Gå til innhold

være sexy i senga?


coozii

Anbefalte innlegg

Jeg bor langt vekke fra kjæresten min, og vi ser ikke hverandre så ofte. Nå er det litt over en mnd siden, og jeg skal opp til han i helga. Det har dabbet litt av i det siste, og jeg vil piffe det opp igjen. Lurer på tips til å være litt ekstra sexy, og få han til å ha veldig lyst til å ligge med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor langt vekke fra kjæresten min, og vi ser ikke hverandre så ofte. Nå er det litt over en mnd siden, og jeg skal opp til han i helga. Det har dabbet litt av i det siste, og jeg vil piffe det opp igjen. Lurer på tips til å være litt ekstra sexy, og få han til å ha veldig lyst til å ligge med meg.

Legg deg på rygg på sengen naken, men det ene beinet utstrakt og det trukket opp og ut til siden. Kil deg mellom bena med to fingre. Da ville jeg fått reisning umiddelbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Begynn forspillet før du treffer han. Si hva du vil han skal gjøre med deg, hva du vil gjøre med han og send han et forførende bilde eller fem. Trenger ikke å være utpreget vulgært heller så lenge du får frem budskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp inn noe sexy undertøy eller kostyme! Spørs hva han tenner på. Ta på deg kostymet inne på badet eller et rom og overrask ham! Du kan også ha på hofteholdere og strømper. Lykke til!



Anonymous poster hash: 48bbe...bed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...