Gjest Roookk Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 (endret) Har du sex hverdag? Til de som er i et forhold, hvor ofte har dere sex? 1 gang annen hver dag, hver eneste dag eller 1 gang i mnd? Hørt fra mange venninner at de har sex annen hver dag og at det er normalt, men i mine øyne kan man vel ha sex så mye man vill, flere ganger for dagen og hver eneste dag. Endret 19. desember 2013 av Roookk
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 hos oss varierer det veldig Noen ganger blir det hver dag, også kan det bli en periode med annenhver dag, også kan det bli en periode med 1-2 ganger i uka. En sjelden gang blir det 2-3 ganger på en dag, men da er jeg ganske sår etterpå, så det hadde ikke gått hver dag , desverre Anonymous poster hash: 06a44...d93
Gjest Roookk Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 hos oss varierer det veldig Noen ganger blir det hver dag, også kan det bli en periode med annenhver dag, også kan det bli en periode med 1-2 ganger i uka. En sjelden gang blir det 2-3 ganger på en dag, men da er jeg ganske sår etterpå, så det hadde ikke gått hver dag , desverre Anonymous poster hash: 06a44...d93 Er sånn vi også gjør det Vet om flere som freaker ut hvis de kun har sex 1 dag i uken med partneren sin, eller at det går 1 uke uten sex. Da tror de at partneren ikke tenner på de lenger. Uff,er glad mitt sexliv er på topp iallefall!
Djungelvrål Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Det er bare nyforelskede par som har sex hver dag. Par i langvarige forhold har ikke det. 1
Gjest Roookk Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Det er bare nyforelskede par som har sex hver dag. Par i langvarige forhold har ikke det. Par i langvarige forhold kan fint ha sex hver dag selv om de ikke er nyforelsket.
Djungelvrål Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Par i langvarige forhold kan fint ha sex hver dag selv om de ikke er nyforelsket. 2 unger, begge i full jobb, barnehage osv...tror ikke det.
Gjest Roookk Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 2 unger, begge i full jobb, barnehage osv...tror ikke det. Nei daså, det kunne jeg ikke vite. Men da er det vel mer hektisk
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Det er bare nyforelskede par som har sex hver dag. Par i langvarige forhold har ikke det.Det er bare nyforelskede par som har sex hver dag. Par i langvarige forhold har ikke det. jeg og forloveden min har vært sammen i fem år, å vi har sex hver dag Anonymous poster hash: d7d8f...120
Gjest Roookk Skrevet 19. desember 2013 #9 Skrevet 19. desember 2013 jeg og forloveden min har vært sammen i fem år, å vi har sex hver dag Anonymous poster hash: d7d8f...120 Det er faktisk bra til og ha vært sammen i 5 år
Gjest New_Girl Skrevet 19. desember 2013 #11 Skrevet 19. desember 2013 2 unger, begge i full jobb, barnehage osv...tror ikke det. Det er kanskje den mest typiske hverdagen, men ikke alle langvarige forhold er sånn.
Djungelvrål Skrevet 19. desember 2013 #12 Skrevet 19. desember 2013 Nei daså, det kunne jeg ikke vite. Men da er det vel mer hektisk Det gjelder ikke meg, men par generelt.
Gjest Roookk Skrevet 19. desember 2013 #13 Skrevet 19. desember 2013 Det gjelder ikke meg, men par generelt. Men tror alle får tid til sex viss de ønsker det, uansett om de har en hektisk hverdag. 1
Gjest Keikolina Skrevet 19. desember 2013 #14 Skrevet 19. desember 2013 Har kun sex i helger ikke på hverdager.
Djungelvrål Skrevet 19. desember 2013 #15 Skrevet 19. desember 2013 Men tror alle får tid til sex viss de ønsker det, uansett om de har en hektisk hverdag. Når man blir veldig opptatt og har mye å tenke på blir sex nedprioritert. Det er helt naturlig.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #16 Skrevet 19. desember 2013 Når man blir veldig opptatt og har mye å tenke på blir sex nedprioritert. Det er helt naturlig. Ikke hvis sex også brukes som avbrekk. I mitt forrige forhold var sex noe som ble nedprioritert slik. Ikke helt min ting. I mitt nåværende forhold blir sex brukt som avbrekk, også i veldig hektiske perioder. Selv når man er sliten, stresset, føler seg nedfor så hjelper det faktisk med en kjappis. Men nå er det slik at vi begge må være litt på - så når jeg vet min partner har mye stress, mye å tenke på er det nok jeg som må ta steget. Samme må han gjøre til meg når jeg er i samme situasjon. Noen sjeldne ganger er vi i den perioden sammen, men siden begge er klar over det, sniker det alltid seg inn tid til en hyrdestund likevel Så vil ikke si det er "naturlig". Kanskje vanlig, men det avhenger av hvordan forholdet er bygget opp ellers. Jeg har stort driv, så det å nedprioritere sex for min del - selv i hektiske perioder - gjør disse hektiske periodene enda mer sure. Nå har jeg en partner med samme driv - dermed blir det ikke nedprioritert. I tidligere forhold har sex blitt nedprioritert fordi partner ikke hadde samme driv. Anonymous poster hash: 9923c...6ca
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #17 Skrevet 19. desember 2013 Sex + bj hver dag vi er sammen. ^^ Vi bor ikke sammen (enda), så blir et par dager ca annenhver uke hvor vi ikke er sammen og det ikke blir noe. Anonymous poster hash: 0812f...d88
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #18 Skrevet 27. desember 2013 Nei men drømmer om det. Trenger det.Anonymous poster hash: 45b1b...99b
Derpinaa Skrevet 27. desember 2013 #19 Skrevet 27. desember 2013 2 unger, begge i full jobb, barnehage osv...tror ikke det. Er vel strengt tatt ikke alle som har barn, tross langvarig forhold. Og hvordan skal full jobb være en hindring i seg selv?
Fremmed fugl Skrevet 27. desember 2013 #20 Skrevet 27. desember 2013 Vi har som regel sex hver dag. Godt "hver dag" svar. Dette er et svar som det går å tro på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå