Gå til innhold

Jeg er hans nummer 27


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med en fyr som har hatt 26 sexpartnere før meg.. Jeg er 18 og han er 17 og fyller 18 i slutten av desember.. Er ikke dette litt vel mange ?

hvordan hadde dere jenter reagert?



Anonymous poster hash: 72efa...5ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han har føyd over så mange på så kort tid, ville jeg bare sett på meg selv som nok et nummer i rekken, og ikke håpet på noe mer enn nettopp det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt vel mange for en så ung gutt, ja. Da blir det sikkert flere fremover. Håper dere bruker kondom...

Anonymous poster hash: ea490...209

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med en fyr som har hatt 26 sexpartnere før meg.. Jeg er 18 og han er 17 og fyller 18 i slutten av desember.. Er ikke dette litt vel mange ?

hvordan hadde dere jenter reagert?

Anonymous poster hash: 72efa...5ac

Ville aldri spurt om hvor mange en fyr hadde pult en gang. For tallet er ikke relevant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri spurt om hvor mange en fyr hadde pult en gang. For tallet er ikke relevant.

Enig.

Skjønner ikke hvorfor folk henger seg opp i dette med tall. Kan ikke si det betyr noe som helst for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er veldig mange til å være 18 år. Syntes nesten at det er grisete å putte pikken i så mange..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjære på 21 har hatt 8, og det føler jeg er litt i overkant, så 27 stk som 18-åring? Da tenker jeg tvert på en vandrende kjønnssykdom.



Anonymous poster hash: ef928...4d2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen problem med det. Vi mennesker må slutte å være så dømmende.



Anonymous poster hash: 36e11...f9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri spurt om hvor mange en fyr hadde pult en gang. For tallet er ikke relevant.

Jeg må si meg enig med gjest.

Er det virkelig vanlig at folk spør om tallet? Jeg har aldri spurt om tallet til noen, og jeg har aldri blitt spurt om tallet mitt.

TS, hvorfor vet du hvor mange han har ligget med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er ikke tallet relevant i det hele tatt. Gode seksuelle kunnskaper derimot :wow: (i tillegg til kjemi, personlighet og alt det andre da selvsagt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å være så ung så er det jo litt mange, men hadde ikke brydd meg spesielt om det. Men hadde krevd at han hadde testa seg for seksuelt overførbare sykdommer for å vært på den sikre siden.

Anonymous poster hash: 5ded6...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til å være så ung så er det jo litt mange, men hadde ikke brydd meg spesielt om det. Men hadde krevd at han hadde testa seg for seksuelt overførbare sykdommer for å vært på den sikre siden.

Anonymous poster hash: 5ded6...460

Dette er i grunn noe man burde gjøre uansett når man går inn i et nytt forhold. For å være på den sikre siden, og det gjelder selvsagt for begge parter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at 17 år gamle gutter også har en tendes til å overdrive, spesielt på denne fronten.

Syns det er et høyt antall for en som etter lovverket skal ha vært aktiv i underkant av 2 år. For meg har aldri tallet betydd noe, derfor aldri spurt. Mye fordi jeg ikke hadde visst hva jeg skulle gjort med informasjonen som i dette caset. Finn ut hva du selv vil du. Verste som kan skje er at du blir dumpet etter å blitt det 27'ende hakket i sengestolpen, og hvis du er litt forberedt på at det kan bli utfallet tror jeg du skal komme deg ganske greit over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva om du ser det på denne måten da:

- Han har hatt sex med 27 jenter, kanskje to ganger med hver jente

- En annen kar har hatt sex med 3 jenter i forhold, la oss si 150 ganger med hver av jentene

Da har jo mann nummer 2 hatt mye mere sex enn nummer 1. Hva tenker dere om det da...? Blir det galt også...?



Anonymous poster hash: ad2d9...ff8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg holder på med en fyr som har hatt 26 sexpartnere før meg.. Jeg er 18 og han er 17 og fyller 18 i slutten av desember.. Er ikke dette litt vel mange ?

hvordan hadde dere jenter reagert?

Anonymous poster hash: 72efa...5ac

Målet er ikke å være den første , målet er å være den siste.

Jeg skjønner ikke egentlig problemet: han har ikke funnet seg noen som er interesante enda, hvorfor skulle antall sexpartnere være en issue her?

Ville det vært noe annet om han ikke hadde hatt sex, men bare datet 26 jenter før deg? I så fall få skrudd hue riktig på!

Dere er her for å pule som kaniner, det er hele pointet, ikke bitch over at han er etterspurt nok til at han faktisk får seg noe .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at 17 år gamle gutter også har en tendes til å overdrive, spesielt på denne fronten.

Syns det er et høyt antall for en som etter lovverket skal ha vært aktiv i underkant av 2 år.

Kan vi kvele dette pisset en gang for alltid!!!

Lovverket definerer ikke når det er lovlig å begynne å ha sex, det definerer en lavalder som skal gi utvidet beskyttelse mot overgrep. Jeg begynte å ha sex jevnlig som 15 åring, og skulle ha begynt da jeg var 14, for det siste året med blueballs ødela mye av mitt forhold til kvinner.

Uavhengig av når han begynte, har han vært veldig "heldig" alt ettersom man regner det, men en ny interesent så ofte må nok ha vært mer slitsomt enn gøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du en som blir veldig såra hvis gutten bare er ute etter sex? Isåfall er du veldig naiv hvis du satser på han.



Anonymous poster hash: 545d0...34b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Men hva om du ser det på denne måten da:

- Han har hatt sex med 27 jenter, kanskje to ganger med hver jente

- En annen kar har hatt sex med 3 jenter i forhold, la oss si 150 ganger med hver av jentene

Da har jo mann nummer 2 hatt mye mere sex enn nummer 1. Hva tenker dere om det da...? Blir det galt også...?

Anonymous poster hash: ad2d9...ff8

Det er vel en viss forskjell på å ha hatt mye sex, og å ha hatt sex med mange ulike personer..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...