AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Etter jeg har vært ute og jogget, eller har gått i typisk flate sko i en periode, så får jeg veldig vondt i det leddet jeg kaller buen på foten. Der jeg peker med fingeren på bildet. Skal også nevnes at jeg er plattfot, og at det sikkert blir ekstra belastning på foten når jeg løper og går langt. I går la jeg merke til at jeg har hovnet opp i dette området, og jeg er veldig øm. Kan jeg ha fått en betennelse? Noen som har lignende opplevelser og som kan gi noen tips til hva jeg kan gjøre for å forebygge vondheten, øvelser etc? Syns det er ekkelt at andre skal drive med føttene mine, så vil ikke gå til legen med dette hvis det ikke er ordentlig alvorlig.. (mulig jeg har en liten fot-fobi) Anonymous poster hash: 5755c...a41
Gjest bustyvel Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Sørg for å ikke jogge eller gjøre andre ting som fremkaller smerten iallefall, og bruk gode, stødige sko. Jeg mener du burde gå til en lege/spesialt, siden du er plattfot. Da kan du få gode tips og kanskje såle e.l.
FruLuna Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Du bør nok skaffe deg en innleggssåle, hvis du ikke har dette fra før av. Det er vel ikke noe eklere å vise frem en fot til legen, enn å vise frem en hånd, for eksempel? Frem til det bør du unngå å løpe så mye, stopp i hvert fall med en gang du kjenner noe. Sykling, svømming eller romaskin kan kanskje være bedre trening frem til du har fått undersøkt foten din.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Kjøp innleggsåler eller fotsenger. Du kan kjøpe det privat hvis du ikke gidder å vente på fastlege, ortoped og Nav. Anonymous poster hash: 30450...d63
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå