AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Jeg har fått noen nupper, som står ut av huden. Nesten så man kan klype de av... De har kommet under armene/på underarmene. Har også sett andre som har det ved hals, nakke osv. De ser på en måte ut som lyse føflekker. Hva er det egentlig? Kan man gjøre noe for å fjerne de? Anonymous poster hash: 106e3...2eb
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Om de har et lite krater i midten, kan det være mollusker. Det er en virusinfeksjon, men den er ikke farlig. Mange får det som barn, men den smitter også til voksne som ikke har hatt infeksjonen. De pleier å forsvinne av seg selv etter noen måneder. Men en lege kan gi deg et sikrere svar. Anonymous poster hash: 018f7...00c
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Jeg har MANGE sånne mellom puppene og noen på ryggen. Og da snakker vi så mange at det er vanskelig å telle. Jeg var hos Volvat som syns det var kjemperart at jeg hadde det i voksen alder. De fjernet noen av de største, men da fikk jeg hvite arr, som igrunnen ikke var noe bedre. De mente jeg burde ha blitt kvitt dem i tenåra, men mine kom vel i begynnelsen av tjueåra. Nå er jeg i begynnelsen av tredveåra, og det er fortsatt sånn. Anonymous poster hash: ccdc8...f01
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Jeg har MANGE sånne mellom puppene og noen på ryggen. Og da snakker vi så mange at det er vanskelig å telle. Jeg var hos Volvat som syns det var kjemperart at jeg hadde det i voksen alder. De fjernet noen av de største, men da fikk jeg hvite arr, som igrunnen ikke var noe bedre. De mente jeg burde ha blitt kvitt dem i tenåra, men mine kom vel i begynnelsen av tjueåra. Nå er jeg i begynnelsen av tredveåra, og det er fortsatt sånn. Anonymous poster hash: ccdc8...f01 Er det mollusker, mener du? Om kroppen ikke klarer å bekjempe den virusinfeksjonen, burde du fått sjekket immunsystemet ditt.Anonymous poster hash: 018f7...00c
Gjest RompeRusk Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Skin tags? Det får du fjernet hos fastlege :-)
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 Hmm, jeg har sikkert sånne skin tags på halsen. Men mine er bitte små så foreløpig plager de meg ikke sånn kjempe mye. De kan klø litt av og til, det er det eneste. De blør når jeg river de av, og de kan ikke knipes hull på. Anonymous poster hash: 1aa58...3c0
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #7 Skrevet 16. desember 2013 Skin tags? Det får du fjernet hos fastlege :-) Nå måtte jeg google, og ja - det er det jeg har! Takk for tips Anonymous poster hash: 106e3...2eb
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #8 Skrevet 16. desember 2013 Jeg har fjernet en - på puppen! - med tråd, enda bedre skal det visst fungere med tanntråd, trikset er å stramme hardere til enn du skulle tro var mulig. Anonymous poster hash: 7e6a3...315
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #9 Skrevet 16. desember 2013 Mine skin tags er så små at jeg har fjernet dem med neglesaks. Anonymous poster hash: 33fb0...f8b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå