Gå til innhold

Størrelse truser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei og hoppsann! Tenkte å overraske frøken med noe fint undertøy, men skjønner meg ikke på størrelsene. Hva kan størrelsen medium sammelignes med i 'tallstørrelse'? Hvor pleier dere å kjøpe ikke altfordyrt undertøy fra, Lindex, H&M osv.? Er Cubus noe å anbefale?

Anonymous poster hash: 24175...5f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Medium blir vel gjerne rundt 38 eller noe regner jeg med:) Jeg bruker s iallefall, og det er 36.

Anonymous poster hash: 0ae2f...0ed
Skrevet

Ta en titt på det hun har i skuffen fra før. Noen merker bruker S-M-L og andre 36-38-40-42 osv. Er sikker på at hun har begge deler, om hun ikke klipper av lappene.

Vær litt obs på en ting: Mange ganger går man opp eller ned en størrelse avhengig av modellen og materialet i trusene. Er det stretchy stoff, så er det bedre med litt lite enn for stort, mens om det er bare blonder og lite stretch, så bør det passe akkurat og i alle fall ikke være for lite.

Skrevet

Kan alltid bytte dersom hun er misfornøyd med valget. Hvordan er det ellers med kvalitet på (pushup) BH? Hvor pleier dere å kjøpe de?

Skrevet

Det går ikke an å bytte undertøy. Og BHer bør man ikke kjøpe uten at brukeren har prøvd dem, for de varierer svært. Undertøy kan være et skikkelig minefelt for å være ærlig.

Anonymous poster hash: df29d...1e9
Skrevet

Trusen er forseglet så den kan byttes dersom den ikke blir åpnet, og BH kan byttes uansett ifølge de i butikken...

Skrevet

Det går ikke an å bytte undertøy. Og BHer bør man ikke kjøpe uten at brukeren har prøvd dem, for de varierer svært. Undertøy kan være et skikkelig minefelt for å være ærlig.

Anonymous poster hash: df29d...1e9

Jeg har aldri prøvd bh'ene mine før jeg har kjøpt dem, og de passer like bra hver gang.

Anonymous poster hash: 0ae2f...0ed

Skrevet

Store forskjeller på størrelsen på brystene/BHen her og om man vet størrelsen sin eller ikke.

Det er som regel mye lettere å kjøpe uprøvd om man ikke trenger støtte enn om man har litt større bryster som trenger støtte både her og der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...