AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #21 Skrevet 19. desember 2013 Det kan være en av to: 1 = Hvis han har tatt mesteparten av initiativet så sjekker han nå om interessen er like stor fra din side ved å se om du tar litt initiativ du også...det må gå begge veier. 2 = Hvis ikke dette er tilfelle høres det ut som han holder deg på gress ja, han har mistet interessen eller er i hvertfall ikke interessert nok...da hadde jeg ikke ofret han en eneste tanke mer og slettet nr hans med en eneste gang for sånt gidder i hvert fall ikke jeg Hadde sagt fra om at jeg ikke ville ha kontakt mer og slettet nr., det er det beste isteden for å gruble mer over sånt unødvendig tull, du ha bedre ting å bruke tiden din på Ja, tusen takk for godt svar:) Jeg vet ikke hva han driver med, men jeg skal innrømme at jeg ikke har tatt noe kontakt. Jeg er ganske iskald og annerledes en kvinner på telefon-fronten, jeg gir ganske lite av meg selv før jeg stoler på noen. Been there, done that!!! Men det som var så rart var at han plutselig ble borte, og han var litt frekk mot meg den siste gangen vi pratet. Så jeg går rundt å tenker at han rett og slett ikke er interessert nok, og det er ok. Skjønner bare ikke hvorfor folk skal lyve så mye og virkelig får noen til å forgude dem, for å så senere bare stikke av. Jeg sendte han en del snaps i går etter at han sendte en til meg, men jeg fikk ikke noe tilbake. Jeg var på fest med mange menn da jeg sendte snappen og jeg vet at han er sjalu, men det kan vel ikke være grunnen? eller.. Jeg er en veldig utadvendt jente som mange vet hvem er, og jeg vil kalle meg selv meget oppegående når det kommer til det sosiale. Føler på en måte at han tester meg noen ganger, da vi har "levd litt mye" begge to og vært litt på kanten når det kommer til dating. Ja, jeg har ikke vært snill mot mennesker, men det har ikke menn vært mot meg heller så jeg har rett og slett gått inn i en "straffe menn periode", jeg har liksom besemt meg for å være singel leeenge, så jeg lar liksom ikke menn slippe seg inn på meg og dette vet han. Nå har han igjen sendt snaps til meg, men jeg har slettet han. Faen... Anonymous poster hash: 5fce4...aee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå