Gå til innhold

Ballett i operaen - beste plasser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor er det egentlig best å sitte i Operaen? Orkesterplass, 1 balkong midten, eller 2 balkong midten?



Anonymous poster hash: 4eeb6...57c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orkester. Helst 1. eller 2 rad.

1.rad på 1. balkong er også flott, men er de opptatt ville jeg valgt plasser hvor som helst ellers i Orkester eller på Parkett.

2 balkong regner Operaen selv som dårligere plasser i og med at billettene der er litt billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orkester. Helst 1. eller 2 rad.

1.rad på 1. balkong er også flott, men er de opptatt ville jeg valgt plasser hvor som helst ellers i Orkester eller på Parkett.

2 balkong regner Operaen selv som dårligere plasser i og med at billettene der er litt billigere.

hvis jeg får tak i sete 1 og 2 på første rad, burde jeg ta de da? eller burde jeg sitte på rad 3? føler kanskje det blir litt for nært?

Anonymous poster hash: 4eeb6...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok valgt litt lengre bak i orkester. Sitter du for nært ser du ikke hele scena uten å vri hodet frem og tilbake hele tiden. 2.rad 1. balkong er også bra. Første rad balkong har dårlig beinplass, og den kanten er ganske irriterende. Slipper den på rad 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke velg sete 1 og 2. Velg heller på midten litt lengre bak!

Er ledig litt på siden, midtre balkong rad 3. Burde jeg ta de da?:)

Anonymous poster hash: 4eeb6...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ledig litt på siden, midtre balkong rad 3. Burde jeg ta de da? :)

Anonymous poster hash: 4eeb6...57c

Mente 1 balkong, midtfelt, rad tre :) er ikke helt på midten, men litt på siden.

Anonymous poster hash: 4eeb6...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke velg sete 1 og 2. Velg heller på midten litt lengre bak!

Unnskyld, nå blir det mye spørsmål her :) men er også ledig venstre/høyre balkong nærmest midten på første rad. Er det bedre enn rad 3? :) Tenker på utsikt, skal ha med mormor som er litt gammel, men også mamma som har litt høydeskrekk :P

Anonymous poster hash: 4eeb6...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok valgt litt lengre bak i orkester. Sitter du for nært ser du ikke hele scena uten å vri hodet frem og tilbake hele tiden. 2.rad 1. balkong er også bra. Første rad balkong har dårlig beinplass, og den kanten er ganske irriterende. Slipper den på rad 2 :)

Med 5 meter orkestergrav mellom 1. rad og scene, blir det minimalt med hodevridning. Hadde første rad på Nøtteknekkeren på fredag, og det var helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 5 meter orkestergrav mellom 1. rad og scene, blir det minimalt med hodevridning. Hadde første rad på Nøtteknekkeren på fredag, og det var helt fantastisk!

Men er det greit å sitte på første rad, helt på siden da? :)

Anonymous poster hash: 4eeb6...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det greit å sitte på første rad, helt på siden da? :)

Anonymous poster hash: 4eeb6...57c

Jeg hadde gått for dem, ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått for dem, ja. :)

Også lurer jeg på en annen ting :) Når legger de ut billetter for Nøtteknekkeren? Har veldig lyst til å få den med meg til neste jul:) Men da må man vel bestille tidlig.

Anonymous poster hash: 4eeb6...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også lurer jeg på en annen ting :) Når legger de ut billetter for Nøtteknekkeren? Har veldig lyst til å få den med meg til neste jul:) Men da må man vel bestille tidlig.

Anonymous poster hash: 4eeb6...57c

Operaen slipper billettene for hele kommende sesong tidlig på sommeren. I år var det 3. juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok mye smak og behag hvor man ønsker å sitte. Jeg liker heller ikke å sitte fremst på kino, for liker å ha hele scena/lerretet i synsfeltet. Men jo lengre frem, jo mer detaljer ser du jo. Midt på 3. rad 1. Balkong vil jeg si er bedre enn sete 1. Men igjen, det er smak og behag :)

Tror høydeskrekken går bra på rad 3 :)

Jeg kjøpte nøtteknekkerbilletter i begynnelsen av oktober. Da fikk vi helt ok seter til lørdag 21/12. Så du må ikke kjøpe i juni om det er for tidlig å planlegge.

En tur i operaen er alltid bra! Er jo flott å sitte slik at du ser det nydelige rommet også! Og lysekrona :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...