Gå til innhold

kjole til jul + nyttår (til dere med motesans!)


Froz1

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig dårlig på å handle klær til meg selv, spesielt når jeg trenger noe som sko og penklær. Derimot eier jeg bare en kjole, og tenkte jeg må nok kjøpe meg en ny fin kjole til tiden fremover.

Jeg er en str 40 (L) som har litt størrelse på hoftene, rumpe og litt mage. Ellers ganske fin kropp, har fått høre at jeg har lange ben og fine pupper (B-cup).

Jeg vil gjerne ha en kjole som fremhever det fine og gjemmer det ufine hehe. Jeg tenker kanskje å droppe kjoler som er stroppeløse (om armene blir seende store ut) etc. Også vil jeg gjerne ha en som kan brukes på fester utenom jula også.

Lurte på om noen kunne hjelpe meg, om de har sett noen fine kjoler, eller allerede har kjøpt seg noe fint de vil dele med meg? Gjerne kjøpt fra butikk så jeg slipper å vente på postordre.

En annen ting jeg kunne tenkt var noen komfortable pumps som jeg har sett har en "strek" over foten hvis noen skjønner.

Setter pris på all hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Snerk

Høres ut som vi har ganske lik kroppsform, og kroppen min passer godt til peplumklær. Kanskje en peplumtopp over et vanlig skjørt eller en peplumkjole? Om lengden på peplumskjæringen ikke er så lang, blir rumpa framhevet også, noe som absolutt ikke er til å forakte. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Sofiesnurr! :)

Ellers, så kan det være fint med en stram, svart kjole med lange armer. Jeg kjøpte en på Gina Tricot som hadde linjer i livet som gjør at man ser smalere ut! Syntes det er veldig fint med stramme kjoler på jenter som er litt større enn S. Ikke at det ikke ser fint ut på oss heller da, men det er noe med at formene blir skikkelig fint fremhevet i den rette kjolen! :)



Anonymous poster hash: 75d56...ff3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/vila-479/stitchy-dress-490076-14/

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/ax-paris-1107/bodycon-off-shoulder-dress-710162-14/

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/vero-moda-631/kallo-mini-dress-632373-14/ (Med denne passer det utmerket med et tøft statementsmykke!)

Tror disse kjolene her er veldig kledlige til deg. :) Ofte vil jenter i din størrelse se større ut enn de egentlig er om de bruker løse plagg. Om det hørtes ut som du har en kropp med fine former og som du virkelig burde vise frem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal dere ha!

Sofiesnurr: Jeg vet ikke hva peplum er, men skal google det nu!

MarianneHaa: Takk for forslag! Den øverste linken din har jeg faktisk hehe. Det er min "ene" kjole :P

Kanskje jeg skal prøve noe ala den nederste med lange armer. Lurer på om jeg finner den på noen vero moda butikker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg

Høres ut som vi har ganske lik kroppsform, og kroppen min passer godt til peplumklær. Kanskje en peplumtopp over et vanlig skjørt eller en peplumkjole? Om lengden på peplumskjæringen ikke er så lang, blir rumpa framhevet også, noe som absolutt ikke er til å forakte. ;)

Nå skjønner jeg peplum! hehe. Jeg har prøvd å kjøpe noen topper, men føler meg ikke vel i de. Den ene kjolen jeg har er en peplumkjole, og den funker, men får prøve å finne noe annet nå.

Jeg får høre jeg ser bra ut når jeg pynter meg i ettersittende kjoler, det gjelder egentlig å finne en som ikke er horete, men kanskje har en liten sexy puppefront? Vet ikke helt, men takk for forslaget :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...