Gå til innhold

Vi har trukket en vinner!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg den som en belønning for at eksamen i desember gikk kjempebra. Trenger en avkobling ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å vinne den ville vært en skikkelig oppmuntring :D

Jeg fortjener den ikke fordi jeg har gjort noe spesielt i det siste, men kunne trengt en oppmuntring ;)

Skrevet

Fordi kjæresten har slått opp... :-(

Gjest HappyWaffle
Skrevet

kunne sikkert ramset opp en haug med grunner til at jeg fortjener den. men katten min har blitt syk, å da har jeg ikke råd til å kjøpe noe sånt selv. pluss at jeg er singel...

Skrevet

Det å vinne denne vil være en fin avslutning på et meget tøft år.

Skrevet

Skulle gjerne hatt den fordi jeg aldri har kommet :((( selvom jeg har hatt sex mange ganger

Gjest avocadoen
Skrevet

Min seksuelle lyst har økt veldig i den siste tiden etter jeg endret livsstil og vil gjerne ha noe som kan hjelpe meg håndtere den økte lysten. :biggrin:

Gratulerer så mye knask! :)

Gjest avocadoen
Skrevet

Skulle gjerne hatt den fordi jeg aldri har kommet :((( selvom jeg har hatt sex mange ganger

Prøvd dusjstråle mot klitoris da? På mange dusjer kan du stille på strålen sånn at du får en sterk stråle. Det pleier å funke for min del, og jeg får aldri orgasme under sex

• 5 måneder senere...
Skrevet

Som evig singel syns jeg virkelig jeg fortjener denne :P

Synd du ikke vant..hva er vel bedre begrunnelse enn evig singel :P Da sier det seg selv at man fortjener gode hjelpemidler ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...