Gå til innhold

Treningstights


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mange, som bruker slike, til hverdags? Ser daglig jenter gå med treningstights og da vanlige skoletter og hverdagsjakke, og ingen treningsbag, men bare en normal veske. Begynner seriøst å lure på om noen bruker disse til hverdags uten at jeg kan skjønne hvorfor. Spesielt ikke nå på vinteren heller. Må jo bli grisekaldt.



Anonymous poster hash: 82cfe...6d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker det hvis jeg skal på trening, chillan hjemme, en kort tur til butikken rett rundt hjørnet for å handle mat. Kunne aldri gått med det på skolen, ut med venner på kjøpesenter og lignende. Det er liksom ikke så stilig, men det er ganske digg å gå i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det hende de har et par joggesko i veska og skal/har vært på trening? Jeg bruker det (tights) i hvert fall bare på vei til og fra trening.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo på treningstightsen til og fra senteret selv, men da tar jeg alltid en overtrekksbukse utenpå. Har ikke lyst å fryse ræva av meg, og ikke ser det særlig smart ut heller. Enten kun treningstøy eller kun hverdagstøy. Føler mange av disse går med treningstights bare for å vise frem rumpa si.

Jeg tror ikke det er plass til joggesko oppi disse små veskene de går med. Men for all del - de kan jo være flinke til å stappe de sammen :P



Anonymous poster hash: 82cfe...6d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange, som bruker slike, til hverdags? Ser daglig jenter gå med treningstights og da vanlige skoletter og hverdagsjakke, og ingen treningsbag, men bare en normal veske. Begynner seriøst å lure på om noen bruker disse til hverdags uten at jeg kan skjønne hvorfor. Spesielt ikke nå på vinteren heller. Må jo bli grisekaldt.

Anonymous poster hash: 82cfe...6d4

Svaret er nok at det finnes ikke noe mer sexy enn treningstights. Ingen heterofil mann går upåvirket forbi ei jente i treningstights.

Litt merkelig å kombinere det med vanlige klær, ja. Men i naturlig sammenheng, NAM ! :rodmer:

Anonymous poster hash: ab43f...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker treningstights kun når jeg skal på trening/har vært på trening. Hvis jeg går med det på skolen fordi jeg skal på trening etterpå, tilpasser jeg resten av klærne mine også deretter. Personlig synes jeg ikke det passer med treningstights til hverdags sammen med andre vanlige klær, da jeg egentlig ikke synes treningstights er noe spesielt fint, men dette er jo smak og behag. Har dog sett mange slik som TS beskriver. Jeg liker best å utnytte dagene på skolen/jobben til å ha på meg vanlige klær, så kan jeg bruke treningstights på trening :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svaret er nok at det finnes ikke noe mer sexy enn treningstights. Ingen heterofil mann går upåvirket forbi ei jente i treningstights.

Litt merkelig å kombinere det med vanlige klær, ja. Men i naturlig sammenheng, NAM ! :rodmer:

Anonymous poster hash: ab43f...e01

Hvorfor er treningstights så sexy? Er det mer sexy enn vanlig svart bomullstights? Er bare nysgjerrig ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er treningstights så sexy? Er det mer sexy enn vanlig svart bomullstights? Er bare nysgjerrig ;)

En dyr treningstights har jo en helt annen kvalitet enn en slapp bomullstights. Den strammer og er ofte blankere i stoffet. Bomullstights sklir ofte ned og fremhever ikke kroppen på en sexy måte. ;)

Men til spørsmålet: Jeg elsker å bruke treningstights hjemme. Utrolig behagelig å gjøre husarbeid med tights. Skal jeg da en kjapp tur ut for å hente unger, løpe innom matbutikken osv. er det ikke alltid jeg gidder å skifte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningstights, i riktig kontekst, viser alt på jentekroppen, på en positiv måte, dvs ikke trashy. Bedre kan det vel ikke bli?;)

Kombinert med en velstelt look, og et stilig antrekk, kan bomullstights være veldig fint også, feks kan en casual åpen kåpe, som viser lårene og der de møtes, få en hvilken som helst mann til å trekke et ekstra dypt sukk.



Anonymous poster hash: ab43f...e01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningstights, i riktig kontekst, viser alt på jentekroppen, på en positiv måte, dvs ikke trashy. Bedre kan det vel ikke bli? ;)

Kombinert med en velstelt look, og et stilig antrekk, kan bomullstights være veldig fint også, feks kan en casual åpen kåpe, som viser lårene og der de møtes, få en hvilken som helst mann til å trekke et ekstra dypt sukk.

Anonymous poster hash: ab43f...e01

Ikke uenig med deg, men jeg syntes den store forskjellen på bomullstights og treningstights er at ved bomullstights dekker man rumpa med lang genser/tunika osv. - og med treningstights er det sexy at tightsrumpa ikke dekkes med klær ;) (Trekker man dette litt lengre - har det med kropp å gjøre også...Trang tights fremhever overvekt, og da er det ikke lenger sexy)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke uenig med deg, men jeg syntes den store forskjellen på bomullstights og treningstights er at ved bomullstights dekker man rumpa med lang genser/tunika osv. - og med treningstights er det sexy at tightsrumpa ikke dekkes med klær ;) (Trekker man dette litt lengre - har det med kropp å gjøre også...Trang tights fremhever overvekt, og da er det ikke lenger sexy)

Helt klart et viktig poeng du har der, selv om framsiden, og ikke minst lårene, kan være enda mer behagelig for øynene. Det fine (kremt), er jo at jenter kan slippe unna med å vise fram alt, fordi det er like naturlig som å bruke bikini på badestranden, og gir den samme reaksjonen, bortimot :rodme: .

Trenger forresten ikke være modell for å kle tights, veldig få blir mindre attraktive i det antrekket, kler det kanskje mindre dersom du har noen kilo for lite, enn noen kilo for mye. Innenfor rimelighetens grenser :).

Anonymous poster hash: ab43f...e01

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke forstå at det er så digg å labbe rundt i kompresjonstights hele dagen?

Den sitter jo klistret, så du kan bøyde deg i alle mulige vinkler uten at den sklir ned eller klemmer. Jeg bruker de (har mange) ikke hele dagen. men når jeg slapper av eller gjør husarbeid. Grusomt å gjøre husarbeid i pintrange olabukser.

Før brukte jeg ofte joggebukser hjemme, men da føler man seg jo som en "dass". Ingen fasong og knær i de med en gang. Ringte det på døra, kunne jeg ikke lukke opp før jeg hadde skiftet. Ikke kunne jeg stikke på butikken med de på heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er treningstights så sexy? Er det mer sexy enn vanlig svart bomullstights? Er bare nysgjerrig ;)

Mye mer sexy enn bomullstights. De har finere stoff og blir ikke slappe. De sitter perfekt rundt rumpa. Det er til å bli gal av.

Anonymous poster hash: e60ad...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da brukes det faktisk for å "lure" gutta :P

Jeg tenker som så at treningstights er noe man trener i, og derfor ganske skittent og ekkelt jeg da. Ja rumpa ser bra ut i tighsen. Nekter ikke for det. Men treningstøy og svette hører sammen, så ser jeg noen med tights, så tenker jeg det lukter vondt av de :P Men det gjør ant ikke dette da, siden folk ikke trener i de.

Jeg har ganske dyre tightser også, så jeg ønsker jo å beholde de så lenge som mulig, og vil derfor ikke slite de ut på annet bruk heller. Selv om jeg er helt enig i at det er et übercomfy klesplagg.



Anonymous poster hash: 82cfe...6d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trange jeans hjemme i sofaen er et godt slanketips faktisk, da tenker man seg om før man går i skapene for å finne noe å trykke i trynet :D

Også slipper man den vanlige fellen en del går i, man går med komfortable plagg som ikke strammer omtrent hele tiden, med det resultat at de vanlige buksene bare blir strammere og strammere for hver (sjeldne) gang man har dem på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som bruker treningstights en gang i blandt ute. Går stort sett med det hjemme da det ser bedre ut og er mer komfortabelt enn en joggebukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trange jeans hjemme i sofaen er et godt slanketips faktisk, da tenker man seg om før man går i skapene for å finne noe å trykke i trynet :D

Også slipper man den vanlige fellen en del går i, man går med komfortable plagg som ikke strammer omtrent hele tiden, med det resultat at de vanlige buksene bare blir strammere og strammere for hver (sjeldne) gang man har dem på :D

Det er et veldig godt poeng. Jeg la på meg en gang jeg bare gikk i kjoler. Merka jo ikke at magen este ut. Trange jeans er gull. Og det ser bra ut.

Anonymous poster hash: 82cfe...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...