Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om hun så ler hele veien til banken, de kronene kan da umulig være verdt å fremstå som en klovn? Jeg hadde ikke driti meg ut for hele Norge for småpenger.

Anonymous poster hash: 70e04...bf1

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hun påstår jo at hun veier 43 kg også..

Skrevet

Hva søøøren :sjokkert: Det så jo ikke realistisk ut i det hele tatt. Noe så grusomt. En ting er retusjering av urenheter, men dette er jo bare... nei, vet ikke hva jeg skal si en gang.

Skrevet

Hva søøøren :sjokkert: Det så jo ikke realistisk ut i det hele tatt. Noe så grusomt. En ting er retusjering av urenheter, men dette er jo bare... nei, vet ikke hva jeg skal si en gang.

Ifølge henne selv redigerer hun kun hudtone og vi er alle misunnelige idioter som sier hun redigerer noe annet som helst. Hun har også kritisert leserene sine for at de kommeneter at hun er for tynn...da er det kanskje dumt å redigere midjen sin så den ser like smal ut som en 5 årings... Jeg tror personlig ikke at kroppen hennes er fin i det hele tatt, hvorfor skulle hun ellers overredigere den hvis den allerede er perfekt?

• Liker 5
Skrevet

Ifølge henne selv redigerer hun kun hudtone og vi er alle misunnelige idioter som sier hun redigerer noe annet som helst. Hun har også kritisert leserene sine for at de kommeneter at hun er for tynn...da er det kanskje dumt å redigere midjen sin så den ser like smal ut som en 5 årings... Jeg tror personlig ikke at kroppen hennes er fin i det hele tatt, hvorfor skulle hun ellers overredigere den hvis den allerede er perfekt?

:sjokkert: Virker som hun har et veldig anstrengt forhold til sitt eget utseende. Høres ikke helt bra ut. Syns hun ser flott ut på bilder andre har tatt av henne (selv om hun er for tynn for min smak), men virker ikke som hun klarer å se det selv.

Skrevet

Noen som vet hvem hun har vært sammen med de siste fem årene? Interessant å vite litt om hvor høyt oppe den listen ligger..

Anonymous poster hash: 4a87d...fb4
Skrevet

Det må jo bli jævlig kjedelig å dra på ferie når man er på ferie hele tiden. Synes virkelig at det livet hun presenterer på bloggen ser ekstremt lite spennende ut. Ligge på stranda, kjøpe designerklær og redigere seg selv til det ugjenkjennelige. Jeg kan ikke skjønne at folk gidder å lese dette mølet.

• Liker 7
Skrevet

Jeg har sett henne i virkeligheten og det verste er at hun er sykt pen og har sykt pen kropp. Men jeg tror rett og slett at all kritikken hun får gjennom bloggen har gått til hodet på henne. At hun på sett og vis synes det er mer komfortabelt at folk kritiserer det redigerte ytre kontra det faktiske. Trist, men sånn er det.

Anonymous poster hash: d1342...756

Skrevet

Når hun først skal redigere bildene sine så mye, så er det rart at hun ikke bruker litt tid på å faktisk lære seg hvordan man skal redigere ordentlig. Det hadde hvertfall blitt litt mer troverdig enn nå som hun har forskjellig ansiktstrekk fra bilde til bilde. Den ene dagen er nesa spiss, den neste dagen er den rund.

• Liker 1
Skrevet

Kan noen bare linke til hva Livingdoll har gjort med venninna si?

Skrevet

Hehe huff, det er helt utrolig at hun påstår hun ikke redigerer. Ser jo ikke ut i måneskinn. Gud a meg, jeg hadde blitt livredd å møtt henne jeg.

Anonymous poster hash: e29e6...738
Skrevet

Jeg blir flau på hennes vegne.. Rart om ikke familie og venner reagerer på denne syke redigeringen.

Skrevet

Jeg blir flau på hennes vegne.. Rart om ikke familie og venner reagerer på denne syke redigeringen.

Det kan jo hende, men jeg regner ikke med at de sier noe om det offentlig ;)

Skrevet

Det kan jo hende, men jeg regner ikke med at de sier noe om det offentlig ;)

Selvfølgelig ikke. Det mest naturlige ville vært å ta det opp med henne privat og fått henne til å innse hvor tåpelig redigeringen hennes er.. ;)

Skrevet

http://web.photocat.com/

Tror dette er en av appene hun bruker. Veldig gøy å gjøre dette med sine egne bilder:P

Anonymous poster hash: 73e9d...fe8
Skrevet

Kan noen bare linke til hva Livingdoll har gjort med venninna si?

http://livingdoll.no/?p=21632

På bildet der de ligger på hver sin solseng. Utrolig hvor mye hun har redigert veninna si.

Anonymous poster hash: c01b4...a97

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og hets.

Yvonne (mod)

Skrevet

http://livingdoll.no/wp-content/uploads/2013/12/IMG_1179.png

Er det bare meg, eller har hun redigert håret sitt også? Hjelp!

Anonymous poster hash: 4a87d...fb4

Det ser faktisk ut som om hun har satt et "nytt" hår på hodet. Dvs at hun har fjernet sitt eget i ps og satt på ett nytt. Det ser rart ut i overgangen mellom håret og ansiktet...

Anonymous poster hash: 876c3...a09

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...