AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Hei! Er det noen her som går eller har brukt p ring og har opplevd detter her. Jeg begynte på ringen første dagen med mens, nå er det 13 dager siden og jeg blør enda, eller det kommer mere brunt enn blod. Er det noen som har opplevd det samme? Klikker snart for meg!!! Anonymous poster hash: a920f...7b6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Er det første gangen du starter på p-ringen? Jeg opplevde det samme da jeg startet på p-pillen første gang. Da blødde jeg litt brunt hver dag helt fram til jeg hadde første pillefri uke. Hvis blødningene ikke gir seg etter første bortfallsblødning kan du spørre på apoteket om det er noe lurt å gjøre. Anonymous poster hash: 2ef4d...5c5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Mener du Nuvaring? Jeg har brukt den en stund. Iblant setter jeg inn ny etter tre uker for å utsette mens. Når jeg har utsatt et par ganger og tar ut ringen for å få mensen, så opplever jeg at mensen varer lenger, og er "brun" mot slutten. Anonymous poster hash: ab740...834
tutta84 Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Ja det er føste gangen, gikk på plaster før det. Det er nuvaring ja,så er derfor jeg lurer. Jeg skal sette inn spiral i slutten av januar, men veldig greit med no annet så lenge. 13 dager med det her er jo slitsomt.
Lille ❤ Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 Det samme opplever jeg og + eggstokkene .. nå er jeg bekymret om den egentlig virker på meg.. :/ er kvalm og trøtt.. uf ..har noen blitt gravid ved bruk av p ringen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå