Gå til innhold

Juleferie - Blir helt vanvittig lat

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt fri fra studiene i snart to uker. Straks klarte jeg å snu døgnet helt på hodet, så jeg kun er våken fra etttermiddagen og ut på morgenkvisten. Jeg er konstant trøtt, ligger omtrent bare med pcen på sofaen og har alvorlig talt ingenting å finne på. Jeg kunne jo begynt å lese på neste semesters pensum, men jeg har null motivasjon for det. Høres ut som en sær ting å klage på, men jeg vil bare komme meg ut herfra, likevel orker jeg ingenting. Spiser bare drittmat, gidder ikke ditt, gidder ikke datt. Vil bare gråte og må kjenne på alle følelsene jeg ikke rekker å kjenne på i løpet av semesteret. Jeg trenger forslag til hvordan jeg kan snu døgnet tilbake, hvordan jeg kan våkne, jeg bare sover og sover. Føler meg nesten deprimert.

Anonymous poster hash: 8d1e4...f24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måte.

Anonymous poster hash: 41db3...d4b
Skrevet

Hvorfor jobber du ikke, når du har så lang ferie?

Har du ingen hobbyer/fritidsinteresser som du må nedprioritere i semesteret/eksamensperioden, som du kan holde på med nå?

Jeg hadde siste eksamen i går og begynner nytt semester helt i starten av januar. Å ha minst dobbelt så lang ferie, som du sannsynligvis har, høres jo ut som en drøm! Utnytt den!

Anonymous poster hash: 29054...b5e
Skrevet

Høres ut som meg da jeg studerte og var hjemme på ferie :) Jeg hadde ingenting å finne på når jeg stod opp, så da ble det bare til at jeg sov til langt på dag, hang rundt og spiste godteri og følte meg crap.

Prøv å legge planer for neste dag, så får du en grunn til å stå opp. Vet ikke hvordan du bor, men du kan kanskje planlegge en tur ut feks på et bestemt klokkeslett. Gå en tur med bikkja, gå på butikken, ta på joggeskoene og løp en runde, dra på treningsstudio. Ett eller annet som gjør at du må stå opp :)

Synes også det hjelper å skrive ned mål for dagen. For eksempel; lese to kapittel i en bok, vaske gulvet, lage granola, sortere bilder på pc-en, møte noen, ringe noen, rydde i klesskapet osv..

Lykke til!

Anonymous poster hash: d2e92...1fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...