AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Jeg runket i dag med honning som glidemiddel, det var nok ikke så veldig smart. Nå er det ganske så klissete der nede og jeg er redd for når det tørker inn ettersom jeg ikke får tørket det vekk helt nå. Hvordan får jeg det av igjen?Anonymous poster hash: 49fd0...95f
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Hva med å dusje? Anonymous poster hash: 26c3b...0e2 5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Ta på mer honning, evt. majones? Anonymous poster hash: 2a4ca...db4 6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Har du ingen vask i nærheten? Anonymous poster hash: c6f08...847
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Jeg runket i dag med honning som glidemiddel, det var nok ikke så veldig smart. Nå er det ganske så klissete der nede og jeg er redd for når det tørker inn ettersom jeg ikke får tørket det vekk helt nå. Hvordan får jeg det av igjen?Anonymous poster hash: 49fd0...95f Du får sleike det av. 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Sett deg på verandaen så kommer biene og tar seg av det. Anonymous poster hash: 36e52...98e 3
super-s Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Putt den i en kopp med varm te, da vil honningen "løse seg opp"! 5
Gjest Eurodice Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 Jeg runket i dag med honning som glidemiddel, det var nok ikke så veldig smart. Nå er det ganske så klissete der nede og jeg er redd for når det tørker inn ettersom jeg ikke får tørket det vekk helt nå. Hvordan får jeg det av igjen?Anonymous poster hash: 49fd0...95f Nå er det gjort, men du skal få et tips av meg. Bruk spytt neste gang, verdens naturligste glidemiddel . 1
Sayang Skrevet 17. desember 2013 #10 Skrevet 17. desember 2013 Dypp den i Plumbo så går nok honningen bort 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #11 Skrevet 17. desember 2013 Dypp den i Plumbo så går nok honningen bort Herregud, ikke ødelegg guttungen Anonymous poster hash: 26c3b...0e2 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #12 Skrevet 17. desember 2013 Altså jeg fikk bort mesteparten når jeg dusjer, men kjenner fremdeles at det er en del igjen, spesielt under huden. Jeg lurer på om jeg kan tilsette noe for å løse opp den tørknede honningen, finnes noe sånt egentlig? tsAnonymous poster hash: 49fd0...95f
Gjest Arch Skrevet 17. desember 2013 #13 Skrevet 17. desember 2013 Honningløsemidler. Selges hos velassorterte dagligvarehandlere. 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #14 Skrevet 17. desember 2013 Zalo, og så varmt vann du tåler uten å skade deg.Anonymous poster hash: 7c811...b6c
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #15 Skrevet 17. desember 2013 Altså jeg fikk bort mesteparten når jeg dusjer, men kjenner fremdeles at det er en del igjen, spesielt under huden. Jeg lurer på om jeg kan tilsette noe for å løse opp den tørknede honningen, finnes noe sånt egentlig? tsAnonymous poster hash: 49fd0...95f Du må nok dusje igjen og dra huden godt tilbake og såpe godt inn med varmt vann. Ett tips til deg, gå på apoteket og kjøp glidegel der, den er enklere å vaske bort etter at du har dekket ditt behov. Anonymous poster hash: 26c3b...0e2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå