Gå til innhold

Tykk, mindre pen jente tenner meg..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er jo selvfølgelig ikke meninga å være nedlatende, men her om dagen så jeg ei jente som jeg faktisk gikk i klasse med for 13-14 år siden..

Hun er lita og tykk, og slett ikke særlig pen.. Av en eller annen grunn tente jeg seksuelt på henne med en gang jeg fikk øye på henne på bussen. Hun kjente meg ikke igjen..

Er langtifra verdens kjekkeste gutt selv, så det er sagt.. Og jeg har heller ikke et spesielt bra selvbilde.. Men jeg fikk lyst til å sjekke opp jenta. Jeg vet at hun er singel, da jeg har sjekka facebook-profilen hennes (har ikke henne som venn der).

Likte ikke selv den tankegangen jeg etterhvert fikk. I mitt hode"drømte" jeg at jeg sjekka henne opp, og at hun ble i ekstase over at en så kjekk gutt kunne være interessert i henne..

Er ikke det litt ubevisst en nedlatende holdning fra meg? Hvorfor får jeg sånne dumme tanker? Burde jeg bare la være å kontakte henne, siden jeg har slike tanker..?

Anonymous poster hash: d35ff...334
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det litt ubevisst en nedlatende holdning fra meg? Hvorfor får jeg sånne dumme tanker? Burde jeg bare la være å kontakte henne, siden jeg har slike tanker..?

Neida, hvis du vet at hun er en bankers du lett får sjarmert så går du for henne til du kan bytte henne ut med noe bedre.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du synes hun er god nok å pule på men ikke god nok for å være sammen med er vel bare å kjøre på.

Anonymous poster hash: 35bde...29a
  • Liker 1
Skrevet

Er jo selvfølgelig ikke meninga å være nedlatende, men her om dagen så jeg ei jente som jeg faktisk gikk i klasse med for 13-14 år siden..

Hun er lita og tykk, og slett ikke særlig pen.. Av en eller annen grunn tente jeg seksuelt på henne med en gang jeg fikk øye på henne på bussen. Hun kjente meg ikke igjen..

Er langtifra verdens kjekkeste gutt selv, så det er sagt.. Og jeg har heller ikke et spesielt bra selvbilde.. Men jeg fikk lyst til å sjekke opp jenta. Jeg vet at hun er singel, da jeg har sjekka facebook-profilen hennes (har ikke henne som venn der).

Likte ikke selv den tankegangen jeg etterhvert fikk. I mitt hode"drømte" jeg at jeg sjekka henne opp, og at hun ble i ekstase over at en så kjekk gutt kunne være interessert i henne..

:klo:

Anonymous poster hash: c412b...522

• Liker 15
Skrevet

Les: "drømte".

Altså at jeg fantaserte om å at jeg var mye penere utseendemessig..

• Liker 1
Skrevet

Bare pass deg så hun ikke ender opp med å la deg lide unødvendig mye i store smerter og driver med videre trusler (annen tråd med ei som ble brukt for sex, men ikke god nok for forhold).

• Liker 3
Gjest Nightwich
Skrevet

Når jeg ikke trodde holdningene på KG kunne synke lavere....

La henne være og bruk tida på å bli voksen !

Maken til respektløse svar

• Liker 8
Skrevet

Det er vel ikke så uvanlig fantasi å ha. Spesielt om man er "mindre pen" selv og. At man fantaserer om å føle seg ønsket, begjært og sett opp til. Syns du skal gå for det jeg! Kanskje du hadde falt for personligheten hennes og..

Skrevet

Når jeg ikke trodde holdningene på KG kunne synke lavere....

La henne være og bruk tida på å bli voksen !

Maken til respektløse svar

:-(

Enig!

Gjest New_Girl
Skrevet

Syns ikke det er noe i veien for at du kan ta kontakt med henne. Men om du bare er interessert i sex, så syns jeg du skal være voksen nok til å si at du ikke er interessert i noe mer også.

Og så må du være forberedt på at hun kanskje ikke reagerer sånn som du drømmer om at hun gjør :)

• Liker 1
Skrevet

Unnskyld meg, men fins det så mange som 17 tilbakestående her som ikke skjønte den.

Poenget var at jeg kanskje føler meg noen hakk penere enn henne, og DERFOR "drømte om tanken" på at hun så på meg som mye kjekkere..

Skrevet

Unnskyld meg, men fins det så mange som 17 tilbakestående her som ikke skjønte den.

Poenget var at jeg kanskje føler meg noen hakk penere enn henne, og DERFOR "drømte om tanken" på at hun så på meg som mye kjekkere..

Jeg skjønte den med en gang jeg! Ikke de skarpeste knivene i skuffen disse KG-brukerne. ;)

Anonymous poster hash: 84764...f78

• Liker 1
Skrevet

Når du ikke er så kjekk????

Skrevet

Serriøst Gjest, skal du komme med det PJATTET i hver tråd!?

Anonymous poster hash: b096e...499
  • Liker 3
Skrevet

Det er lett å følge "skjønnhetsidealet" med tanker og det vi ser på. Så glemmer vi at det er en ganske kjip holdning ovenfor oss selv og andre.

Kanskje du er litt kjip i tankene, at du tenker litt ufint om mennesker som ikke oppfyller de idealet "alle" skal være i ? Og så oppdaget du at du faktisk tente litt på noen utenfor "boksen"...

Tanken din om å være en "reddende engel" for en mindre pen jente vet du selv er galt. Det er jo derfor du skriver dette innlegget. Syns du skal ta kontakt med jenta, og se henne slik hun virkelig er. Da vil du oppdage at hun ikke trenger en kjekkas som vier henne oppmerksomhet, men at hun er et flott og tiltrekkende mennesker som mange gutter ville sloss om.

Holdningene dine kan møte deg i døren. Du skriver at du er en kjekkas selv, og at du har problmer med selvbildet. Tror kanskje du overførte din egen usikkerhet over på henne, ubevisst.... Hvem vet, hun kan være langt over din "klasse" om jeg skal bruke et kg-uttrykk som jeg misliker....

Syns du skal kontakte jenta og høre om dere kan finne på noe sammen.

Skrevet

Jeg vet om flere som tenkte som deg om andre jenter og gutter. Og sannheten var alltid at de egentlig likte personen mye mer enn de ville innrømme overfor seg selv OG andre...

Hva er din sannhet?

Anonymous poster hash: 22d52...7ee
Skrevet

AnonymBruker, on 19 Dec 2013 - 02:23, said:

Det er nok flere enn deg som har lyst på denne jenta, så hun vil nok ikke bli himmelfallen for litt oppmerksomhet fra deg.

Men hvis du er seriøs og ønsker et ordentlig forhold, så ta kontakt, vær ærlig. Anonymous poster hash: 5649f...be8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...