Gå til innhold

Hvit, stram kjole. Gjennomsiktig!


Gjest smooch

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en kjole jeg har utrolig lyst til å bruke på fest i helgen. Den er hvit og tettsittende med noen svarte detaljer. Problemet er bare at siden kjolen er hvit, så blir den gjennomsiktig. Da spesielt når jeg bøyer meg så ser man klart og tydelig hva jeg har på av undertøy for å si det sånn.

Jeg har lett i evigheter etter et underskjørt, men kan ikke finne et som passer lengden på kjolen noen steder, de er som regel alt for lange. Utvalget av butikker som har slikt i byen er altså ikke det beste.

Er det noe annet jeg kan gjøre for å få brukt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med en tynn, hvit singlet i et glatt og tynt stoff som er såpass lang at den dekker rumpa? Eller blir det feil med den øverste delen av kjolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en underkjole? De har mange som har lett hold-in-effekt i "tan". De synes ikke under kjoler i det heletatt, og skjuler undertøyet. Har jeg brukt mange ganger under hvitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare klippe av disse for lange underskjørtene du har funnet?



Anonymous poster hash: beaf4...bd3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ikke vises i mørket uansett.

Hvem har sagt at hun skal sitte i mørket?

Anonymous poster hash: d121a...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Som en annen har sagt, sjekk ut shapewear-stativet i undertøysavdelingen, og kjøp et hold in-skjørt eller -kjole i nude/beige.

De har plenty å velge i på standard damebutikker som Lindex, Cubus, H&M og Kappahl. Jeg har både underskjørt og underkjole (tubekjole-aktig) som begge er lårkorte og som jeg bruker under hvite kjoler/skjørt.

Noen av dem har innebygget truse eller BH også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...