Gå til innhold

Fløerter med andre kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt to spontanaborter, og er nå gravid for tredje gang. Første gang jeg ble gravid, fant jeg ut at mannen min flørtet med andre damer over nett, og de sendte nakenbilder til hverandre. Han var anonym, og sendte kun bilder av stellet sitt, som han er veldig fornøyd med, da den er langt over gjennomsnittet. Jeg ble knust, og noen dager senere mistet jeg fosteret. Tredje gangen jeg ble gravid, åtte måneder senere, fant jeg en bortgjemt pc i kjelleren. Da hadde han begynt med det samme igjen. Han sier at han ikke vet hvorfor han gjør det, og at han ikke blir opphisset av det. Kan klarer ikke å gi meg et svar på HVORFOR han gjør sånt mot meg. Jeg er gravid i tredje trimester nå, men er redd for at dette skal skje igjen, for jeg har lovt meg selv at hvis det skjer, skal jeg pakke alt jeg eier å dra her i fra.

Tror dere at han kommer til å gjøre det igjen? Hvordan skal jeg klare å stole på han? Jeg har sagt til ham at jeg ikke vil kunne klare å stole på ham igjen, og han skjønner det, men det er uansett meg det går utover, da jeg ikke klarer å gå ut av huset uten å være redd for hva han gjør.

Anonymous poster hash: 608c9...c22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han virker som en umoden tulling som ikke eier respekt for deg og deres forhold.
En guttunge som holder på slik kommer dessverre ikke til å bare slutte med det. Du har jo latt ham slippe unna med det mange ganger før. Han tar deg ikke seriøst, og kommer ikke til å gi seg. Du har faktisk gitt ham lov ved å ikke sette foten kraftig ned med en gang.
Hadde det vært meg hadde jeg pakket sammen og gått første gang. Enkelte ting gir man ikke slingringsmonn i!

Anonymous poster hash: 96370...c4b
  • Liker 1
Skrevet

Det har aldri fallt deg inn at det muligens ikke er verdens smarteste ide å få barn med denne prinsen?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...