loppekasse Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Kom nettopp hjem fra utenlandstur. Jeg fikk skrevet noen postkort dagen før hjemreise, men jeg glemte helt å sende de så jeg da jeg pakket ut igår kveld etter å ha kommet hjem fant jeg de i vesken min. Kan jeg hive disse oppi en postboks her i Norge uten å måtte ta på nytt frimerke? Da det allerede har frimerke på og var klar for postkassen altså.. Eller trenger jeg nye, norske frimerker?
stine43 Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Hehe. Hvis man kunne det hadde det nok vært veldig populært å importere utenlandske frimerker, da det som regel er mye billigere å sende brev ellers i verden. Må nok ha nye frimerker vil jeg tro. Men det hadde vært artig å sett om man kommer unna med det. S
Hecubaa Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Jeg har i alle fall postet mangt et postkort på Oslo S etter å ha kommet hjem fra ferie og de har alltid kommet frem..
loppekasse Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2013 Da tar jeg bare å kjøper noen nye frimerker i morgen jeg da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå