Gå til innhold

Få seg et ligg på byen (jente)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg få meg et ligg på byen? Er på begynnelsen av 20-årene, kun hatt lange forhold og ikke hatt sex med mange gutter. Aldri hatt ONS før, aldri klinet med fremmende mennesker. Er det lurt å starte rolig først, f. eks bare klining og roting?

Anser meg selv som attraktiv, har former kler meg gjerne sexy (uten å se horete ut!). Men er litt sjenert… Ble nettopp dumpa av eksen da.. Trenger hjelpppp

Anonymous poster hash: 9f13a...55d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir dumpet av eksen, og første ting du vil gjøre er å bli dritta full og gå ut å ligge med en selvgod gris på byn, som du vil angre på senere? (desutten, da du sa at du klær deg sexy men ikke horete, så har det veldig lite å si dersom du faktisk bare går på byn for å være horete (få deg et ligg)...)

Nei, slutt nå. Ta heller en jentekveld på byn, restaurant, cafe eller hjemme, en pause fra alt som har med gutter å gjøre rett og slett! Du kan ikke hoppe fra det ene til det andre, du vil ikke føle deg bedre av den grunn :)

Anonymous poster hash: 8cc40...a6d
  • Liker 14
Skrevet

Du blir dumpet av eksen, og første ting du vil gjøre er å bli dritta full og gå ut å ligge med en selvgod gris på byn, som du vil angre på senere? (desutten, da du sa at du klær deg sexy men ikke horete, så har det veldig lite å si dersom du faktisk bare går på byn for å være horete (få deg et ligg)...)

Nei, slutt nå. Ta heller en jentekveld på byn, restaurant, cafe eller hjemme, en pause fra alt som har med gutter å gjøre rett og slett! Du kan ikke hoppe fra det ene til det andre, du vil ikke føle deg bedre av den grunn :)

Veldig sant det du skriver

Anonymous poster hash: 7c27d...10d

• Liker 4
Skrevet

Som mann må jeg si meg prinsipielt uenig. For det første trenger man ikke være gris selv om man kun er hypp på et ligg etter byn, for det andre er knulling deilig og godt for selvfølelsen for alle parter gitt at det gjøres skikkelig. Det gjelder bare å skille klinten fra hveten.

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor vil du ha følelsesløs sex?

• Liker 4
Skrevet

Du er klar over at det finnes andre følelser enn romantiske? :)

• Liker 18
Skrevet

Hvordan kan jeg få meg et ligg på byen? Er på begynnelsen av 20-årene, kun hatt lange forhold og ikke hatt sex med mange gutter. Aldri hatt ONS før, aldri klinet med fremmende mennesker. Er det lurt å starte rolig først, f. eks bare klining og roting?

Anser meg selv som attraktiv, har former kler meg gjerne sexy (uten å se horete ut!). Men er litt sjenert Ble nettopp dumpa av eksen da.. Trenger hjelpppp

Er du flink med å flørte?

Anonymous poster hash: cd205...754

Skrevet

Som mann må jeg si meg prinsipielt uenig. For det første trenger man ikke være gris selv om man kun er hypp på et ligg etter byn, for det andre er knulling deilig og godt for selvfølelsen for alle parter gitt at det gjøres skikkelig. Det gjelder bare å skille klinten fra hveten.

Nei, men rundt 80 % er :)

Og vil absolutt ikke si at det hjelper på selvfølelsen, når hun gjør det fordi hun ble dumpet, det er jo bare trist.. En skjønn og flink jente som aldri har rotet med tilfeldige kåtinger på byn, burde ikke rive av seg klærne sekundet hun blir dumpet.. hun burde dritte i han, ta litt jentetid, og senere finne en som faktisk fortjener henne.

Men sett at du er så uenig, så er du vel en av de hun kan forvente å se på byn.. men nå tenker jeg på hennes beste, ikke bare for denne uken, men i det lange løpet ;)

• Liker 2
Skrevet (endret)

FOrstår ikke problemet ditt, alt du trenger er å ikke si "nei" når fyren prøver seg.

Endret av Summers
Skrevet

Anser meg selv som attraktiv, har former kler meg gjerne sexy (uten å se horete ut!). Men er litt sjenert… Ble nettopp dumpa av eksen da.. Trenger hjelpppp

Gå i et kort skjørt, sett deg ned, spre beina litt mot han du liker så kommer han løpende.

Anonymous poster hash: afebd...20a

Skrevet

Hvorfor vil du ha sex med følelser, kjerring?

• Liker 2
Skrevet

Hat, sorg, egoisme, skrekk, redsel, sinne, forvirring, ensomhet..

liker kjærligheten jeg :blomst:

ser at det bare er menn hittil som er for at hun tar seg en løs kveld på byn, det sier vel nok.

• Liker 4
Skrevet

Kanskje så hun ikke skal bli så ufølsom og frekk som deg, ''kjerring'' ?

• Liker 5
Skrevet (endret)

Hat, sorg, egoisme, skrekk, redsel, sinne, forvirring, ensomhet..

liker kjærligheten jeg :blomst:

ser at det bare er menn hittil som er for at hun tar seg en løs kveld på byn, det sier vel nok.

Kåthet, pirring, varme, nærhet, glede, tosomhet, tenning, nysgjerrighet,

Jeg liker kjærligheten jeg også :blomst:

Også blir jeg såååååå imponert over de som tilegger andre meninger basert på ingenting, og i tillegg maner til "kjønnskrig" på enda fattigere grunnlag :)

Endret av Mike Waters
  • Liker 6
Skrevet

Nei, men rundt 80 % er :)

Og vil absolutt ikke si at det hjelper på selvfølelsen, når hun gjør det fordi hun ble dumpet, det er jo bare trist.. En skjønn og flink jente som aldri har rotet med tilfeldige kåtinger på byn, burde ikke rive av seg klærne sekundet hun blir dumpet.. hun burde dritte i han, ta litt jentetid, og senere finne en som faktisk fortjener henne.

Men sett at du er så uenig, så er du vel en av de hun kan forvente å se på byn.. men nå tenker jeg på hennes beste, ikke bare for denne uken, men i det lange løpet ;)

Er faktisk litt enig med det du sier. Men jeg har prøvd det meste.. Gått ut med mine bestevenninner, cafe, kino, shopping, lange turer… Men klarer ikke å få eksen ut av tankene. Men tror jeg dropper ons, det er egentlig ikke helt meg. Når jeg tenker meg om så hadde ikke jeg gjort det uansett om jeg ikke hadde blitt dumpa/var singel

Skrevet

Sukk, om jeg kunne gått tilbake et par år og slettet de jeg har hatt ons med hadde jeg LETT gjort det. Flere jeg angrer noe grusomt på. Ikke var det deilig og ikke fikk jeg noe spesielt ut av det. Jada, der og da føltes det digg at noen ville bli med meg hjem, men etterpå kom alle de ensomme følelsene etter at eksen hadde forlatt meg igjen. Ikke verdt det!

Men for all del, dette er opp til deg! Flørt i vei, om du føler det er det som skal til for at du føler deg bedre! Er egentlig så enkelt som å ikke si nei!

Skrevet

Kjenner mange jenter som synes det hjelper å teste ut fisken i havet etter et forhold. Om du er klar for det, så kjør på. Finn deg noen du liker på byen og ta det derfra. Ikke vær opphengt i at du skal ligge, men gjør det dersom stemningen for det er der. Og så sørger du for at muligheten for å dra hjem til deg selv er der, i tilfelle det skulle oppstå en situasjon hvor dere ikke kan dra hjem til ham. Jeg bruker oftest å dra med mannfolka hjem til meg selv, så slipper jeg å betale for taxi rundt halve byen, eller i verste fall gå ut i dagslys med pulesveis, sminke og antrekk fra kvelden før..

Skrevet

Fordi det er meningsløst uten følelser? Den beste sexen har man med en man har følelser for, det er min erfaring. Og hvorfor er du så frekk? Jeg bare spurte, slapp av! Er forresten ingen kjerring heller, er kun 18 år.

• Liker 2
Skrevet

Ja, men jeg skrev ikke at jeg kun mente romantiske følelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...