pusen78 Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Min bestevenninne har byttet jøbb,den nye avdelingen er stor- 20 ansatte ,av dem 2 menn.Hun er pen ,slank,utenlandsk,flink,dyktig.Vi jøbbet sammen i mange år.Hennes nye kollegaer har klaget til sjefen at hun lukter stygt,svette.Sjefen har innkalt hun til møte om 4 arbeidsdager og sa at hun må vaske seg og bruke deodorant. Men hun lukter ikke,det feiler ikke noe hun.Jeg og ungene mine luktet på ho,ingen dårlig lukt.Jeg sa til ho at hun må slutte i den nye jobben og komme tilbake til oss.Det føles som hun ble frastøtet av de nye kollegaer med en gang,jeg er redd det blir bare verre.Ingen snakker med hun der.Men slenger sikkert med leppa bak ryggen.Hva kan jeg gjøre for hun?Er så bekymret.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Anmelde dem for obbing? Kontakte arbeidstilsynet? Det er jo mobbing ogutfrysing.Anonymous poster hash: c31f4...f8c
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Står sikkert i fare for å bli slått i hodet med murstein nå... Er de sikre på at det er svettelukt de kjenner? Du sier jo hun er utenlandsk, og det kan jo bety litt forsjellig, men om hun er vokst opp med å ikke spise melkeprodukter og spise mye av enkelte typer krydder, så lukter man ofte annerledes, og mange nordmenn er neppe vant med slik lukt og oppfatter den som stygg lukt. Folk som er utenlandsk og kommer fra steder der majoriteten av befolkningen er laktoseintolerant og ikke spiser mye melkeprodukter, synes faktisk vi nordmenn som spiser mye av det lukter surt. Tenkte kanskje det kunne være noe slikt som er ute å går? Det handler rett og slett bare hva man er vant med. Anonymous poster hash: 6c0fe...2d7 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Spiser hun mye hvitløk eller løk? Om hun gjør det så kan det være mulig det er det de lukter? Anonymous poster hash: d8647...e85
pusen78 Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2013 Hun har permisjon fra den gamle jobben ,det er mulighet å komme tilbake.Hun er fra Brazil og er utrolig vakker,lager god mat.Ja ,maten er ikke krydret med bare salt og pepper.Det finnes andre krydder på planeten.Men hun stinker ikke. Det lukter mobbing her.Det er merkelig.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 Hun har permisjon fra den gamle jobben ,det er mulighet å komme tilbake.Hun er fra Brazil og er utrolig vakker,lager god mat.Ja ,maten er ikke krydret med bare salt og pepper.Det finnes andre krydder på planeten.Men hun stinker ikke. Det lukter mobbing her.Det er merkelig. Men om hun bruker masse krydder andre ikke er vant med, så er det godt mulig de føler hun stinker. Anonymous poster hash: d8647...e85
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå