AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Nå har kjæresten min og jeg vært sammen i 1, 5 år. Jeg har sugd han hver gang han har spurt, pluss at jeg gjør det av og til når jeg selv føler for å gi han litt nytelse. Det som har gått litt inn på meg i det siste, er at han kun har sleiket meg 2 ganger på den tiden vi har vært saammen. Når jegvspør om han ikke liker å gjøre det, sier han at det kommer helt på det samme om han skal sleike eller ikke, men de to gangene han har gjort det, har jeg nesten maset meg til viljen min. Jeg kunne tenkt meg å bli tilfredsstilt noen ganger jeg også, uten at det skal være for mye å forlange.? Jeg elsker nye stillinger, og å ha sex på forskjellige plasser, og det har jeg hintet fram mange ganger, men likevel havner vi i sengen i misjonærstilling, fordi han vil sprute for deretter bare å snu seg i rundt for å sove. Forspill er noe vi veldig sjeldent har, til min store frustrasjon. Han vil bare ha kjappiser, og å ta på meg på brystene eller nedentil er i alle fall ikke noe han gjør. #ronker den opp, klasser på litt glidemiddel og kjører på i et par minutter . Jeg har aldri klaget ellet sagt noe om det, men nå vil han plutselig ikke ha sex i det hele tatt. Når jeg spør om hvorfor, så sier han at det ikke er noe galt, men at det må være mulig å leve uten å ha sex hele tiden. Det er selvfølgelig greit, men å gå i flere måneder å bli avvist når man kommer med et ønske om sex, uten å bli tatt på eller sett på..., ja, selvtilliten min og følelsen av å bli elsket av den man elsker mest, er borte. Er det noe jeg gjør galt?Anonymous poster hash: 0dd4e...b04
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Nei !! Det er HAN som gjør noe galt! Har det samme her, bare at det er Ila 5 år. Anonymous poster hash: 3a3a6...b9e 8
Gjest TheRighteous Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Føler en del gutter er sånn. Skjønner meg ikke på det. Myten om at det er gutter som er kåtest og mest villig er hvertfall bare bull. Det merker man jo hvis man hører litt med folk, og føler jeg leser ofte om det. I vårt forhold er det også jeg som må gi mest oralsex, og som er villig til å prøve mye nytt og spennende, men han liker misjonær og er veldig kjedelig. Vet hvordan du har det, men dette her var hakket verre! 2
Botch Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Er det noe jeg gjør galt? En ting: Jeg har aldri klaget ellet sagt noe om det Det er godt mulig at dere bare ikke passer sammen seksuelt og det virker slik, men du vet ikke om han kan endre seg før du kommuniserer tydelig hva du vil og ønsker. 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Sånn ble det med meg og eksen etter bare ett år sammen. Visste ikke hvor viktig sex var i et forhold før jeg ikke fikk det endte med at jeg gikk til slutt, etter 2,5 år sammen. Da hadde vi hatt sex kanskje 5 ganger det siste 1,5 året...Anonymous poster hash: 75e13...67a
0kriz Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 kjenner til frustrasjonen med ensidig innsats! mulig det er forskjell på menn og kvinner, men ta det opp med han, og hvis det ikke funker så ville jeg revurtert forholdet litt. sexuel frustrasjon tok i hvertfall knekken på meg etter 3 år.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2013 #7 Skrevet 16. desember 2013 Fyren ser på deg som ei som skal gjøre det bra for ham, og intet annet. Jeg ville revudert forholdet hvis jeg var deg.
Mike Waters Skrevet 16. desember 2013 #8 Skrevet 16. desember 2013 Det forundrer meg stort at så mange er fornøyd med så lite!
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2013 #9 Skrevet 16. desember 2013 Det forundrer meg stort at så mange er fornøyd med så lite! Kvinner er oppdratte til å ikke kreve for mye, men bare gi og gi. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #10 Skrevet 16. desember 2013 Kanskje du skulle overrasket han med en natt på hotell? Kjøp deg litt sexy undertøy, en flaske vin, kanskje noe kinky på kondomeriet som et spill ellernoe? Utforsk hverandre litt. Men så er mennesker seksuelt forskjellige. Jeg har alltid trodd at gutter er de som har mest sexlyst, men men med min kjærste går det ikke med kjappiser. Vi har vært sammen i tre år, han er 23 og jeg 22. I starten av forholdet syns jeg det var kjempeirriterende, lurte på hva jeg gjorde galt osv. Det skulle "planlegges" når vi hadde sex, og da holdt vi gjerne på en time hver gang. Ikke en time med samleie, men en time med oralsex, klåing osv. Innimellom hadde det vært godt med bare knull, så ferdig, ikkesant? Han har heller ikke vært noe keen på kyssing heller , sånn egentlig. Og det har aldri gått fra kyssing til spontan sex. Helt til for en stund siden hvor vi lå i sengen og tullet, så kysset jeg han og vi ble liggende å kline kjempelenge, uten sex. Jeg bare fortalte han hvor lyst jeg hadde på han, stønnet litt forsiktig i øret hans, fortalte han at jeg var så våt, litt forsiktig dirtyprat. Men så måtte jeg dra på jobb Dette har jeg gjentatt flere ganger. Etter dette har han blitt mye mer villig og spontan. Iblant overrasker jeg med en pisk, truse med fransk åpning, buttplug, nytt glidemiddel eller noe annet spennende fra kondomeriet. Kanskje dere rett og slett må piffe opp litt, eller du må ta kontrollen? Sett deg oppå han og gni deg på pikken hans Se hva slags reaksjon du får. Anonymous poster hash: 50ae3...988
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2013 #11 Skrevet 16. desember 2013 Kanskje du skulle overrasket han med en natt på hotell? Kjøp deg litt sexy undertøy, en flaske vin, kanskje noe kinky på kondomeriet som et spill ellernoe? Utforsk hverandre litt. Men så er mennesker seksuelt forskjellige. Jeg har alltid trodd at gutter er de som har mest sexlyst, men men med min kjærste går det ikke med kjappiser. Vi har vært sammen i tre år, han er 23 og jeg 22. I starten av forholdet syns jeg det var kjempeirriterende, lurte på hva jeg gjorde galt osv. Det skulle "planlegges" når vi hadde sex, og da holdt vi gjerne på en time hver gang. Ikke en time med samleie, men en time med oralsex, klåing osv. Innimellom hadde det vært godt med bare knull, så ferdig, ikkesant? Han har heller ikke vært noe keen på kyssing heller , sånn egentlig. Og det har aldri gått fra kyssing til spontan sex. Helt til for en stund siden hvor vi lå i sengen og tullet, så kysset jeg han og vi ble liggende å kline kjempelenge, uten sex. Jeg bare fortalte han hvor lyst jeg hadde på han, stønnet litt forsiktig i øret hans, fortalte han at jeg var så våt, litt forsiktig dirtyprat. Men så måtte jeg dra på jobb Dette har jeg gjentatt flere ganger. Etter dette har han blitt mye mer villig og spontan. Iblant overrasker jeg med en pisk, truse med fransk åpning, buttplug, nytt glidemiddel eller noe annet spennende fra kondomeriet. Kanskje dere rett og slett må piffe opp litt, eller du må ta kontrollen? Sett deg oppå han og gni deg på pikken hans Se hva slags reaksjon du får. Anonymous poster hash: 50ae3...988 Han er ikke interessert i å ha sex med henne, han vil bare betjenes, så hvorfor skal hun nedverdige seg på den her måten? 1
mischa92 Skrevet 16. desember 2013 #12 Skrevet 16. desember 2013 Kanskje du skulle overrasket han med en natt på hotell? Kjøp deg litt sexy undertøy, en flaske vin, kanskje noe kinky på kondomeriet som et spill ellernoe? Utforsk hverandre litt. Men så er mennesker seksuelt forskjellige. Jeg har alltid trodd at gutter er de som har mest sexlyst, men men med min kjærste går det ikke med kjappiser. Vi har vært sammen i tre år, han er 23 og jeg 22. I starten av forholdet syns jeg det var kjempeirriterende, lurte på hva jeg gjorde galt osv. Det skulle "planlegges" når vi hadde sex, og da holdt vi gjerne på en time hver gang. Ikke en time med samleie, men en time med oralsex, klåing osv. Innimellom hadde det vært godt med bare knull, så ferdig, ikkesant? Han har heller ikke vært noe keen på kyssing heller , sånn egentlig. Og det har aldri gått fra kyssing til spontan sex. Helt til for en stund siden hvor vi lå i sengen og tullet, så kysset jeg han og vi ble liggende å kline kjempelenge, uten sex. Jeg bare fortalte han hvor lyst jeg hadde på han, stønnet litt forsiktig i øret hans, fortalte han at jeg var så våt, litt forsiktig dirtyprat. Men så måtte jeg dra på jobb Dette har jeg gjentatt flere ganger. Etter dette har han blitt mye mer villig og spontan. Iblant overrasker jeg med en pisk, truse med fransk åpning, buttplug, nytt glidemiddel eller noe annet spennende fra kondomeriet. Kanskje dere rett og slett må piffe opp litt, eller du må ta kontrollen? Sett deg oppå han og gni deg på pikken hans Se hva slags reaksjon du får. Anonymous poster hash: 50ae3...988 Jeg har betalt for en natt på hotell, med kristiam valen show og middag på restaurant, men det hjalp ikke. Om kvelden spurte jeg om han ville være med i dusjen sammen med meg, men han ville heller ut å ta seg en røyk. Da jeg var ferdig i dusjen, lot jeg være å ha på meg klær, å la meg i sengen sammen med ham og koset med han nedentil, men det ble ikke mer enn det. Jeg har også brukt mange tusen på sexleketøy, som blant annet en sexhuske. Ingen ting har hjulpet. Husken ble prøvd en gang, og ligger nå gjemt i et kott. Jeg har prøvd å snakke med ham om alt dette, men han reagerer med å bli veldig irritert. Jeg er aldri fornøyd uansett hva han gjør, han blir lei osv. Dette er ikke enkelt når jeg har et barn på 4 år fra før av, og har nettopp blitt gravid med hans barn. Da er det vanskelig å revurdere forholdet. Det at pinnen viste positivt, har ingen ting med sexen å gjøre, forresten. Det har vært slik lenge nå.
twang Skrevet 16. desember 2013 #13 Skrevet 16. desember 2013 Høres ut som det er slutten på gnisten i forholdet for hans del. Kanskje vurdere å call it quits?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #14 Skrevet 16. desember 2013 Jeg har betalt for en natt på hotell, med kristiam valen show og middag på restaurant, men det hjalp ikke. Om kvelden spurte jeg om han ville være med i dusjen sammen med meg, men han ville heller ut å ta seg en røyk. Da jeg var ferdig i dusjen, lot jeg være å ha på meg klær, å la meg i sengen sammen med ham og koset med han nedentil, men det ble ikke mer enn det. Jeg har også brukt mange tusen på sexleketøy, som blant annet en sexhuske. Ingen ting har hjulpet. Husken ble prøvd en gang, og ligger nå gjemt i et kott. Jeg har prøvd å snakke med ham om alt dette, men han reagerer med å bli veldig irritert. Jeg er aldri fornøyd uansett hva han gjør, han blir lei osv. Dette er ikke enkelt når jeg har et barn på 4 år fra før av, og har nettopp blitt gravid med hans barn. Da er det vanskelig å revurdere forholdet. Det at pinnen viste positivt, har ingen ting med sexen å gjøre, forresten. Det har vært slik lenge nå. Dette hørtes veldig trist ut, TS. Og ting gjør det vel ikke lettere at dere skal få barn. Kanskje han er deprimert? Har mye å gjøre på jobben? Hva med parterapi? Stor klem! Anonymous poster hash: 50ae3...988
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2013 #15 Skrevet 16. desember 2013 Jeg har betalt for en natt på hotell, med kristiam valen show og middag på restaurant, men det hjalp ikke. Om kvelden spurte jeg om han ville være med i dusjen sammen med meg, men han ville heller ut å ta seg en røyk. Da jeg var ferdig i dusjen, lot jeg være å ha på meg klær, å la meg i sengen sammen med ham og koset med han nedentil, men det ble ikke mer enn det. Jeg har også brukt mange tusen på sexleketøy, som blant annet en sexhuske. Ingen ting har hjulpet. Husken ble prøvd en gang, og ligger nå gjemt i et kott. Jeg har prøvd å snakke med ham om alt dette, men han reagerer med å bli veldig irritert. Jeg er aldri fornøyd uansett hva han gjør, han blir lei osv. Dette er ikke enkelt når jeg har et barn på 4 år fra før av, og har nettopp blitt gravid med hans barn. Da er det vanskelig å revurdere forholdet. Det at pinnen viste positivt, har ingen ting med sexen å gjøre, forresten. Det har vært slik lenge nå. Du gjorde alt det og likevel fatter du ikke at fyren ikke er interessert i sex som gjensidig sosial prosess`? Han vil bare suges og det er det, hva skal skje for at du forstår at selvrespekten din er viktigere enn han der?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #16 Skrevet 16. desember 2013 Kvinner er oppdratte til å ikke kreve for mye, men bare gi og gi. Noe av det dummeste jeg har hørt..Anonymous poster hash: bd6dd...d6f 1
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2013 #17 Skrevet 16. desember 2013 Noe av det dummeste jeg har hørt..Anonymous poster hash: bd6dd...d6f Argumenter for at det er det dummeste du har hørt.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #18 Skrevet 16. desember 2013 Jeg skjønner ikke, har alltid hatt inntrykk at norske kvinner er det lett å få og at dere er våte og villige, men så leser jeg til min store forundring at det er få som har god sex, hvis i det hele tatt... og jeg som trodde vi menn var noe perverse griser. Anonymous poster hash: 6e09b...c25
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #19 Skrevet 16. desember 2013 Har han tenkt over at han tvinger deg til å være enten utro eller i ufrivillig sølibat? Sånn helt virkelig tenkt på det? Høres mer ut som han dytter det foran seg og håper han skal slippe å ta tak i det. Du høres forsåvidt sånn ut, du og.Anonymous poster hash: e66c1...708
Just_like_you Skrevet 16. desember 2013 #20 Skrevet 16. desember 2013 Han er nok fornøyd med slik det er, hvis du vil ha det annerledes så må du snakke med han om det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå