Gå til innhold

Klassisk one-night-dilemma.. ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Long story short: Møtte en fyr på byen på lørdag og ble med han hjem. Vi hadde sex, sov sammen, hadde sex igjen neste morgen, lå å koste hele dagen og han kjørte meg hjem på ettermiddagen. Det var egentlig ganske koselig hele tiden mens jeg var der og jeg så ingen tegn til at han angret e.l.

Dagen etter der igjen hadde jeg ikke hørt noe fra han, så tenkte jeg skulle ta initiativet å sende en mld på Facebook. Bare noe helt enkelt. "Hvordan går det, takk for igår.." Vi skrev litt, men følte han bare svarte fordi han måtte.

Jeg spurte ikke om vi skulle gifte oss liksom, men vi bor tross alt i samme området, så det hadde vært enda kleinere om vi hadde hatt sex og aldri snakket sammen igjen, for så å møte på hverandre en annen gang..

Jeg er ikke interessert i han som noe kjæreste eller noe, men kunne godt møtt han igjen en annen gang. For sex'en var vel det beste jeg har hatt på en stund.. :fnise:

Jeg har forståelse for at det kanskje bare var en ONS for han og at han ikke vil ha noe videre kontakt, men det er vel ikke helt uvanlig for en jente å da begynne å lure på om det er noe galt med meg?
Har ikke slitt så mye med dette før, ettersom jeg har kjent de fleste tidligere sex-partnerne mine en stund, før vi har hatt sex.

Her kommer dere forum-brukere inn i bildet:

Kom med noen inspirerende og motiverende ord, så jeg kan slutte å tenke på dette. Evt. hvordan dere har "kommet over" en ONS? :)

Anonymous poster hash: 21913...028
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde min Ons plutselig tatt kontakt på facebook hadde jeg nok også blitt litt tilbaketrukken. ONS er ONS. Er man med på leken må man tåle steken som jeg sier. Har jeg et ONS forventer jeg at vi ikke tar videre kontakt, med mindre det har skjedd noe..

Skrevet

Det er litt A4-tankegang da.. Du sier det som om det er så opplagt.

Er jo ikke sånn at ALLE ikke vil ha kontakt igjen.

Som sagt, aldri opplevd det før. Alle jeg noensinne har hatt sex med, har jeg også hatt felles venner med, han her også. Mange av de, har jeg også endt opp med å ha sex med igjen senere, så hvorfor skulle det være så utenkelig?

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Du burde ikke tenke at det er noe galt med deg. Du vet jo ikke hva som foregår i livet hans nå - kanskje han nettopp har slått opp med noen og bare vil date forskjellige jenter en stund, kanskje han har det travelt med jobb o.l og ikke er interessert i å date, kanskje han egentlig ville ta kontakt med deg men følte seg overveldet da du tok kontakt - hvem vet. Du burde nok bare tenke at dette var en koselig liten flørt, og fortsette å leve livet ditt. Kanskje dere ses igjen iom at dere bor i samme området, og da er det bare å oppføre seg som normalt. Du har ihvertfall ikke gjort noe galt som jeg kan se :)

Skrevet

Nåh, det spørs jo hva dere pratet om og hvordan tonen var. Og hvordan sexen var underveis. Hva med å bare være ærlig?

"Hei du! I tilfelle du ikke har skjønt det allerede: Jeg puler deg gjerne igjen om jeg får sjansen. Langt mellom de bra mannfolka på byen, hadde vært kjekt med en fuckbuddy ;)"

• Liker 2
Skrevet

Mange av mine ONS har utspilt seg på en lignende måte.

Jeg tar ikke kontakt i etterkant og setter pris på at de heller ikke gjør det.

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor alt skal gjøres så vanskelig og kryptisk - om du kan tenke deg å gjenta dette, uten videre forpliktelser - si det da?

Det verste du får er en "nei" og da vet du i alle fall det, og det kan da ikke være verre en slik hinting og spill og overanalysering?

Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

Som du sier, det var et one night stand - altså én natt. Uansett du kan jo alltids spørre om han har lyst til å møtes flere gang? Ellers er det ikke stort mer å gjøre med det, med mindre du opplever engasjement også fra hans side.

Skrevet

ONS er en del av singelivet. Jeg har hatt mange ONS, og ja det har vært moro.. Men faen hvor følelseskadd man blir i ettertid. Nei, nå er det slutt! Som regel er ONS en ONS.. Det er vanskelig for oss jenter å forstå, men menn gidder ikke mere kontakt i ettertid. Vent med sex, og heller tease han helt til du selv sprekker.

Anonymous poster hash: 3ea48...5df
  • Liker 1
Gjest Lars1009
Skrevet

Long story short: Møtte en fyr på byen på lørdag og ble med han hjem. Vi hadde sex, sov sammen, hadde sex igjen neste morgen, lå å koste hele dagen og han kjørte meg hjem på ettermiddagen. Det var egentlig ganske koselig hele tiden mens jeg var der og jeg så ingen tegn til at han angret e.l.

Dagen etter der igjen hadde jeg ikke hørt noe fra han, så tenkte jeg skulle ta initiativet å sende en mld på Facebook. Bare noe helt enkelt. "Hvordan går det, takk for igår.." Vi skrev litt, men følte han bare svarte fordi han måtte.

Jeg spurte ikke om vi skulle gifte oss liksom, men vi bor tross alt i samme området, så det hadde vært enda kleinere om vi hadde hatt sex og aldri snakket sammen igjen, for så å møte på hverandre en annen gang..

Jeg er ikke interessert i han som noe kjæreste eller noe, men kunne godt møtt han igjen en annen gang. For sex'en var vel det beste jeg har hatt på en stund.. :fnise:

Jeg har forståelse for at det kanskje bare var en ONS for han og at han ikke vil ha noe videre kontakt, men det er vel ikke helt uvanlig for en jente å da begynne å lure på om det er noe galt med meg?

Har ikke slitt så mye med dette før, ettersom jeg har kjent de fleste tidligere sex-partnerne mine en stund, før vi har hatt sex.

Her kommer dere forum-brukere inn i bildet:

Kom med noen inspirerende og motiverende ord, så jeg kan slutte å tenke på dette. Evt. hvordan dere har "kommet over" en ONS? :)

Anonymous poster hash: 21913...028

Spør om han vil ha flere uforpliktende møter med kos/sex. Det vil han nok. Hvis ikke, er vel ikke det verdens undergang. Finn en ny neste helg.

Gjest Lars1009
Skrevet

Nåh, det spørs jo hva dere pratet om og hvordan tonen var. Og hvordan sexen var underveis. Hva med å bare være ærlig?

"Hei du! I tilfelle du ikke har skjønt det allerede: Jeg puler deg gjerne igjen om jeg får sjansen. Langt mellom de bra mannfolka på byen, hadde vært kjekt med en fuckbuddy ;)"

Jatakk, hadde nå jeg sagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...