AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Mensen har vært fraværende i flere år som følge av undervekt og underernæring(har anoreksi nevrosa),men jeg har jo konstant utflod. Er dette normalt? Har jo ikke mens fordi kroppen ikke er "i stand" til eggløsning. Så hvorfor denne utfloden?Anonymous poster hash: 77cbc...833
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 utflod er en rens. Altså den renser kroppen din. Jeg har selv utrolig mye og får utflod hver dag. Det har sine gode med rensingen av kroppen, men jeg vet hvor irriterende det er! Utflod har ikke en sånn sammenheng med mensen at hvis du ikke får mens så får du ikke utflod. Utflod vil du få uansett. Anonymous poster hash: 7c17a...911
Witten Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Vanskelig å si. Kan være mange faktorer som spiller inn. Ta kontakt med fastlegen og få det sjekket. Bakteriell vaginose er den vanligste årsaken til utflod hos kvinner, og er lett å behandle Men som sagt: Ta kontakt med fastlegen
Minya Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Utfloden kommer fra slimhinnene i skjeden, så man kan ha utflod hele tiden uavhengig av vekt. Noen kvinner har mer utflod enn andre uten at det er unormalt. Lukter den feil eller får merkelig konsistens derimot, burde du ta en sjekk hos gynekolog.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå