Gå til innhold

Cubus undertøys reklame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, er ganske ung. Så slike reklamer treffer hardt, takk som spør

Prøv heller å løsne på stemningen ved å kommentere det ala "den gnukkingen er jo veldig naturlig" eller "Oj, hun var pen!".

Det hjelper nok for å unngå at det blir kleint :)

Anonymous poster hash: 6b9df...241

Skrevet

Prøv heller å løsne på stemningen ved å kommentere det ala "den gnukkingen er jo veldig naturlig" eller "Oj, hun var pen!".

Det hjelper nok for å unngå at det blir kleint :)

Hvis hun kommenterer gnukkingen tror han sikkert hun er sjalu. Hvis hun sier hun var pen, hva skal han si da? "Hm.. Ja hun var det." Så blir det hvertfall kleint.

Anonymous poster hash: c8826...b3a

• Liker 2
Skrevet

Hvis hun kommenterer gnukkingen tror han sikkert hun er sjalu. Hvis hun sier hun var pen, hva skal han si da? "Hm.. Ja hun var det." Så blir det hvertfall kleint.

Hjelpes. Min mann og jeg har et så trygt og lite høytidelig forhold at det aldri ville vært kleint her.

Da får man heller sitte i klein stillhet hver gang resten av livet da? ;)

• Liker 4
Skrevet

Hjelpes. Min mann og jeg har et så trygt og lite høytidelig forhold at det aldri ville vært kleint her.

Da får man heller sitte i klein stillhet hver gang resten av livet da? ;)

Ja, det er nok best.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er nok best.

Ok.

Skrevet

Ingen link til reklamen?? Har ikke sett den, ble fryktelig nysgjerrig nå

Anonymous poster hash: fd7e3...b59
  • Liker 2
Skrevet

HVOR ER LINKEN?

Anonymous poster hash: e2e6c...4d0
Skrevet

Er så dritt lei sånne reklamer, og objektiviseringen/sexifiseringen/kroppspresset. Og ikke minst å bli undervurdert. Ja, jeg tror jo virkelig at om jeg kjøper det undertøyet vil jeg se ut som en modell med kostholdsregime, PT, spesialtilpassa klær, i omgivelser med lyssetting og etter redigering? Undertøy fra Cubus er herved boikottet. Gidder ikke støtte opp om sånt.

Anonymous poster hash: 6aed7...e03

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Undertøysreklamer skaper alltid klein stemning, venn eller kjæreste, mor eller bestemor. Det er bare kleint med folk som poserer i undertøy på tv.

Anonymous poster hash: bfa18...2d8

Hæ? Nei? Kleint å se folk ha sex på tv om man sitter der med familie, men sammen med kjæreste og venner går jo det fint også.

Men undertøysreklame? Nei, glad vi har normalt forhold til kropp her i familien og ikke blir flau av å se en kropp i undertøy.

• Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

HVOR ER LINKEN?

Anonymous poster hash: e2e6c...4d0

350x473_morgenk.jpg?width=350&quality=90

Her har du en dame i undertøy fra cubus. Har sånt undertøy selv faktisk :P

Gjest Raindrops
Skrevet

Er så dritt lei sånne reklamer, og objektiviseringen/sexifiseringen/kroppspresset. Og ikke minst å bli undervurdert. Ja, jeg tror jo virkelig at om jeg kjøper det undertøyet vil jeg se ut som en modell med kostholdsregime, PT, spesialtilpassa klær, i omgivelser med lyssetting og etter redigering? Undertøy fra Cubus er herved boikottet. Gidder ikke støtte opp om sånt.Anonymous poster hash: 6aed7...e03

Tror du vil ha vanskeligheter med å få kjøpt undertøy om du skal boikotte alle som gjør som Cubus.

• Liker 2
Skrevet

Hæ? Nei? Kleint å se folk ha sex på tv om man sitter der med familie, men sammen med kjæreste og venner går jo det fint også.

Men undertøysreklame? Nei, glad vi har normalt forhold til kropp her i familien og ikke blir flau av å se en kropp i undertøy.

Har ingenting med forhold til kroppen, det har med at enkelte av oss her i verden ser på slikt som privat. Man svanser ikke nedover gaten i undertøy. Derfor føles det unaturlig å se på. Bikini er man vandt med å se på og kobles til svømming, så det blir noe litt annet igjen.

• Liker 1
Skrevet

Halo. Å være modell er faktisk et yrke, kan ikke fjerne de heller... Modeller skal være tynne, pene og høye, sånn er det bare. Det blir nesten som om man skal ta en som ikke er utdannet til å være lege! Hvorfor skal alle være middels og formfulle? Syntes nesten det er et press i seg selv. Har man et problem med tynne mennesker, så får man få opp ræva. Typisk folk nå til dags å kritisere pene jenter.

• Liker 1
Skrevet

Halo. Å være modell er faktisk et yrke, kan ikke fjerne de heller... Modeller skal være tynne, pene og høye, sånn er det bare. Det blir nesten som om man skal ta en som ikke er utdannet til å være lege! Hvorfor skal alle være middels og formfulle? Syntes nesten det er et press i seg selv. Har man et problem med tynne mennesker, så får man få opp ræva. Typisk folk nå til dags å kritisere pene jenter.

Ingen her som har kritisert modellen.

Gjest avocadoen
Skrevet

Har ingenting med forhold til kroppen, det har med at enkelte av oss her i verden ser på slikt som privat. Man svanser ikke nedover gaten i undertøy. Derfor føles det unaturlig å se på. Bikini er man vandt med å se på og kobles til svømming, så det blir noe litt annet igjen.

Men jeg kan "svanse" rundt i huset i undertøy. Familien min har sett meg i undertøy flere ganger. Det er da ikke privat. For meg er det det samme som å gå i bikini. Ser ikke hva som er så privat med en person i undertøy. Du går vel heller ikke rundt på gata i bikini da? Den bruker du på stranda eller på badeland :)

Jeg ser ikke hva som er så flaut med en naken person heller. Var flaut da jeg var 12 å se en naken person, men absolutt ikke nå lengre. Ikke noe mer naturlig enn en naken person.

• Liker 1
Skrevet

Tror du vil ha vanskeligheter med å få kjøpt undertøy om du skal boikotte alle som gjør som Cubus.

Nope, har aldri sett reklamer fra der jeg nå kjøper undertøy. De selger kvalitet, så da trenger de det vel ikke.

Skrevet

Nope, har aldri sett reklamer fra der jeg nå kjøper undertøy. De selger kvalitet, så da trenger de det vel ikke.

Jaha, så hvorfor boikotter du Cubus om du bruker kvalitetsmerker fra før av? Da brukte du det vel ikke fra før av.

Anonymous poster hash: 5580c...3c7

Gjest Raindrops
Skrevet

Nope, har aldri sett reklamer fra der jeg nå kjøper undertøy. De selger kvalitet, så da trenger de det vel ikke.Anonymous poster hash: 6aed7...e03

Just saying. De fleste viser frem undertøyet de vil selge. Fortrinnsvis på en modell, selv om unntak helt sikkert eksisterer. Det trenger ikke å være på en reklame vi ser på tv i Norge heller, det kan være store reklameplakater, catwalk osv. Det gjelder også de som selger kvalitet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...