AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Alle blendere jeg har hatt, har slitt med å gjøre smoothiene jeg har laget (av frosne bær) helt klumpfrie. Uansett hvor lenge jeg har kjørt de i blenderen, har det vært noen klumper igjen, selv når jeg har kjørt de så lenge at de nesten har blitt varme (æsj). Finnes det egentlig en blender som kan lage 100% klumpfrie smoothier av frosne bær og andre litt harde ting? Vil i så fall gjerne ha tips om hvilke! Anonymous poster hash: 498db...69b
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 "rister" du på blenderen da? Om jeg gjør det (altså dytter den frem og tilbake litt) så blir den helt klumpfri.. og jeg har sånn billig dritt. Du kan også lage smoothie av fersk frukt om du vil det. F.eks ananas, mango, en banan og litt eplejuice. Anonymous poster hash: a84a5...1b2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Jeg har en billig en fra OBH nordica. Kostet vel 300kr for 6-7 år siden. Den funker knall er egentlig ganske imponert over at den fungerer fremdeles Kjører blenderen omtrent alltid helt full, og har store klumper med bær og frukt jeg selv har frosset ned. Om klumpene er skikkelig store bruker jeg å ta en skje og presse bærene ned til bladet etter noen sekunder. Kan risikere at bærene bare flyter opp igjen om klumpene er for store. Anonymous poster hash: 17720...47e
caroprins Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har en stor kenwood kjøkkenmaskin og har blender på den. Har ikke klumper i smoothie. Den moser frosne bær som ingenting.
Nephthys Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Etter å ha ristet og styrt med x-antall blendere de siste årene har jeg funnet en som er helt RÅ! Denne knuser alt og er helt fantastisk! Verdt pengene, men er ofte på salg her og der! http://shop.heltraa.no/produkt/blendere/produktoverskrift_2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå