Gå til innhold

Få seg et ligg på byen (jente)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

You go girl! Har selv noen ONS bak meg, men har aldri angret i den forstand. Det skjedde, og ikke noe man kan gjøre med i ettertid. Tenker aldri på det heller, så blir ikke psykisk handikappet slik enkelte tror...

MEN; Hvis bruddet er nylig, vil jeg anbefale å vente litt. Det kan fort hende det blir et rebound ut av det, og det står ikke i noens favør.

Men ellers er det bare å kjøre på, ikke bry deg om moralpolitiet. Den eneste måten det kan påvirke deg negativt senere er enten ved kjønnssykdommer eller graviditet, men det er jo der alminnelig fornuft kommer inn, og kondomet plukkes frem :) Kos deg, og gled deg til mange artige samtaler med venninnegjengen fremover.



Anonymous poster hash: 88dc8...030
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men jeg skrev ikke at jeg kun mente romantiske følelser.

Begrepet "sex uten følelser" er kunstig konstruert for å øke avstanden mellom "riktig" og "gal" sex, men følelser er så mangt, og om du er i stand til å i det hele tatt ha sex uten å føle noe som helst så blir jeg imponert over deg. Og ikke på den gode måten ;)

Hvordan i all verden vet du forresten hvilke følelser TS planlegger å legge ned eller ei i dette "prosjektet"? :klo:

Endret av Mike Waters
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ex slo opp for et drøyt år siden.

Tenkte akkurat det samme som deg TS!

Så jeg og en venninne dro ut på byen begge om et mål og "få noe". Vi klarte begge å oppfylle dette. Jeg følte meg lettet, jeg fikk en følelse at jeg endelig var over exen etter 7 år. Dette er ikke noe jeg har pleid å gjøre i ettertid, men var en spennende og ny følelse å ha med en villt fremmed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Den som egentlig var ment som ONS for meg sist gang, endte opp med å bli mannen i mitt hjerte i dag :fnise:

Dro ut på byen med venninner,siden jeg ALDRI er ute på byen...de fikk meg full, og bæng, der traff jeg'n x)
Og vært sammen siden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er attraktiv og kler deg sexy er sannsynligvis alt du trenger å gjøre å møte opp. Resten vil gå av seg selv.

Gi gjerne et pip om når og hvor, så skal jeg bistå ;)



Anonymous poster hash: 0f1e3...c8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smil, hold blikkontakt og vær hyggelig. Gjerne ta initiativet til å snakke med en du synes er kjekk.



Anonymous poster hash: 8c68e...179
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begrepet "sex uten følelser" er kunstig konstruert for å øke avstanden mellom "riktig" og "gal" sex, men følelser er så mangt, og om du er i stand til å i det hele tatt ha sex uten å føle noe som helst så blir jeg imponert over deg. Og ikke på den gode måten ;)

Hvordan i all verden vet du forresten hvilke følelser TS planlegger å legge ned eller ei i dette "prosjektet"? :klo:

Det er jeg overhodet ikke.

Det vet jeg ikke, men så fort folk nevner ons så tenker jeg kun på følelseløs sex. Jeg får vondt i magen av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å ha sex med en kjæreste da? Menn dumper deg bare når de er lei uansett. Da er det bedre å ha sex med randoms så slipper man bli dumpet. Jeg er mer psykisk skada etter forhold enn ONS for å si det sånn! Anbefaler deg å vente jeg ts. Tenk på deg selv en stund, og hvis du er klar om noen måneder, kjør på!



Anonymous poster hash: e7645...ac4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mike Waters er nå min nye helt :)

Ellers så sier jeg også bare go for it. Det er faktisk veldig enkelt. Og du kommer neppe til å angre på det.

"Det er enklere å komme over noen når man er under noen andre"......eller noe sånt. Husker ikke helt hvordan den reglen går. Damn you memory.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre med noen som betyr noe.

Selv om det er bedre betyr det vel ikke at man må avstå totalt fra å ha det til man finner en person som man bygger opp et nært og betydningsfult forhold til. Det pleier å ta litt tid.

Anonymous poster hash: b65d6...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta en jentekveld på byen, og så kan du være litt flørtete og ha det gøy. Så ser du bare hva som skjer. Kanskje du får napp, eller kanskje du får bare en artig kveld på byen :) Ikke stress med du MÅ ha deg et ligg. Bare ta det som det kommer og flørte og ha det morro.



Anonymous poster hash: edbad...c5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre med noen som betyr noe.

Det er din mening. Jeg føler det ikke slik, sex handler om fysisk nytelse, og så lenge fyren er god kommer jeg like hardt om det er en tilfeldig kar eller en kjæreste.

Anonymous poster hash: d8969...20e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men rundt 80 % er :)

Og vil absolutt ikke si at det hjelper på selvfølelsen, når hun gjør det fordi hun ble dumpet, det er jo bare trist.. En skjønn og flink jente som aldri har rotet med tilfeldige kåtinger på byn, burde ikke rive av seg klærne sekundet hun blir dumpet.. hun burde dritte i han, ta litt jentetid, og senere finne en som faktisk fortjener henne.

Men sett at du er så uenig, så er du vel en av de hun kan forvente å se på byn.. men nå tenker jeg på hennes beste, ikke bare for denne uken, men i det lange løpet ;)

Anonymous poster hash: 8cc40...a6d

Hva forskjell er det i dette sammenlignet med en som får seg ny type få uker etter å ha blitt dumpet? Hva er riktig og hva som er galt er i disse settingene er heldigvis opp til alle og enhver å finne ut av. Om du av ulike grunner synes det er feil, så er det helt ok. Jeg synes heldigvis ikke at det er noen problem for at andre bestemmer over sitt eget liv og sine egne handlinger så lenge det ikke angår meg. Denne jenten spurte ikke om moralske veiledning, men om et enkelt spørsmål om hvordan få med seg en type hjem.

Det kan være veldig enkelt, eller kreve mer arbeid å få med seg en kar hjem. Dette kommer helt an på typen. Han kan være av den sorten som tar det han får, eller han kan være litt mer "High standard". Dette vil si at han ikke har noe behov for å dra hjem til noen på noe one night stand, men blir han sjarmert og interessert og i tillegg ser din sexy tilstedeværelse så er mulighetene alltid til stedet. Da gjelder det å holde på den gode tonen uten å bli for vulgær eller for kjedelig - rett og slett kjemi. Er han en som tar hva som helst, så kan du være sikker på at du kan knipse med fingrene og si at "nå går vi". Evt, så får du avslag (kanskje han har dame, kanskje han ikke er interessert, kanskje han er homofil - hvem vet), eller kanskje du får en date seinere…. Eneste du skal tenke på er å finne en kar du liker og se om han liker deg - så tar dere det derfra ;)

Anonymous poster hash: b325c...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mye bedre med noen som betyr noe.

Hva med folk som aldri klarer å skaffe en kjæreste da?

Anonymous poster hash: 9c5e9...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med folk som aldri klarer å skaffe en kjæreste da?

Anonymous poster hash: 9c5e9...767

Hahaha, den diskusjonen hadde jeg med eksen! Jeg mente at folk måtte no få lov til å holde på som de ville når de var singel - Hun kunne ikke fordra one nights. Det hele endte opp med dårlig stemning da jeg prøvde å forklare at det finnes mennesker som ikke får seg kjæreste, skulle de da ikke få lov til å ha sex? Hun hadde ikke noe godt svar på dette, og få dager tidligere hadde hun fortalt meg at hun selv hadde hatt en "pulevenn" men måtte kutte det ut da han fikk "følelser" for henne :D Hahaha, helt utrolig hvordan enkeltes hoder fungerer :S

Anonymous poster hash: b325c...d0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her!

Takk for mange fine svar! Var ute på fredag og fikk en del oppmerksomhet av andre gutter, noe jeg har savnet! Ble nesten med på en nashspiel, men venninna mi ble dårlig så vi droppa det. Angrer skikkelig på at jeg ikke dro, hehe! Men det finnes flere sjanser, jeg hadde det iallfall veldig gøy!

PS: Jeg ble dumpet på en ganske dårlig måte av eksen, og han hadde allerede begynt å flørte med andre jenter. Ser derfor ikke noe grunn til at jeg ikke skulle få lov til å ha det litt gøy også. Enn å sitte hjemme og være deppa!



Anonymous poster hash: 9f13a...55d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...