ThisIsMe Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Så sitter jeg her igjen, med noe som kjennes ut som verdens største motløshet. Har vært i ett lang forhold som slettes ikke var enkelt. Greide å jobbe meg opp igjen etter et ganske tøft brudd. Traff etter en stund en ny mann, og jeg likte ham godt fra første stund. Ble bare bedre og bedre, men i kveld hadde vi en samtale som endte opp i tårer. Jeg ønsker meg et ukomplisert forhold, noen som er glad imeg og som jeg kan være god mot tilbake. Jeg er snill og grei, og ikke så vanskelig å ha med å gjøre. Undrer meg over hva som gjør at jeg tilsynelatende er en magnet på kompliserte menn, der jeg ender opp i tårer og en følelse av å ha gjort noe feil eller ikke være bra nok. Det er slitsomt, og denne gangen hadde jeg trodd det var mulig å få til noe annet. Jeg er 27 år, og for gammel til dette. Alle mine venninner er etablertrte og har barn. Ingen som blir med på nye arenaer der det er mulig å møte nye mennesker. Så da sitter vi hjemme hos dem, i sofaen med strikktøyet og snakker om barna deres, huset deres og mennene deres. Jeg får vel gå tilbake til å nikke og smile, og håpe at en prins skal dukke opp... ahh, livet føles kjipt akkurat nå!
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 *Trøste* Du er forsatt ung, ikke ta sorgen på forskudd for jeg er sikker på at du vil finne deg en mann som behandler deg slik du ønsker. Ta tiden til hjelp så vil du nok komme deg ut å date igjen Anonymous poster hash: 6738a...8a9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Farmoren min fant seg en ny mann når hun var 86, så jeg tenker du ikke er for gammel helt enda Anonymous poster hash: ddd10...7df 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Begynner å bli ganske lei av kompliserte menn sjæl.. Skjønner ikke hvorfor jeg tiltrekker meg dem Anonymous poster hash: d25ec...429
Inwe Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Jeg skjønner at du er lei, men for gammel er du ikke jeg er 25 og trives fint som singel for tiden selvom jeg en gang vil ha mann og barn. Hva med å lære seg å trives i eget selskap før du finner en ny?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå