de standard mennene og ber deg sende en PM. :fnise:

Anonymous poster hash: fe982...c51
  • Liker 1
Skrevet

"Eldre" menn. :P Tviler på at en mann i 40-årene ser på seg som "eldre". :P

En eldre mann er gjerne en 60+++ åring. Når jeg leser tråder om "eldre" menn tenker jeg 60+++ og ÆSJ, hva faen? når jenta er 20.

Anonymous poster hash: 5735a...fb2

• Liker 1
Skrevet

Det finnes et par 40 åringer der ute som kan bekrefte denne :P iallefall stilmessig, seksuelt kan jeg svare på om 15 år :ler:

Skrevet (endret)

Poenget er at det er en negativ utvikling, man begynner å glemme ting og slikt.

Men du så jo hva TS sa, gubbene elsket sex med henne og sa hun var den beste de hadde hatt siden de var unge nok til å kunne få seg en 20-åring.

Endret av Summers
Gjest Lille-pus
Skrevet

Poenget er at det er en negativ utvikling, man begynner å glemme ting og slikt.

Men du så jo hva TS sa, gubbene elsket sex med henne og sa hun var den beste de hadde hatt siden de var unge nok til å kunne få seg en 20-åring.

Og du husker hva jeg sa om de virkelig attraktive 'gamlisene' i 40-årene?

At de 'får'/tar nøyaktig den eller de kvinner/menn de vil ha... og de har jo akkurat hatt seg en 20-åring, så hvordan kommer du frem til at det var beste de hadde hatt siden de var 'unge nok til å kunne få seg en 20-åring'? De har jo akkurat hatt en.. selv om de altså er 'utgamle'...

Skrevet

Sånne komplimenter i senga bør man ta med en klype salt. Menn som sier sånt sier det gjerne til alle damer, så lenge de er halvveis fornøyd.

Anonymous poster hash: 0ad93...7b8

Skrevet

Sånne komplimenter i senga bør man ta med en klype salt. Menn som sier sånt sier det gjerne til alle damer, så lenge de er halvveis fornøyd.

Ikke nødvendigvis. Kommer an på hvor ærlig han er generelt. Noen gir mye komplimenter hele tiden, samme i senga. Men mange sier ikke "fy faen, det var den villeste natten" til helt middels sex.

Alle menn har hatt noen damer som er sykt mye bedre enn andre. Gjerne rett og slett fordi de er mye deiligere, men også fordi de er åpne og entusiastiske. Hvilket faktisk er vanlig for enkelte yngre kvinner (typen som ligger med godt vokse menn).

Hvis han har vært gift er det veldig sannsynlig at han snakker sant ;)

Anonymous poster hash: 8db40...a6d

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Kommer an på hvor ærlig han er generelt. Noen gir mye komplimenter hele tiden, samme i senga. Men mange sier ikke "fy faen, det var den villeste natten" til helt middels sex.

Alle menn har hatt noen damer som er sykt mye bedre enn andre. Gjerne rett og slett fordi de er mye deiligere, men også fordi de er åpne og entusiastiske. Hvilket faktisk er vanlig for enkelte yngre kvinner (typen som ligger med godt vokse menn).

Hvis han har vært gift er det veldig sannsynlig at han snakker sant ;)

Anonymous poster hash: 8db40...a6d

Kommer an på type kompliment.

Du er så jævla digg = Sikkert sant

Du er den aller beste i hele verden = Tvilsomt

Blir litt som når jenter sier at du har den største kuken de har sett, det er sjeldent det.

Og mange har da bra sex også i ekteskapet.

Skrevet

Hva er galt med det?? Ingenting. Så lenge det er snakk om bevisste, lovlige voksne mennesker som er med på notene så er det bare å kjøre på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...