Gå til innhold

Er det rart vi reagerer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser nå ærlig talt ikke problemet jeg da. Når svigers passer våre barn, er som oftest barna til min svigerinne også med og det synes jeg er kjempeflott. Alle barna er jevngamle, så jeg synes denne kontakten er ypperlig. Svigerinnen min har de eneste barna i familien som er jevngamle med våre barn og de er som oftest kun sammen når svigers passer dem.

Jeg hadde ikke så mye kontakt med mine kusiner og fetter når jeg var liten og jeg merker at i voksen alder, når jeg ser våre barn med sin kusine og fetter, savner den kontakten....

Jeg tror heller du skal fokusere på at barna får være sammen med kusiner og fettre og knytter bånd med dem og at det er kjempebra. Om svigers velger å passe allle barnebarna samtidig, så er det ikke noe du kan gjøre. Jeg synes du skal være glad for at de stiller opp som barnevakt, selv om de skal ha fullt hus. Det er ikke alle besteforeldre som har energi til det.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å invitere besteforeldrene til dere for alenetid med deres barn? Så kan dere stikke ut litt, eventuelt benytte sjansen til å reise vekk? Kanskje/forhåpentligvis litt høyere terskel for at de andre barnebarna settes igjen hos dere?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...