AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 ...i tyveårene å tenke at om jeg aldri har sex igjen, så er det meg omtrent revnende likegyldig? Jeg onarerer og fantaserer om menn jeg kjenner av og til når jeg kjeder meg, men that's it. Er jeg alene om dette? Menn forsøker å be meg ut på date, og jeg kan tenke at jeg har lyst til å holde rundt han, kysse, at det er digg at han tar på meg. Men, med en gang det blir snakk om sex så føler jeg det bare er et mas og et ork. Jeg tenker helt ærlig at jeg ikke orker et forhold til en mann pga at han da må tilfredsstilles seksuelt stadig vekk og at det er skummelt å risikere å bli gravid. Jeg har aldri blitt misbrukt eller noe som helst. I det siste har jeg tenkt en del på dette og blitt litt bekymret. Rett og slett forvirret også. Har jeg bare en veldig lav sex drive, er jeg aseksuell på noen måte,... Hva søren.. Anonymous poster hash: 92e4a...08f 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Tror ikke at det er så unormalt, men det er ikke så mange som våger å innrømme det høyt i vårt overseksualiserte samfunn. Anonymous poster hash: e4990...02e
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 "Jeg tenker helt ærlig at jeg ikke orker et forhold til en mann pga at han da må tilfredsstilles seksuelt stadig" For det er så jævla vanskelig? Spre beina og gi ham 5 minutt..... Hvis du i tillegg ikke vil ha noe i retur så er det hvertfall enkelt. Anonymous poster hash: 9a257...1f3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Jeg er akkurat som deg, bare at jeg er i forhold i tillegg da. Har ikke lyst på sex, men onanerer og fantaserer om kjæresten, det gjør jeg. Hvorfor jeg ikke har lyst, det aner jeg ikke .. Anonymous poster hash: 682d1...b58
Gjest heihade Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 "Jeg tenker helt ærlig at jeg ikke orker et forhold til en mann pga at han da må tilfredsstilles seksuelt stadig" For det er så jævla vanskelig? Spre beina og gi ham 5 minutt..... Hvis du i tillegg ikke vil ha noe i retur så er det hvertfall enkelt. Anonymous poster hash: 9a257...1f3 Fordi noen har mer selvrespekt enn som så. Hvis man av hvilken som helst grunn ikke ønsker sex skal man ikke ha det for andre heller. Det er noen år siden vi holdningene og lovene rundt synet på kvinner som mannens eiendom ble endret. Prøv å hold deg oppdatert. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå