AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Noen som har hatt sex på kontoret? Fortell. Jeg har lyst å ha det, men ser ikke hvordan det skal være praktisk mulig? Mtp masse papirer, pc, lyder osv.. Anonymous poster hash: 18f37...1ce
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Mann eller dame? Anonymous poster hash: 6dcc1...e70
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Jeg er dame. Nesten så jeg vurderer å ta med meg en luftmadrass på jobb Anonymous poster hash: 18f37...1ce
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Klassikeren er å ta henne bakfra over pulten. Anonymous poster hash: e5c98...89d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 I min forrige jobb hadde jeg en røykekompis som jobbet i samme bygg, men i et annet firma. Vi var begge sånn passe single, og kjemien var god. Etter hvert utviklet deg seg, og vi hadde sex/kjappiser nesten daglig i et slags lagerrom i en blindkjeller. Tok ikke lenger tid enn en litt lang røykepause. Hun jobbet som advokat, og gikk nesten alltid i skjørt eller kjole. Elsket at hun brukte sånne stay-ups strømper, som gjorde at det egentlig bare var å dra opp skjørtet/kjolen. Nå har hun fått seg ny jobb i Bergen, men vi sexter litt, og har planer om å møtes om ikke så lenge. Anonymous poster hash: 5edf4...36e
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Klassikeren er å ta henne bakfra over pulten. Anonymous poster hash: e5c98...89d Kan bli litt vanskelig vil jeg tro med PCen i veien. Anonymous poster hash: 3ffac...36d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå