Pringle Skrevet 17. desember 2013 #1 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg stekte ribbe i går, og ribbefettet er nå i en bolle. Jeg vil bruke det, men jeg aner ikke hva jeg kan bruke det til! Kan jeg lage leverpostei med det? Noen ideer jeg har: smøre det på knekkebrød og ha på salt og pepper, steke med det (men jeg steker svært lite i panne), ha det over lutefisk eller kokt torsk. Jeg liker ikke surkål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg holder en knapp på lutefisken. Anonymous poster hash: 9871f...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 17. desember 2013 Mm, ja, jeg tenker jeg skal kjøpe lutefisk. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Del Skrevet 17. desember 2013 Hva med å kaste det? :-P Ribbefett er jo bare nasty... Anonymous poster hash: 58818...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 17. desember 2013 #5 Del Skrevet 17. desember 2013 Hva med å kaste det? :-P Ribbefett er jo bare nasty... Anonymous poster hash: 58818...b45 er du vill!??!? Ribbefett er knall.. Stek pølser eller annet i det.Spise lutefisk med ribbefett.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arch Skrevet 17. desember 2013 #6 Del Skrevet 17. desember 2013 Lutefisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg støtter meg til flertallet og har kjøpt lutefisk nå! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #8 Del Skrevet 18. desember 2013 Drikk det. Digg å blande med sprit. Anonymous poster hash: 80ee5...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #9 Del Skrevet 18. desember 2013 Drikk det. Digg å blande med sprit.Anonymous poster hash: 80ee5...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 18. desember 2013 #10 Del Skrevet 18. desember 2013 Bare ikke gjør som en kompis av meg, og ha det på Pizza Grandiosa. Det var ekstremt lite vellykket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #11 Del Skrevet 18. desember 2013 Det er godt med ribbefett i rabbestappe! Men ikke alt, det kan bli litt mye. Anonymous poster hash: 782d7...669 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #12 Del Skrevet 18. desember 2013 Hvorfor forderve fantastisk ribbefett med lutefisk? Ha det i alt mulig! sauser, stapper, stek i det. yum-nom-nom Anonymous poster hash: 16966...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #13 Del Skrevet 18. desember 2013 Dette kan du bruke til alt. Jeg bruker det til juletorsken bla. Skal du ha noe restemat i julen, så er det fint å bruke i gryten. Du har god grunnlag for en fin saus. Bare fantasien som stopper deg. Putt det i en pose og frys det Anonymous poster hash: 94289...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. desember 2013 #14 Del Skrevet 18. desember 2013 Vi lager alltid saus av det (brun saus) som vi har til ribba, medisterpølsene og medisterkakene. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #15 Del Skrevet 18. desember 2013 Mange gode forslag! Jeg skal nok steke poteter i det, også, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 18. desember 2013 #16 Del Skrevet 18. desember 2013 Lag ribbefettmilkshake med ribbefett, oboy og melk. Skikkelig kost! Ellers kan du bruke det som smør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 20. desember 2013 #17 Del Skrevet 20. desember 2013 Jeg stekte ribbe i går, og ribbefettet er nå i en bolle. Jeg vil bruke det, men jeg aner ikke hva jeg kan bruke det til! Kan jeg lage leverpostei med det? Noen ideer jeg har: smøre det på knekkebrød og ha på salt og pepper, steke med det (men jeg steker svært lite i panne), ha det over lutefisk eller kokt torsk. Jeg liker ikke surkål. Jeg har alltid litt ribbefett i rødkålsgryten. Jeg lager rødkål fra bunnen av og fettet hever sluttresultatet flere hakk. Rødkål trenger ikke smake som surkål selvom jeg lager det som surkål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 20. desember 2013 #18 Del Skrevet 20. desember 2013 Bruke det til å lage saus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 20. desember 2013 #19 Del Skrevet 20. desember 2013 Vi lager alltid saus av det (brun saus) som vi har til ribba, medisterpølsene og medisterkakene. Mvh Yvonne Jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #20 Del Skrevet 20. desember 2013 Det er ufattelig usunt, jeg forstår ikke hvorfor folk skulle lage noe av ribbefett. Det er rein og skjær FETT, i hvilken verden vil man spise det? Jeg ville ikke likt å komt i julebesøk å blitt servert ting som var dynet i mer fett enn nødvendig.. uff nei.. selv spiser vi pinnekjøtt på julaften, men vi tar da å kaster alt fettet som er å finne på stykkene våre, og alle kaster det, ingen bruker det til noe annet. Det er nada poeng i å kaste haugevis av grisete fett oppi noe som kan lages helt fint uten.. ja man skal kose seg i julen, men det fins da grenser! Anonymous poster hash: 17b4a...7e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå