*Lene* Skrevet 13. mai 2004 #1 Skrevet 13. mai 2004 Prøvde å ha stay-ups på meg, bare for å sjekke siden jeg aldri har brukt det før. Men gud hjelpe meg. Skikkelig ubehagelig å ha på!! Men HVA er alternativet da? Skal ha korsett, og det skal jo liksom festes i stay-upen!!! Hva bruker dere alterativt til stay-up?
hallingbrud Skrevet 13. mai 2004 #2 Skrevet 13. mai 2004 Det finnes flere forskjellige typer stay-ups. Har du prøvd alle? Jeg tenker sånn: Brudekjolen er allerede litt ubehagelig å ha på (den strammer), så om stay-upsene er ubehangelige så gjør ikke det noe fra eller til, bare jeg vet at de sitter skikkelig og ikke glir ned...
*Lene* Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2004 Sant nok hallingbrud! Men gjør jo ikke noe om da ihvertfall stay-upsen er ok å ha på! Kjolen er ikke direkte ekkel, men kan ikke spise så mye som jeg sikkert har lyst på ;-) Har ikke prøvd alle typer nei!
frosken Skrevet 13. mai 2004 #4 Skrevet 13. mai 2004 Men dersom du skal feste korsettet i stay-upene så trenger du jo ikke stay-up, men kan bruke vanlige strømper... Eller har jeg misforstått? Jeg synes i alle fall strømper er bedre enn stay-ups, de trenger jo ikke stramme så rundt låret.
Brumm Skrevet 13. mai 2004 #5 Skrevet 13. mai 2004 Stay ups med gummikant er ment for bruk uten strømpeholdere, de holder seg oppe av seg selv. Derfor heter de stayups.... Men du får kjøpt strømper UTEN den gummikanten, men ofte med en lekker blondekant øverst alikevel, som skal festes i strømpeholderne, og da vil du merke at strømpeholderne faktisk er nødvendig for at strømpene skal holde seg på plass. Mens stay ups bruker jeg veldig ofte som alternativ til strømpebukse, hvis jeg skal pynte meg. Og dere kan tro det er lekkert når blonden legger seg pent inni en valk Lykke til, det skal være vondt å være vakker :-)
*Lene* Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2004 Men dersom du skal feste korsettet i stay-upene så trenger du jo ikke stay-up, men kan bruke vanlige strømper... Eller har jeg misforstått? Jeg synes i alle fall strømper er bedre enn stay-ups, de trenger jo ikke stramme så rundt låret. Iom jeg har korsett som skal festes, er de jo tenkt til stay-ups. Vanlige strømper bli altfor kort!
Brumm Skrevet 13. mai 2004 #7 Skrevet 13. mai 2004 Neida, sånne strømper til å feste i sånne korsetter, er akkurat like lange som stayupsen, har bare ikke den selvklebende gummikanten. Hut deg inn et sted de har peiling, vi kan jo ikke la deg gå rundt å tro du må ha vondt for å kunne bruke dette her :-)
Tari Skrevet 13. mai 2004 #8 Skrevet 13. mai 2004 Har du prøvd Wolford sine også? Jeg syns nemlig stay-ups var forferdelig før, helt til jeg kjøpte et par av disse. Og nå bruker jeg ikke annet jeg..
Christinamor Skrevet 13. mai 2004 #10 Skrevet 13. mai 2004 Jeg syns også det var trøblete med strømper - både stay ups, og vanlige. Hadde torselette med "klyper" til strømpene, men syns det og var ubehagelig, var redd de ville løsne når vi ble klappet opp på stolene... Så jeg brukte strømpebukse helt frem til litt før vi skulle dra, da byttet jeg til strømper, for da skulle jo alt snart av likevel... :oops: Dette fungerte kjempebra for meg, jeg slapp å engste meg for strømper som plutselig lå rundt anklene, og ingen unntatt meg visste noe om det likevel!! Jeg følte meg som en prinsesse uansett, så det kan jo være et alternativ?
*Lene* Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #11 Skrevet 13. mai 2004 Neida, sånne strømper til å feste i sånne korsetter, er akkurat like lange som stayupsen, har bare ikke den selvklebende gummikanten. Hut deg inn et sted de har peiling, vi kan jo ikke la deg gå rundt å tro du må ha vondt for å kunne bruke dette her :-) Tuuuusen takk!!!!!!! :oops: Har null erfaring med slike strømper..
Gjest MrsL Skrevet 13. mai 2004 #12 Skrevet 13. mai 2004 Jeg har heller ingen erfaring med stay ups eller strømper men har kjøpt ett par og skal kjøpe ett par til til reservebruk, og håper på det beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå