Gå til innhold

Holder han meg på gress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når mannen sier han liker seg, og han ringer deg hver kveld og dere møtes. Dere avtaler at dere skal besøke hverandre, og plutselig blir det stille. Jeg har heller ikke sendt noen meldinger, men det var liksom jeg som tok konktakt sist så det ligger opp til han nå... Vi snakket sammen hele tiden, og nå er det plutselig stille. Det eneste jeg får er noen snaps i ny og ned. Han har ikke svart på meldinger på tlf,, eller på facebook.

Plutselig kan han finne på å ringe, der han forteller meg hvor mye han liker meg. Altså, my ord men lite handling..

Faen, er så lei av dette?!

Anonymous poster hash: 5fce4...aee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor sender du ikke melding selv da?

Skrevet

" Det var liksom jeg som tok kontakt sist " ? Seriøst, vil du ha noe seriøst så burde du ikke ha den tankegangen. Er ikke om og gjøre å ta kontakt mest mulig, tar du kontakt en dag, så er det hans tur neste dag? Tror nok ikke det du.

Du kan ringe han eller tekste han om det er noe du vill. Han er vel opptatt med sitt. :P

Anonymous poster hash: 28497...fc4
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Da er spørsmålet: har du lyst til å fortsette å være faen så lei, eller vil du spørre hva han vil med kontakten?

Skrevet

Mye ord og lite handling = ikke genuint interessert. Evt. interessert i sex.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor sender du ikke melding selv da?

Rett og slett fordi jeg er feig! Jeg kan vel ikke si noe annet. Men dette er en mann som har vært drittsekk i mange år, han har rett og slett brukt jenter opp til flere ganger så er redd for å gi for mye fordi sliter med å stole på han. Men han sa at han virkelig likte meg, og jeg sa at han måtte vise meg at jeg kunne stole på han, men han gjør heller det motsatte. Han behandler meg dårlig, og han holder ikke avtaler. Er så forferdelig lei av dette nå! Virker som han vil at jeg skal ta kontakt, fordi han er alltid den som har tatt iniativ. Men han har så mange damer å velge i mellom, så jeg føler meg som 1 av 10..

Skrevet

Rett og slett fordi jeg er feig! Jeg kan vel ikke si noe annet. Men dette er en mann som har vært drittsekk i mange år, han har rett og slett brukt jenter opp til flere ganger så er redd for å gi for mye fordi sliter med å stole på han. Men han sa at han virkelig likte meg, og jeg sa at han måtte vise meg at jeg kunne stole på han, men han gjør heller det motsatte. Han behandler meg dårlig, og han holder ikke avtaler. Er så forferdelig lei av dette nå! Virker som han vil at jeg skal ta kontakt, fordi han er alltid den som har tatt iniativ. Men han har så mange damer å velge i mellom, så jeg føler meg som 1 av 10..

Hvorfor snur du ikke bare ryggen til da? Hvis du føler dette, så dump han da vel. Ikke følg hjertet ditt hvis det er så mye dårlig med denne karen.

• Liker 1
Skrevet

" Det var liksom jeg som tok kontakt sist " ? Seriøst, vil du ha noe seriøst så burde du ikke ha den tankegangen. Er ikke om og gjøre å ta kontakt mest mulig, tar du kontakt en dag, så er det hans tur neste dag? Tror nok ikke det du.

Du kan ringe han eller tekste han om det er noe du vill. Han er vel opptatt med sitt. :P

Anonymous poster hash: 28497...fc4

Ja, kanskje det. Jeg vet at jeg kunne ha gitt mye mere av meg selv til han. Men jeg er veldig redd for å bli avvist igjen, og dette har jeg fortalt han. Han var veldig flink i starten, men alt skulle gjøres på hannes måte osv. Jeg ble lei, og følte meg lite respektert så jeg avsluttet hele greia. Men han kom springende etter å tok meg tilbake med storm. Nå sitter jeg igjen og bare venter på at han skal ta kontakt, men det skjer ikke. Når jeg sender han snaps, så sender han ikke tilbake engang.. Skjønner vikelig ikke hva om har skjedd!? Vi bor ikke i samme by akkrat nå, så avstanden er et problem. Jeg er mye ut på byen, og det liker han ikke. Og han har spurt mange ganger om jeg driver på med noen andre...

Skrevet

Da er spørsmålet: har du lyst til å fortsette å være faen så lei, eller vil du spørre hva han vil med kontakten?

Jeg har alltid vært den personen som har tatt kontakt før men ALLE menn. Og det har ikke gått bra for å si det slik.. Jeg stoler ikke på han, men han sier at jeg kan stole på han. Men når vi avtalte sist at han skulle ringe meg tilbake så skjedde det ikke, og jeg klarer rett og slett å ikke kontakte han fordi om han ikke tar telefonen så er seriøst hele kvelden ødelagt, så da velger jeg heller å leve uvitende og glad. Ja, jeg er forferdelig feig men denne fyren er ikke den mest uskyldige mannen. Jeg vet at han møter andre jenter, men det vi hadde var spesielt.

Jeg tenker slik at om en mann virkelig er interessert som han selv har sagt, så tar han vel kontakt? Jeg har jo kastet ballen på hans siden nå. Jeg har jo invitert han på besøk, men han kommer aldri. Og vi har siden ikke pratet sammen..

Skrevet

Ja, kanskje det. Jeg vet at jeg kunne ha gitt mye mere av meg selv til han. Men jeg er veldig redd for å bli avvist igjen, og dette har jeg fortalt han. Han var veldig flink i starten, men alt skulle gjøres på hannes måte osv. Jeg ble lei, og følte meg lite respektert så jeg avsluttet hele greia. Men han kom springende etter å tok meg tilbake med storm. Nå sitter jeg igjen og bare venter på at han skal ta kontakt, men det skjer ikke. Når jeg sender han snaps, så sender han ikke tilbake engang.. Skjønner vikelig ikke hva om har skjedd!? Vi bor ikke i samme by akkrat nå, så avstanden er et problem. Jeg er mye ut på byen, og det liker han ikke. Og han har spurt mange ganger om jeg driver på med noen andre...

Kjærlighet er ikke lett dessverre. Men om han har såret deg før, er det kun en ting og gjøre. La han gå, finn deg noe bedre. Finn noen som faktisk fortjener deg. :hug: Ikke gå og håp på at dette skal fungerer, for det er tydelig det at dette ikke kommer til og gå. Han tar ikke kontakt,du tar ikke kontakt. Kommer ingen vei om ingen av dere tar kontakt.

Skrevet

Mye ord og lite handling = ikke genuint interessert. Evt. interessert i sex.

Enig. Det tenker jeg også helt innerst inn, men han klarer alltid å holde meg igjen. Jeg blir jo så sykt lykkelig når han sender meg melding eller gir lyd fra seg, men jeg klarer ikke å vente lengre nå. Og når jeg sendte han snaps i går så fikk jeg heller ingen snaps tilbake..

Skrevet

Ring han, da vet du om han vil ha kontakt med deg eller snakke med deg. Tar han ikke telefonen, ligg han på hylla og gå ut å kos deg på byen med venninner. ;)

Skrevet

Kjærlighet er ikke lett dessverre. Men om han har såret deg før, er det kun en ting og gjøre. La han gå, finn deg noe bedre. Finn noen som faktisk fortjener deg. :hug: Ikke gå og håp på at dette skal fungerer, for det er tydelig det at dette ikke kommer til og gå. Han tar ikke kontakt,du tar ikke kontakt. Kommer ingen vei om ingen av dere tar kontakt.

Ja. Jeg tenker slik.. At om vi var "ment" for hverandre, eller om vi virkelig likte hverandre så hadde noen av oss gitt faen i stoltheten og faktisk tatt kontakt. Men vi sitter begge på hver sin side nå og det er stille fra begge kanter. Men jeg ser at han lå ut en facebook status i går, og det var mange kvinner som likte statusen hans inkludert meg, og han har en dame som alltid kommenterer og liker alt, så kan være han har noen andre.

Jeg er bare så lei!

Skrevet

Ring han, da vet du om han vil ha kontakt med deg eller snakke med deg. Tar han ikke telefonen, ligg han på hylla og gå ut å kos deg på byen med venninner. ;)

Jeg har på en måte lagt han på hylla fordi magefølelsen min har ikke vært god på lenge. Jeg har jo faktisk vært med andre menn sist i går kveld, men jeg klarer ikke å glemme han. Vi hadde jo veldig spesielt sammen som jeg ikke finner hos noen andre:(

Er det ikke bedre å bare la han være? Så kan heller begge forsvinne i stillhet og være feig? haha

Skrevet

Jeg har på en måte lagt han på hylla fordi magefølelsen min har ikke vært god på lenge. Jeg har jo faktisk vært med andre menn sist i går kveld, men jeg klarer ikke å glemme han. Vi hadde jo veldig spesielt sammen som jeg ikke finner hos noen andre:(

Er det ikke bedre å bare la han være? Så kan heller begge forsvinne i stillhet og være feig? haha

Jeg hadde bare latt han være, virker ikke ut som han er keen på deg. Og så kan han bare kose seg med alle de andre kjerringene, de er jo bare et nummer i rekka for han tydeligvis.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde bare latt han være, virker ikke ut som han er keen på deg. Og så kan han bare kose seg med alle de andre kjerringene, de er jo bare et nummer i rekka for han tydeligvis.

Ja, jeg er nok det. Trist men sant! Jeg har faktisk mistet all respekt for han i ettertid fordi alt han sa var bare løgn. Han har selv forklart meg hvor "psykopat" han er når det komme til damer, men selv om han innrømmet det så klarte jeg ikke å stoppe. Nå sitter jeg igjen såret og lurt, og jeg er rett og slett lei meg.

Han tok meg faktisk tilbake for å så avvise meg. Skjønner liksom ikke logikken! Han skal alltid ha det siste ordet, og når jeg avviste han så kom han springene tilbake å forklarte meg hvor forelsket han var i meg, og at han skulle komme å besøke meg X dato. Men plutselig ble det stile fra både han og meg.

Jeg skal bare la det ligge, så skal jeg kun tenke på meg selv. Jeg klarer rett og slett ikke å gi noe mere nå. Jeg er sliten.

Skrevet

Ja, jeg er nok det. Trist men sant! Jeg har faktisk mistet all respekt for han i ettertid fordi alt han sa var bare løgn. Han har selv forklart meg hvor "psykopat" han er når det komme til damer, men selv om han innrømmet det så klarte jeg ikke å stoppe. Nå sitter jeg igjen såret og lurt, og jeg er rett og slett lei meg.

Han tok meg faktisk tilbake for å så avvise meg. Skjønner liksom ikke logikken! Han skal alltid ha det siste ordet, og når jeg avviste han så kom han springene tilbake å forklarte meg hvor forelsket han var i meg, og at han skulle komme å besøke meg X dato. Men plutselig ble det stile fra både han og meg.

Jeg skal bare la det ligge, så skal jeg kun tenke på meg selv. Jeg klarer rett og slett ikke å gi noe mere nå. Jeg er sliten.

Uff, høres ikke bra ut. :( Men han ville vel ha det siste ordet og avvise deg, fordi han rett og slett ikke takler og bli avvist av en jente.Er mange mannfolk som er sånn. Er tøft og bli avvist for de, om de er populære blant kvinnfolkene. Send meg gjerne en PM, hvis du føler for og snakke, har selv vært borti lignende. Klemmer til deg :hug:

Skrevet

Det høres dessverre ut som at du er noe han kan holde på med "i mellomtiden" frem til han finner en han virkelig vil holde på med :glare: been there!

Når store deler av forholdet er på kun den enes premisser, er det noe galt. Man skal ikke finne seg i alt mulig rart, forholde seg til "umulige" ting bare fordi den ene parten legger sine egoistiske retningslinjer.

Hadde han virkelig likt deg og ønsket å satse på deg så hadde du ikke trengt å tvile. :blomst:

Skrevet

Det høres dessverre ut som at du er noe han kan holde på med "i mellomtiden" frem til han finner en han virkelig vil holde på med :glare: been there!

Når store deler av forholdet er på kun den enes premisser, er det noe galt. Man skal ikke finne seg i alt mulig rart, forholde seg til "umulige" ting bare fordi den ene parten legger sine egoistiske retningslinjer.

Hadde han virkelig likt deg og ønsket å satse på deg så hadde du ikke trengt å tvile. :blomst:

Ja, det er akkurat det. Jeg var jo veldig usikker når han tok kontakt etter vi hadde sex. Jeg bare dro å ville være for meg selv, nettopp fordi jeg vet at jeg selv kan bli glad i han, men at han kommer til å såre meg. Derfor kuttet jeg all kontakt og han kom springende etter meg igjen, men han kom kun tilbake for å avvise meg fordi han viste at han kunne gjøre hva han vil med meg, fordi jeg likte han veldig godt. Jeg har vært ærlig hele veien, og jeg har ikke spilt noe spill. Og det er da ekstra tungt å takle sorgen ved at han ikke bare gikk da jeg si i fra på en veldig voksen måte. Han kom rett og slett tilbake kun fordi han ville såre meg. Han koser seg sikkert når jeg flere ganger har prøvd å fange hans oppmerksomhet ved å sende mange snaps, og han koser seg sikkert når jeg desperat vil prate med han på telefonen. Faen, jeg er så lei! Han begynte faktisk å snakke om at han ville ha et forhold til meg... Jeg er virkelig knust!

Skrevet

Det kan være en av to:

1 = Hvis han har tatt mesteparten av initiativet så sjekker han nå om interessen er like stor fra din side ved å se om du tar litt initiativ du også...det må gå begge veier.

2 = Hvis ikke dette er tilfelle høres det ut som han holder deg på gress ja, han har mistet interessen eller er i hvertfall ikke interessert nok...da hadde jeg ikke ofret han en eneste tanke mer og slettet nr hans med en eneste gang for sånt gidder i hvert fall ikke jeg :glare: Hadde sagt fra om at jeg ikke ville ha kontakt mer og slettet nr., det er det beste isteden for å gruble mer over sånt unødvendig tull, du ha bedre ting å bruke tiden din på :ball:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...