Gå til innhold

Hjelp forsinket julegave!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo :) jeg har omtrent leter desperat etter å finne denne jakken her lenge, jeg aner ikke hva den heter, så je håpte på at noen som hadde den skulle se dette innlegget og fortelle meg hva den heter. Og om noen eventuelt kunne fortalt meg hvor den er kjøpt. Jeg vet den var veldig populær en stund blandt litt yngre. Og nå ønsker lillesøsteren min seg den i julegave. Håper noen har svar :)

Anonymous poster hash: a2023...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo :) jeg har omtrent leter desperat etter å finne denne jakken her lenge, jeg aner ikke hva den heter, så je håpte på at noen som hadde den skulle se dette innlegget og fortelle meg hva den heter. Og om noen eventuelt kunne fortalt meg hvor den er kjøpt. Jeg vet den var veldig populær en stund blandt litt yngre. Og nå ønsker lillesøsteren min seg den i julegave. Håper noen har svar :)Anonymous poster hash: a2023...7c9

mye skrive feil i farten ser jeg. Håper dere forstår. Skulle også forresten stå " hvor denne jakken kan kjøpes".

Anonymous poster hash: a2023...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en bergansjakke. gå inn på hjemmesiden deres og se der.



Anonymous poster hash: 390f7...3a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo men fant den ikke der. utgått modell tror jeg. derfor jeg trenger navnet på jakken..



Anonymous poster hash: a2023...7c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en sånn?http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45587417&searchQuery=bergans#resultat?keyword Hvis ikke kan du søke på finn torget på bergans jakke, og bla litt igjennom så finner du den sikkert :)Anonymous poster hash: f37b2...72d

Joda, det er en slik. Jeg fikk nettopp svar om at den var solgt. Har søkt på finn. Gått igjennom alle annonser hvor det står bergans i. Hehe

Anonymous poster hash: a2023...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...