Gå til innhold

Billig reise for to?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk en spontanide om å gi min kjære en reise i julegave.. Problemet er penger, så trenger å finne noe billig! Jeg har aldri bestilt reise før så trenger litt synspunkter fra noen litt mer erfarne. Trenger ikke være mer enn en helg/langhelg. Jeg har alltid hatt lyst til å dra til island, men vet ikke hvor. Billig det er? Ikke polen, ikke så lenge siden kjærsten var der.

Noen forslag? :)

Anonymous poster hash: 6776b...f4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts her igjen.

Kanskje greit å nevne at jeg tenkte på i sommerferien :)

Anonymous poster hash: 6776b...f4a

Skrevet

Nå kommer det ann på om sommerferie er juni eller juli da det er mye billigere i juni enn i juli.

Hvis du ønsker deg Island så flyr vel Norwegian dit. Mener de har salg på billetter nå, noe de ofte har.

Meld deg på nyhetsbrevet deres så får du tilbud inn på Mail. Gjør det samme med hotels.com og boksing.com.

De har også ofte tilbud på hotellrom. Ved kjøp av flybilletter på rutefly så må disse betales med en gang. Når det gjelder hotellrom så er det litt forskjellig praksis . Kan du få et rom der du betaler ved ankomst så prøv på det.

Når det gjelder Norwegian og også SAS så har de rett som det er billige billetter til rundt forbi og om man kan være litt fleksibel med datoene så kan man få billige turer.

Hvis du også melder deg på Star tour, Apollo og Ving sine nyhetsbrev så har de alle ukestilbud som du får inn på Mail. Her er det mange gode tilbud å hente så det kan være lurt å følge med til det kommer noe som er innenfor deres prisklasse. Kan fint få en ukes tur med fly og hotell for rett over 2000 pr.pers på disse tilbudene.

Når man bestiller chartertur så betaler man kun et depositum innen noen dager og så betaler man resten noen uker før man skal dra. Da har du evt. tid til å spare opp resten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...